Gå til innhold

Formula 1 2013!


Anbefalte innlegg

For å lære litt om det historiske og teknologisk utvikling i F1 kan du jo se Secret Life of Formula 1

 

Så har også Sauber noe forskjellige spennende videoer har jeg ufnnet ut.

 

For å se F1 benytter de fleste seg av Viaplay og Viasat Motor (norske tjenester).

Personlig benytter jeg Sky Go som har rettighetene å sende F1 i UK for øyeblikket. Dette koster en del penger og er egentlig litt i gråsonen over hva som er lovlig. BBC sender også 10 av 18 løp i år tror jeg, gratis.

Endret av Joachim Vadseth
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kommentar fra meg er at mye av underholdningen og spenningen kommer av kvalifisering og Sky/BBC sending før kvalifisering og løp. Ser du bare løpet er det bare et par biler som kjører fort og et par navn du har hørt før, men får du med deg hele helga (7-8 timer produksjon fra torsdag til søndag) forstår du hvorfor alt skjer og du får mye mer forståelse av hvem og hva alle er, og ikke minst av personene utenfor bilene.

Lenke til kommentar

Jeg syntes faktisk at Sky overgår BBC med Martin Brundle. DC sitter utvilsomt på mye kunnskap, men Brundle er flinkere til å kommentere og gjøre det relevant. Dessuten føler jeg Brundle har større stjerne i miljøet og derfor får bedre intervjuer. Gridwalken hans er legendarisk. Så har man jo selvsagt Teds notebook som er verdt å få med seg etter hver session.

Lenke til kommentar

Hoppe med formel1 bil, wtf! Uansett så filmen lovende ut

 

Det er flere autentiske klipp fra gamle dager når bilene hadde lite og ingen downforce der de hopper med F1-biler. Skal ikkje si noe om de gjorde de på tidlig 70-tall :)

 

Driven er jo tidenes drittfilm.....

 

Ellers ett knippe nyheter før Shanghai:

 

http://www.f1times.c...s/display/07435

 

http://www.f1times.c...s/display/07433

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar

Lett å se at Hollywood har satt sine spor i "Rush", men tror det har potensiale. Driven er ganske dårlig saker ja.

Hadde håpet på en mer dokumentar-aktig film (Rush altså), men ser ut som vi får servert en dramafilm med litt kjøring og action istedenfor. Skal dog ikke forhåndsdømme for mye.

 

For en som er født på 90-tallet blir det artig å se 70-talls F1-historie, og spesielt historien til Lauda for min del.

 

Og løp til helga, tjohei! Vettel fikk sin straff og må kjøre for Toro Rosso denne helgen :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...