Gå til innhold

Jelly Bean klar til Samsung Galaxy S II


kwanza

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-245639

Kan jeg spørre om hva du bruker smarttelefonen til? Er den ikke allerede koblet opp mot Google?

, telefonen er, dessverre, knyttet opp mot Google. Men jeg jobber hardt med å minimere den biten, så hvorfor skal jeg gi enda et selskap (Samsung) mine data?

Dude, fyren er paranoid, og det er lov å være det. La det ligge.

Ikke så paranoid. Jeg tror ikke at Google, Samsung, Apple og gjengen er stråmenn for CIA og MI6. Men å ha bevisste tanker til verden rundt seg har ikke skadet noen ;) Og i dette tilfellet finnes det ingen tekniske årsaker for noen som helst å tvinge sluttbruker til å registrere seg. De vet jo hvor mobilen befinner seg uansett...

 

Okke som, det virker som om ingen vet veien rundt, så da må en slite seg gjennom Kies.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viktig info ang høyt batteri forbruk!

 

Oppdaget for ei stund siden at wifi ikke ville slippe taket på nattestid, bestemte jeg meg for å finne ut mer.. Jeg mista ofte 20-30 prosent enda syncing var deaktivert. Tlf er nesten 2 år og aldri resetta.

 

For å gjøre en lengre historie litt kortere, synderen var filer i "Nedlastinger" den ikke fant.

Dette gjorde at WIFI/3G aldri slo seg av og tlf konstant leter på nettet etter disse filene. Etter et par år lå det ca 50 filer der.. merket alle.. både i "Internett nedl.." og "Andre nedl..". 20 % av filene ble rapportert som missing.

Renset hele skitten og opplever at tlf oppfører seg normalt igjen..

 

Bare et tips... håper andre har bruk for opplysningene ;)

Lenke til kommentar

Skriver på vegne av en kompis av meg. Han har SII og etter oppgradering til JB har telefonen hans gått helt amok.

 

Skype begynner plutselig å ringe i vilden sky.

Skjermen er i det ene øyeblikket grønn - så rød - så normal

Nettleseren fyker plutselig over til en annen nettside

 

I det hele tatt. Den er blitt ubrukelig.

 

Noen som har noen tips om hva som kan gjøres? Er det mulig å nedgradere til forrige versjon, eller sette telefonen til fabrikkinnstillinger? Andre løsninger?

Lenke til kommentar

Skriver på vegne av en kompis av meg. Han har SII og etter oppgradering til JB har telefonen hans gått helt amok.

 

Skype begynner plutselig å ringe i vilden sky.

Skjermen er i det ene øyeblikket grønn - så rød - så normal

Nettleseren fyker plutselig over til en annen nettside

 

I det hele tatt. Den er blitt ubrukelig.

 

Noen som har noen tips om hva som kan gjøres? Er det mulig å nedgradere til forrige versjon, eller sette telefonen til fabrikkinnstillinger? Andre løsninger?

Dersom telefonen oppfører seg unormalt etter en oppdatering, er det beste å Nullstille til fabrikkdata. Det pleier å løse de fleste problemer. Husk å ta backup av alt på telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...