Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ade ble vel straffet for det?

 

Han sprang over heile bana for å feire framom Arsenal-fansen.

 

Rio springer til målscorar van Persie som har sprunge på baksida av målet med fokus vendt inn mot bana. Tvilar på at det er gjennomtenkt at han stoppar der han gjer, med det kicket det må vere å avgjere ein kamp på overtid. Alle spelarane våre ender opp der saman med vP og det er dessverre framom City-supporterane. Det blir snakka om frustrasjon hos fans, men eg trur nok det er omtrent like vanskeleg for spelarane å tenke "å nei, her kan vi ikkje feire" i ein slik situasjon. Ville faktisk virka veldig merkelig om dei sprang til van Persie for deretter å tenke seg om og deretter lokalisere kontingenten med United-supportarar og trekke seg ditover igjen.

Lenke til kommentar

 

 

Han sprang over heile bana for å feire framom Arsenal-fansen.

 

Rio springer til målscorar van Persie som har sprunge på baksida av målet med fokus vendt inn mot bana. Tvilar på at det er gjennomtenkt at han stoppar der han gjer, med det kicket det må vere å avgjere ein kamp på overtid. Alle spelarane våre ender opp der saman med vP og det er dessverre framom City-supporterane. Det blir snakka om frustrasjon hos fans, men eg trur nok det er omtrent like vanskeleg for spelarane å tenke "å nei, her kan vi ikkje feire" i ein slik situasjon. Ville faktisk virka veldig merkelig om dei sprang til van Persie for deretter å tenke seg om og deretter lokalisere kontingenten med United-supportarar og trekke seg ditover igjen.

 

Jeg ser poenget ditt og jeg er delvis enig. Men slik jeg ser det så er Rio i ferd med å feire på egenhånd og begynner å provosere med feiringen sin. Han er vel på vei til å løfte trøya og sånt. Jeg klarer ikke se hvordan han ikke prøver på å provosere der.

Lenke til kommentar

Men slik jeg ser det så er Rio i ferd med å feire på egenhånd og begynner å provosere med feiringen sin. Han er vel på vei til å løfte trøya og sånt. Jeg klarer ikke se hvordan han ikke prøver på å provosere der.

 

Virkelig? Han drar opp trøya for å beskytte ansiktet sitt mot myntene som kommer hans vei. Klarer du virkelig ikke å se det?

Lenke til kommentar

Jeg er enig at mange City-supporterne ikke akkurat viser seg fra sin beste side nå, jeg må si at også mange av dere ManU-supportere ikke er noe stort bedre med slike kommentarer...

 

Det kom som følge av gledesrus og sinne over Rio-situasjonen. Mener såklart ikke at alle city-supportere suger, kjenner flere selv :) Alle lag har noen råtne epler blant supporterne. I kampens hete kommer det alltid frem ting man ikke egentlig mener, enten pga glede eller sinne. Men akkurat den situasjonen der er noe av det stusligste jeg har sett fra PL-supportere på en stund, det er synd for City at sånt skjer. Liker Hart sin inngripen, han og Kompany er flotte fyrer

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har en .gif her

1355066934252.gif

Er det veldig rart at man ut fra de bildene der tror at Rio på klønete vis skader seg selv, egentlig? Jeg klarer ikke å se noen mynt der, og det var i utgangspunktet de eneste bildene som ble vist. Ser jo myntene på bakken nå, men det er ikke der du har fokus når det vises på TV første gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Man Utd imponerte meg i dag. City dominerte hele kampen, synes jeg, men det er helt utrolig å se hvor effektive United er. De som sier at de har flaks har virkelig ikke peiling. Young fikk også et feilaktig annulert mål. Så alt i alt synes jeg det er helt greit at det endte 2-3.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Er det veldig rart at man ut fra de bildene der tror at Rio på klønete vis skader seg selv, egentlig? Jeg klarer ikke å se noen mynt der, og det var i utgangspunktet de eneste bildene som ble vist. Ser jo myntene på bakken nå, men det er ikke der du har fokus når det vises på TV første gang.

 

Tja, spørs vel hvilke øyner man bruker til å følge med på det, for min del så jeg det som naturlig at Ferdinand dekker seg selv der for ikke å bli truffet.

 

Men herrefred så mange mynter det er der, er dette vanlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...