Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aleks, ja, vi støtter så klart den supporteren som kastet den flasken der. Han er en helt. Og det er vi nødt til å synes når vi i dag snakker om de skammelige city-supporterne som kastet i dag.

 

1: Så dere hvor mange mynter som lå på bakken der eller? I slow-moen de viste av Rio som blir truffet? ALLE de myntene og tingene er kastet av mennesker som er minst like forjævlige som han som faktisk traff.

 

2: Så dere myntregnet da Rooney tok corner? Han gjorde NULL for å provosere, null for å terge, og skulle bare ta en jævla corner. Og "fans" peprer han med mynter.

 

Det er så jævlig at jeg har ikke ord...Skjønner ikke at studio snakker om at han ene som kastet er en tosk, resten er gullgutter.

Endret av Alastor
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Aleks, ja, vi støtter så klart den supporteren som kastet den flasken der. Han er en helt. Og det er vi nødt til å synes når vi i dag snakker om de skammelige city-supporterne som kastet i dag.

 

1: Så dere hvor mange mynter som lå på bakken der eller? I slow-moen de viste av Rio som blir truffet? ALLE de myntene og tingene er kastet av mennesker som er minst like forjævlige som han som faktisk traff.

 

2: Så dere myntregnet da Rooney tok corner? Han gjorde NULL for å provosere, null for å terge, og skulle bare ta en jævla corner. Og "fans" peprer han med mynter.

 

Det er så jævlig at jeg har ikke ord...Skjønner ikke at studio snakker om at han ene som kastet er en tosk, resten er gullgutter.

Har jeg ikke sagt heller, men ser hvordan det kan virke slik. Ville bare ha fram at dette ikke er noe spesielt for City. Drittsupportere i alle klubber.

Lenke til kommentar

Er den situasjonen like ille som det som skjedde på Etihad i dag? Som sagt så er det sorte får overalt, og det er ingen grunn til å unnskylde det klippet der, men i dag var det ganske ekstremt.

Har ingenting å si, med mindre vi snakker alvorlige skader. Poenget er at det finnes idioter hos alle klubber. Like idiotisk handling selv om mynten din bommer.

 

what a result,3points! Sweet! Whoever threw that coin,what a shot! Can't believe it was a copper 2p....could have at least been a £1 coin!

 

Rio tar det med humør i det minste.

Haha, det er faktisk morsomt, og en god respons på saken.

Lenke til kommentar

Jeg mener det er forskjell på 1 tomsing som hiver en plastflaske, og 20-30 mynter som hagler. Begge deler er fullstendig latterlige, men jeg har virkelig ikke sett noe som det i dag før. Det er rett og slett stygt, skammelig og total mangel på kultur på den tribunen der. Ekkelt å se på. Og så etterpå får de faenmeg til å storme banen.

 

Det er for meg mer enn drittsupportere, det er en kultur blant en større mengde der.

 

Og han flaskekasteren er som jeg har sagt en tomsing..det er helt latterlig å gjøre sånt. Jeg bare skjønner ikke hvorfor det skal trekkes fram i dag.

 

Det var et myntregn uten like i dag, selv har jeg ikke sett noe lignende. Men det er nok like ille som det på klippet, kan jo være en (2) glassflaske® også.

 

Er plastflasker, selges ikke glassflasker på old trafford. Og man får egentlig heller ikke lov til å ta de med ut på selve tribunen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mener det er forskjell på 1 tomsing som hiver en plastflaske, og 20-30 mynter som hagler. Begge deler er fullstendig latterlige, men jeg har virkelig ikke sett noe som det i dag før. Det er rett og slett stygt, skammelig og total mangel på kultur på den tribunen der. Ekkelt å se på. Og så etterpå får de faenmeg til å storme banen.

 

Det er for meg mer enn drittsupportere, det er en kultur blant en større mengde der.

 

Og han flaskekasteren er som jeg har sagt en tomsing..det er helt latterlig å gjøre sånt. Jeg bare skjønner ikke hvorfor det skal trekkes fram i dag.

 

 

 

Er plastflasker, selges ikke glassflasker på old trafford. Og man får egentlig heller ikke lov til å ta de med ut på selve tribunen..

Så da ikke ut som plastflaske? Dessuten er det noe annet som treffer han først, og som blir gitt til dommeren senere som ser ut som en mynt. Flere kastere der også. Skal du kritisere City for mangel på tribunekultur på grunn av dette tilfelle så må du nesten si at dere har vært igjennom det samme på OT.

 

Så ikke endringen angående flasken. Den er grei.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Jaha, så fordi jeg synes det som skjer i dag er latterlig og skammelig, så kan jeg ikke gjøre det uten å youtube etter potensielle tilsvarende ting fra Old Trafford? Jeg har aldri sett den videoen før i dag, og forsvarer ingen som kaster der..

 

Jeg skjønner bare ikke hva som er poenget med å trekke det fram i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...