Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Flott argumentasjonsrekke, men når du feiler på første del, å hisse på seg city-fansen, noe han ikke gjør, så faller resten i fisk.

 

Jeg synes det er dumt at du bare hopper over innlegget mitt om hvor Rio er og hva han gjør, og så bare drar samme regla om hvor teit Rio er på nytt. Det er jævlig frustrerende, for å være ærlig.

 

Men det er sikkert det som er målet ditt uansett.

 

Hvilket innlegg sikter du til egentlig? Jeg sier jeg bare ikke kan se hvorfor Rio oppfører seg som han gjør om han ikke prøver å provosere.

 

Jeg prøver ikke å være frustrende, men jeg må jo svare på det samme spørsmålet flere ganger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøver ikke å være frustrende, men jeg må jo svare på det samme spørsmålet flere ganger.

 

LoL?

 

http://www.dailymotion.com/video/xvqe27_epl-manchester-city-vs-manchester-united-2-3_sport

 

Ja, sykt provoserende rio er...

 

Edit: Hvis dere ser på målet til RvP, så blir tevez trukket ut av muren i siste øyeblikk.

Synes vi alle skal sende en varm takkehilsen til Carlos Tevez, for å lage frisparket som sørget for målet, og gå ut av skuddbanen til Persie :love:

Endret av Corey
Lenke til kommentar

The FA is investigating following incident at the Etihad Stadium

The FA is investigating the incident in which an object was thrown from the crowd and hit Rio Ferdinand following Manchester United's third goal against Manchester City on Sunday.

The FA will liaise with Greater Manchester Police and await the reports of both our crowd control advisor who was present at the game and the match referee.

An FA spokesperson said: "It is disappointing that after a great game and advert for the Premier League that we are discussing this issue.

"We will work with the clubs and authorities to identify those responsible and support the strongest sanctions available, including life bans.

"We condemn any such acts and it is simply unacceptable that any player is exposed to injury in this way. To witness Rio Ferdinand leaving the field with a cut above his eye to receive treatment is appalling.

"Football in this country has made great progress over recent decades. However, we must maintain the safety and security inside of our stadia and to do this we need to isolate and identify any individuals guilty of offences with strong penalties to act as a deterrent to others."

Lenke til kommentar

DailyMail har fått med seg det meste:

 

Defender left with blood pouring from left eye after Robin van Persie sealed 3-2 victory in dying seconds

Man arrested in stadium for racist chanting, police report

City issue apology to England defender and FA open investigation

Carlos Tevez kicked out at Phil Jones in front of Alex Ferguson on touchline

Wayne Rooney pelted with coins as he took corner

Lenke til kommentar

Hahaha. Alltid like moro å se hvordan fans oppfører seg etter at laget deres har scoret. Som småjenter på JB-konsert.

 

Oppi det hele må man legge til at vi var vitne til en fantastisk fotballkamp. Synd det er alt det utenomsportslige som har tatt alt fokuset i etterkant. Derbyet hadde alt; høyt tempo, masse temperament, masse mål og ikke minst drama til siste sekund. Var redd vi skulle oppleve en kjedelig 0-0 der begge var fornøyde med ett poeng. Kudos til begge lag.

Lenke til kommentar

"Jeg stod selv blant United-fansen, helt nærmest City-fansen, og selv om jeg ikke ble truffet selv så ble United-fansen pepret med mynter og også noen flasker etter kampen. Sidemannen min ble truffet. Foran meg rant blodet fra kutt i ansiktet til andre United-fans.

 

Flere City-fans gjorde flybevegelser – for på den måten å hetse United-fansen ved å rippe opp i München-ulykken.

Da United-fansen slapp ut etter kamp forsøkte først en gruppe City-fans å egle seg innpå ikke altfor langt unna Etihad. De ble stoppet av politiet. Litt nærmere sentrum var det ikke lenger politi. Da snek en gjeng City-fans seg innpå og skjøt fyrverkeri som eksploderte blant United-fansen. De var vel 10 stykker, men fikk raskt cirka 100 United-fans etter seg.

Hvor mange som eventuelt ble skadet vet jeg ikke. Jeg så sykebiler og politibiler med sirener rundt meg på det meste av veien hjem. Det skal også legges til at det finnes idioter overalt. United-fans er ingen helgener selv, men City-fansens oppførsel søndag hører ikke noe sted hjemme." Dag Langerød, red hos United Supporteren

 

Herregud for et kaos det må ha vore på og rundt Etihad i dag

Lenke til kommentar

Du gir veldig lite meining. Som vanleg.

 

Fordi du nevner Tippeligaen, så skal det vere sjølvsagt at du spøkar? Fordi det ikkje skjer alvorlege og negative ting rundt "supporterar" i norsk fotball? For då må du isåfall følge litt bedre med. Nei, det er nok ikkje like mykje ukultur i Norge som enkelte andre plassar, men at det finst rotne egg her på berget også er det liten tvil om. Casuals-miljøa som skal ut å slåst i gatene er forbaska patetiske, men det er like alvorleg som at engelske supportarar kranglar med kvarandre. Eg har sjølv opplevd at vanlege supporterar har blitt angrepe og blant anna kasta stolar på under oppladning til kamp i Tippeligaen. Av denne grunn så mistar "spøken" din all kontakt med verkelegheita i forhold til mine referansepunkt.

Endret av archanios
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...