Gå til innhold

Dungeon Keeper-arvtakar på Kickstarter (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette så jo faktisk litt ut som Dungeon Keeper, i motsetning til de mange totalt ripoff'ene som finnes.

Det er tungt for meg å ha Windows 7, siden DK2 ikke kjører så godt på Win 7. Fantastisk spill.

• Liker 1
Skrevet

Dette så jo faktisk litt ut som Dungeon Keeper, i motsetning til de mange totalt ripoff'ene som finnes.Det er tungt for meg å ha Windows 7, siden DK2 ikke kjører så godt på Win 7. Fantastisk spill.

Eg har null problem med å køyre det heilt fint. Det låste seg ein gong, men det var alt. Gog-versjonen fekk ein patch som retta nokre bugs.

Skrevet

Jeg husker jeg spilte Dungeon Keeper ja, var et morsomt spill, men ikke et av de jeg spilte mest.

Om det kommer ut en ny kommer jeg nok til å teste det, om jeg får tid. Har en backlogg av spill jeg ikke har kommet til.

Skrevet

Eg har null problem med å køyre det heilt fint. Det låste seg ein gong, men det var alt. Gog-versjonen fekk ein patch som retta nokre bugs.

Har ikke prøvd Gog-Versjonen. Men tusentakk for tipset :) Jeg har problemed med at det krasjer, og at jeg må starte på nytt igjen.

Skrevet (endret)

Wohooo!!! Endelig!!! :D

Har fulgt litt med på Subterrenean Games, sist gang for ca 2 måneder siden, da var de akkurat kommet i gang med prosjektet. Opprinnelig var de 2 spillselskap fylt av entusiaster som skulle lage hver sin versjon av Dungeon Keeper, så isteden for å konkurere mot hverandre, slo de seg sammen istedet og ble Subterrenean Games. :)

Jeg ser fram til å se resultatet, og jeg må prøve å ikke bli for giret. Jeg vil heller bli positivt overrasket enn å bli veldig skuffet. :p

Dette spillet blir nok ikke det samme som Dungeon Keeper, det så jeg allerede på videoen, men spillet har de samme elementene som er i Dungeon Keeper...pluss at de har Richard Ridings. :D

Ahhhh, nå fikk jeg virkelig lyst til å spille Dungeon Keeper!

http://www.youtube.com/watch?v=KGHmr3D4Mnc

Helt til slutt, så er jeg litt skeptisk til hva EA vil foreta seg angående lisenser. Skulle ikke forundre meg at spillet fikk EA til å steile.

Endret av reyh
Skrevet

Stoler mer på Paradox sitt version. Impire.

Åhh, enda et Dungeon Keeper inspirert spill?! :D Hva jeg stoler på mest vet jeg ikke, men jeg tar gjerne begge deler! :D

Tror ikke EA har noe de skulle sagt her, dette spillet har såpass mange flere features enn Dungeon Keeper at ting burde gå i orden.

Det håper jeg, og jeg antar at de ikke har noe å pirke i, det ligner veldig, men er ikke det samme, ergo de har ikke noe de skulle ha sagt. :) Jeg stoler bare ikke på store selskap, de er så glad i de patente sine og $$$..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...