Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har man hatt PS4 i hus en stund. Må si jeg er ganske overrasket over grafikken denne saken produserer i forhold til prislappen(har gaming PC også). Overhodet ikke noe jeg reagerer negativt på grafisk sett. Litt fps drops i store action scener, men det er vel uungåelig antar jeg. Pluss at jeg kan spille spotify!

Vel verdt pengene!

Synes dere det samme? Eller er det noe som kunne vært bedre?(er vandt med pc, så vet ikke kravene til dere som har hatt "next gen" konsoll over lengre tid) :)

Lenke til kommentar

Er for jævlig... Da er PSN nede igjen. Kjenner jeg begynner å bli så inn i helvete lei disse online tjenestene til PS4 og XBO. Bruker for det meste PC og Steam og det funker som ei kule. Men dem gangene jeg skal på konsoll...da kan du faen meg banne på at dritten er nede.

 

God kveld!

Lenke til kommentar

Er for jævlig... Da er PSN nede igjen. Kjenner jeg begynner å bli så inn i helvete lei disse online tjenestene til PS4 og XBO. Bruker for det meste PC og Steam og det funker som ei kule. Men dem gangene jeg skal på konsoll...da kan du faen meg banne på at dritten er nede.

 

God kveld!

 

PSN er ikke nede hos meg?

 

 

https://downdetector.com/status/playstation-network

 

Edit: Ser ut som om PSN var nede kl 20:00+. Jeg er uansett inne, og alt fungerer for min del.

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar

Om en allerede er logget in så er det ikke sikkert en mister tilgang når disse problemene oppstår. Fks det å ha maskinen i standby gjør at du er logget inn og kommer på nettverket selv når det er nede for vedlikehold.

 

Men ser at Sony skriver at dem er klar iver det nå.

 

 

Men tenk om Netflix hadde vært like mye nede. Folk hadde jo aldri akseptert det. Hvorfor skal vi?

Lenke til kommentar

Men tenk om Netflix hadde vært like mye nede. Folk hadde jo aldri akseptert det. Hvorfor skal vi?

 

Jeg har brukt Netflix i en uke nå, har aldri hatt behov for det før. Eneste grunnen for at jeg bruker Netflix nå er at det er et av få steder som har 4k uten å ty til ulovlige kanaler.

 

Jeg har vel til nå fått 3-4 feilmeldinger på at "kan dessverre ikke spille av dette materialet på nåværende tidspunkt" (eller noe i den duren). Så langt så er jeg vel ikke videre imponert over stabiliteten der heller etter en ukes bruk for å si det sånn.

Lenke til kommentar

PS4-kompatibelt headset til maks 300 kr? Er så stress å skulle lete opp info om det på hvert enkelt headset.

Nå har jeg bare det orginale som fulgte med ps4 men har hørt av folk som har har kjøpt headsett at man må nok opp et par hundrelapper altså 500kr for å få noe som kan minne om kvalitet.

 

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/gaming-headset/PS4WLHEADSE/playstation-4-tradlost-gaming-headset

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...