Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Synes jentene som røyker at det er sexy?


Anbefalte innlegg

Hei hå!

Aldri har jeg sagt det til noen og jeg tviler vel sterkt på at det noen gang blir noe mer enn en uskyldig fantasi som jeg holder for meg selv, men jeg synes jenter som røyker er helt vilt sexy. Aldri kommer jeg til å røyke selv men å se en jente gjøre det er altså noe som tenner meg mest :).

Lurer da egentlig litt på hva jenter som røyker tenker om det? Synes dere det er sexy? Kunne dere gjort det under sengekosen?

Hilsen fra meg Anonym poster: bfa52a92b975a7c98f625a4168019303

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være sexy, men det kan også det å spise en banan, så jeg ville heller satset på det siste. Å risikere livet for å være sexy virker lite rasjonelt.

 

Snusing derimot er en gode måte å si at "jeg vil ikke ha kontakt med menn de nærmeste årene" på.

 

Dessverre ser de færreste kvinner sånn ut når de røyker, og ser heller sånn her ut:

 

Spørs hva de røyker det...

Lenke til kommentar

Det kan være sexy, men det kan også det å spise en banan, så jeg ville heller satset på det siste. Å risikere livet for å være sexy virker lite rasjonelt.

 

Snusing derimot er en gode måte å si at "jeg vil ikke ha kontakt med menn de nærmeste årene" på.

 

 

 

Spørs hva de røyker det...

 

Jeg syntes jenter som snuser er sexy, ikke fordi det ser bra ut men fordi jeg liker jenter som gir litt F i hvordan de ser ut og tør å gjøre ting de selv vil. Kanskje bare meg?

Lenke til kommentar

Jeg syntes jenter som snuser er sexy, ikke fordi det ser bra ut men fordi jeg liker jenter som gir litt F i hvordan de ser ut og tør å gjøre ting de selv vil. Kanskje bare meg?

 

Mulig, men la meg understreke at jeg ikke synes det er noe mer sjarmerende om menn gjør det. Generelt er det å ha en brun klump i munnen når man treffer andre mennesker en dårlig ide, uansett hva den består av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig, men la meg understreke at jeg ikke synes det er noe mer sjarmerende om menn gjør det. Generelt er det å ha en brun klump i munnen når man treffer andre mennesker en dårlig ide, uansett hva den består av.

 

Veldig få jenter som syntes det er sjarmerende, men de lar det gå siden det er bedre enn å røyke ^^ Uansett så er røyk/snus en så liten ting å dømme et menneske for. Enig i det du sier, hender jeg drar ut snusen før jeg går å sier hei til en jente, for å så ta en ny en når jeg ser at hun føler seg komfortabel rundt meg.

Lenke til kommentar

Mulig, men la meg understreke at jeg ikke synes det er noe mer sjarmerende om menn gjør det. Generelt er det å ha en brun klump i munnen når man treffer andre mennesker en dårlig ide, uansett hva den består av.

hahaha,måtte le av den as."Brun klump i munnen uansett hva den består av" hva er det du refererer til :p nesten så jeg vurderer å lage en egen tråd basert på den setningen as.P
Lenke til kommentar

Misliker jenter - personer generelt - som røyker.. noe som gjør at jeg har svært, svært få venner som røyker. Orker ikke bli kjent med noen som røyker.. da vi mest sannsynlig ikke har felles interesser i det hele tatt. Sånn tenker jeg.

 

Jenter som snuser ser bare helt latterlig ut.. det er så stygt at jeg faktisk blir forbannet når jeg ser ei fin jente med snus i overleppa. :nei2:

Lenke til kommentar

Jenter som snuser ser bare helt latterlig ut.. det er så stygt at jeg faktisk blir forbannet når jeg ser ei fin jente med snus i overleppa. :nei2:

 

Den der må jeg si går begge veier. Gutter med snus er heller ikke et pent syn.

 

Når det gjelder røyking så er ikke jeg noen tilhenger av det. Hvordan kan det være sexy å få i seg giftige stoffer? Men folk er forskjellige og jeg regner med at dette er ganske individuelt. Smaken er som baken er det vel noe som heter?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...