Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det var ganske kult at Kristian Rene kom inn igjen. Jeg like han ikke i det hele tatt forrige sesong, men han er en som lager spenning og liv der inne, så håper han blir med en stund. Den nye taktikken hans kan faktisk funke også, ser jo at f.eks. Tina ikke skjønte at han valgte henne av taktiske grunner. Kristian er smart, og har vært i gamet før.

 

Ellers så er jeg glad, men overrasket, over at Birger ikke røk ut. Og når Kristian sa at han skulle la Charlotta vente, var jeg sikker på han skulle sende ut Thomas. Så det ikke komme i det hele tatt at han skulle sende ut Mads. Men det viser bare svakheten ved taktikken til Mads og Amir, de var altfor åpenlyse med at de spillte et spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Magne har en av de mest punchable face'ene jeg har sett. Væremåten hans hjelper ikke stort heller.

 

Synd Amir og Mads gikk ut.

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar

Bollshit, ikkje drit dæi uuut. Amir var kun sinna og ekkel. Mads virket som en ålreit person når Amir ikke var i nærheten, men det var ikke rent ofte.

Veldig enig, Mads hadde nok kommet mye lenger uten Amir. Ufattelig glad for at Amir røyk ut så jeg slapp å høre mer på ghetto pratet hans, skikkelig dårlig fyr, men det skjønte man jo før han i det hele tatt åpnet kjeften.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at Mads vil at Magne skal være morderen? Kjipt at Thomas røk, likte han godt:( Kan morderen være begge kjønn? Isåfall:

Jente: Tina

Gutt: Sander

 

Du sier noe der.. Morderen kan antageligvis være begge kjønn. Kan være at Mads valgte morderen til å være den som sto han nærmest. Da tenker jeg Tina med engang, siden hun sikkert får en fredning elns hvis hun greier oppdraget. Eller kanskje Birger siden han grein når Mads dro, og det satte han pris på i intervjuet etter at han røk ut.. Så skifter mening: Tina eller Birger :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...