Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Mari imponerer meg! Jeg skjønner ikke hvorfor TV3 måtte hente inn Oda igjen, om ikke det bare var for å irritere de andre deltakerne. Også bra at Magne kom inn igjen, som forventet. Jeg har forresten hatt rett i at Kristian Rene var morderen, Magne skulle inn igjen, og at Mari skulle gå til Birger. Føler at jeg klarer å tolke produsentenes vinklinger nå :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen snille medmennesker her som har Viaplay og kunne lånt den bort til en fattig kar slik at jeg får sett mandagens episode? :)

 

Tips: Registrer deg på viaplay, så får du 1 mnd. gratis pre-watch på paradise + masse,masse innhold i form av serier/filmer.

Lenke til kommentar

Noen snille medmennesker her som har Viaplay og kunne lånt den bort til en fattig kar slik at jeg får sett mandagens episode? :)

Er man inne på Viaplay-kontoen sin kan man se kontonummer og andre personlige opplysninger, så tviler på at noen er særlig interessert i å leie det ut til en vilt fremmed. Du må nok betale, slik som alle andre må.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mari imponerer meg! Jeg skjønner ikke hvorfor TV3 måtte hente inn Oda igjen, om ikke det bare var for å irritere de andre deltakerne. Også bra at Magne kom inn igjen, som forventet. Jeg har forresten hatt rett i at Kristian Rene var morderen, Magne skulle inn igjen, og at Mari skulle gå til Birger. Føler at jeg klarer å tolke produsentenes vinklinger nå :p

 

du jekk deg ned noen hakk, de aller fleste forventet at morderen var krisitan og alle visse magne kom inn igjen. i hvertfall de som følger med ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...