Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikkje mykje som er deiligare enn å slå ein av dei bitraste rivalane på overtid, etter at dommarane har hjulpe motstandar tilbake i kampen. 3-0 og kampen ville vere sågodtsom over. Trur aldri vi hadde gitt frå oss det, og City ville heller ikkje fått situasjonen dei scorar sitt første mål på. Det blir som vanlig mykje klaging her inne og i kampens hete så kan eg sjølvsagt forstå det, men vi er United, we never die!

 

Tevez og City-fansen viser kva dei er laga av. Dritt. Håper det blir svært strenge straffer. Først kastar dei myntar når Rooney skal ta corner og deretter bombarberer dei laget såpass at Rio begynner å blø. Plastikklag fyllt med drit.

 

Sinnsjukt deilig! Så jævlig fortjent! United!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skamme meg? Fordi jeg tok feil? Det var altså sånn det så ut, men jeg skjønner nå at det ikke var tilfelle.

 

Hvor ofte klorer en fotballspiller, som sannsynligvis ikke har negler å snakke om, seg selv i fjeset så han begynner å blø? Trodde du skrev utelukkende for å provosere, men beklager hvis det ikke er tilfellet.

Lenke til kommentar

 

 

Jepp. Fansen er uskyldig. Lar seg provosere, klarer å kaste ting også.

Har jeg sagt det eller? Men han går bort for å provosere. Mange ser bare her inne hvor patetiske dere var når city scoret 2-2. Når Rio går bort dit for å provosere så burde du til og med skjønne frustrasjonen.

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Emils, med tanke på dine fullstendig latterlige kommentarar i Mikel-Clattenburg saka så bør ikkje du snakke så veldig høgt om frustrasjon. Har du lov å angripe spelarar fordi du er frustrert? Nei. United-supportarane var forresten rett bortafor dette området og eg tvilar sterkt på at dei går saman om å gå til City-fansen for å terge dei. Det er ei spontan feiring der og då, og City fortener kraftige reprimander for å ikkje klare å halde fansen under kontroll. Merkelig nok på same måten som Chelsea-fansen gikk til angrep på funksjonærar når dei møtte United.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det så vanskelig? Jeg sier ALDRI det er greit. Jeg sier at det er unødvendig av Rio og provosere på den måten. Men han er jo mester på det.

 

Forresten, dette minner meg om da Evra provoserte Suarez på samme måte. Dere mente jo det også var greit, mens resten kalte det fullstendig forkastelig.

 

I et derby er det mer enn bare fotball. Utrolig mye følelser og tanker man tenker muligens noe kortere. Når en av PLs styggeste spillere skal provosere slik.

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...