Gå til innhold

Jelly Bean klar til Samsung Galaxy S II


kwanza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd siden i går formiddag å oppdatere min OTA, men får bare beskjed om at tilgangen kommer etterhvert som den er etterspurt eller noe tullball som jeg aldri har fått beskjed om før - prøv igjen senere. Hva betyr dette da? ER ikke oppdateringen lagt ut til alle? Noen andre som har fått denne beskjeden og hvor lenge måtte dere vente før den gikk igjennom? Vil ha Jelly Bean NÅ!! :eek::dribble:

Lenke til kommentar

Hei.

 

Har ikke noe bindingstid på min S II, og lurer på om jeg enkelt kan fjerne koblinga mot Telenor på denne?

Irriterer meg både over trege oppdateringer, og at jeg ikke får fjernet hverken Wimp eller andre Telenor-program på mobilen......

Kunne tenke meg å nulstille hele telefonen også etterpå, er bare bilder, meldinger og kontakter jeg strengt tatt trenger backup av.

 

Noen gode tips?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til meg så gikk den til 100% og sto der i ca 1 min, men så svarte plutselig ikke kies mer :-(

Prøvd flere ganger og det gikk ikke

Den svarer, men det virker bare ikke sånn. Alt skjer i bakgrunnen. La Kies jobbe så vil den eventuelt pope opp et nytt vindu. Skjedde med meg. ventet i ca. 10 - 20 min.

Endret av nKyb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

 

Har ikke noe bindingstid på min S II, og lurer på om jeg enkelt kan fjerne koblinga mot Telenor på denne?

Irriterer meg både over trege oppdateringer, og at jeg ikke får fjernet hverken Wimp eller andre Telenor-program på mobilen......

Kunne tenke meg å nulstille hele telefonen også etterpå, er bare bilder, meldinger og kontakter jeg strengt tatt trenger backup av.

 

Noen gode tips?

 

Lurer på akkurat det samme! Anyone?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Lurer på akkurat det samme! Anyone?

 

Instructions For Changing CSC:

Download Samsung Galaxy S / S2 CSC app from the Play Store

Open Samsung Galaxy S / S2 CSC app

Tap "Change CSC" button

Select the CSC for you Country

Tap "Install" button (Keep in mind changing CSC wipes your device)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...