Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig glad for seier, og at vi spiller utrolig bra fotball. Voldsomt mye drittslenging her inne under kampen, og jeg forstår at folk er frustrerte og vil vinne, men Evra og Young spilte da flott i dag? Løp og jobbet mye. Valencia var det godt å ha tilbake.

 

Men jeg er imponert over Cleverley/Carrick i dag. Kontrollerte midtbanen, det er ikke verst mot rekka til City.

 

Og Rio var stor!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, Emils er inne og bitcher verre enn en jentunge som ikke fikk Bieber-billetter, oppskriftsmessig ved hver eneste United-seier det.

 

Uansett, herlig kamp. City dominerte de første 15-20, men etter det var United virkelig på høyde. Flott innsats av samtlige, særlig Young og Cleverley imponerte meg.

 

Før øvrig få som prater om dommeravgjørelser i dag... United fikk et mål feilaktig annullert før offside, før City går rett i angrep og putter etter at Tevez ikke bli avblåst for offside.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Og du bitcher som gutten som er sjalu på at Bieber tar alle jentene.

 

Jeg har da ikke sagt annet enn at Rio er stokk dum som terger på fansen i et ampert derby. Jeg har aldri forsvart at det kastes ting mot han, men spillere burde holde seg for gode til å gå å feire foran bortefansen.

Rio og Hernandez er like sådan. Begge to elsker å feire foran motstanderens supportere. Jeg skulle likt å se hva dere hadde sagt om Suarez, eller hvilken som helst løp foran United supportere og feiret provoserende mot dem i en slik kamp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og du bitcher som gutten som er sjalu på at Bieber tar alle jentene.

 

Jeg har da ikke sagt annet enn at Rio er stokk dum som terger på fansen i et ampert derby. Jeg har aldri forsvart at det kastes ting mot han, men spillere burde holde seg for gode til å gå å feire foran bortefansen.

Rio og Hernandez er like sådan. Begge to elsker å feire foran motstanderens supportere. Jeg skulle likt å se hva dere hadde sagt om Suarez, eller hvilken som helst løp foran United supportere og feiret provoserende mot dem i en slik kamp.

 

Som feks da Gerrard scoret på Old Trafford og løp forann United fansen og til slutt trykte de feite leppene sine på kameraet som stod ved hjørneflagget?

 

Er vel ikke noe galt i å feire? Gni det ekstra inn mot motstandersupportere er jo bare en bonus, at noen faktisk begynner å kaste ting fordi dem ikke klarer å styre østrogen nivåene sine er jo bare patetisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja. Om du ser på reprisen så hopper han på ryggen til en Unitedspiller og feirer med resten foran bortefansen. Få sekunder senere blir han truffet av mynten, er også noen sorte unitedsokker som står rett bak han når du ser han blir truffet av mynten, så han er ikke alene et eller annet sted og feirer foran lyseblå..

 

Tipper han er ca til venstre bak målet når det skjer, Mao innenfor range for myntkastere fra der City og unitedfansen møtes..

 

EDIT: Jeg tar forbehold om at jeg kan ta feil, at han kan ha løpt et annet sted etterpå og så feiret osv, håper vi får video av hele situasjonen..

Endret av Alastor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som feks da Gerrard scoret på Old Trafford og løp forann United fansen og til slutt trykte de feite leppene sine på kameraet som stod ved hjørneflagget?

 

Er vel ikke noe galt i å feire? Gni det ekstra inn mot motstandersupportere er jo bare en bonus, at noen faktisk begynner å kaste ting fordi dem ikke klarer å styre østrogen nivåene sine er jo bare patetisk.

 

Det er ikke noe galt i å feire nei, selvfølgelig ikke. Jeg sier jeg får inntrykket av at Rio prøver med vilje og hisse på seg City fansen. Han som spiller burde holde seg for god til å oppføre seg som en unge, men utfra hva han klarer å lira av seg på twitter så er det kanskje for mye å be om. Jeg forsvarer uansett ikke det City fansen gjør, men så er det ikke de som tjener millioner av kroner og som faktisk burde holde seg profesjonelle.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Vel, fram til det er bevist at Rio oppførte seg slik du beskriver kan du kanskje moderere deg litt? Du blir jo grinete som få når folk snakker om rasisme sakene i Chelsea. Finnes jo ingen bevis, og da må vi jo holde kjeft.

 

Dukker nok opp en film om han har provosert publikum. Og selv etter det har eg vanskelig for å forstå at han fortjener det.....

Lenke til kommentar

Klarar ikkje å sjå at Rio gjer veldig mykje for å plage City-fansen. At han feirar må han få lov til. Det er ikkje som at han forlet United-spelarane for å gå å lage kvalme. Men du kan jo sjå ut til å ha ein agenda for tida, så du ser vel gjerne litt meir enn oss andre.

se ut som? Den klareste agenda i verden.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe galt i å feire nei, selvfølgelig ikke. Jeg sier jeg får inntrykket av at Rio prøver med vilje og hisse på seg City fansen. Han som spiller burde holde seg for god til å oppføre seg som en unge, men utfra hva han klarer å lira av seg på twitter så er det kanskje for mye å be om. Jeg forsvarer uansett ikke det City fansen gjør, men så er det ikke de som tjener millioner av kroner og som faktisk burde holde seg profesjonelle.

 

Flott argumentasjonsrekke, men når du feiler på første del, å hisse på seg city-fansen, noe han ikke gjør, så faller resten i fisk.

 

Jeg synes det er dumt at du bare hopper over innlegget mitt om hvor Rio er og hva han gjør, og så bare drar samme regla om hvor teit Rio er på nytt. Det er jævlig frustrerende, for å være ærlig.

 

Men det er sikkert det som er målet ditt uansett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Heilt enig. Det er ikkje noko vi kan vite noko om. Det er sjølvsagt lov å ha meiningar, men her blir det berre det same oppigjen og oppigjen. Om FA meinar at han har opptrått på ein måte som er i strid med deira ynskje så får han nok høre det. Ikkje som om Rio gjorde som verken Adebayor eller som Gary Neville framom Livepool-fansen for nokre år sidan(Då var feiringa forresten heilt verdt litt pepper frå FA). Hovudsaka er uansett at spelarane ikkje skal oppleve slike ting. Det er klart at frustrasjon og følelsar kan ta overhand hjå enkelte, men det var fleire episoder i dag og det bør FA ta på alvor.

Lenke til kommentar

Har akkurat vært på hockey-kamp å fått skumlest fort igjennom reaksjonene her inne.

 

Are you fucking kidding me?

 

Rio går å provoserer city-fansen? Har man ikke lov å feire lenger? Merkelig at denne debatten kommer opp hver gang det er united som spiller og ikke andre lag. Som feks. når suarez "diver" foran everton-benken. Jeg synes personlig det var hysterisk morsomt (selv om jeg ikke liker fyren), men ikke en kjeft snakket om utestengelse etc. da. Eller hva med den gangen Scholes avgjorde på overtid med den headingen og Gary Neville spurtet imot sine lagkamerater. Han fikk vel faktisk bot og kampstraff for det?

 

Se 1:09 uti denne videoen, man ser klart at Rio står på høyre-enden av bortefansen (man ser klart vakt-skillet). Til høyre for han står hjemmefansen. Selvfølgelig feirer han foran sine egne fans! Han har spilt på engelske stadioner i nesten 20 år nå!

Ca. 1.34 uti klippet ser du akkurat det samme, han står fremdeles foran bortefansen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=MHxTypwOq94

 

Nei, emils vil gjøre fotballspillere til følelsesløse roboter. Var vel ikke en større kuk når det kom til feiringer enn Drogba i sin tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...