Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Sykt som jeg elsker mini jack utgangen på kontrollen, er jo bare helt genialt. Er også + for at man kan lade når konsollen er i standby altidg fulladet kontroll.

 

 

Skulle bare mangle med den bedritne batteritiden til DS4. Jeg har 2 stk. slik at en alltid er fulladet og klar til å avløse den andre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får håpe det er en bagatellmessig mangel som kun trenger en litt oppdatert firmware. Blåtann-fjernkontroll er rett og slett genialt, skjønner ikke hvorfor de ikke har det på vanlige tv'r også. Lisenskostnaden kan umulig være sååå høy

Fjernkontrollen min bruker radiofrekvens, noe som i praksis gir samme fordelene (trenger ikke peke på TV-en for å trykke).

Lenke til kommentar

Det ser ut som om vi i begynnelsen av PS4 sin levetid vil få mange titler som er laget både for PS3 og PS4. Vil ikke det føre til at utviklerne i mindre grad benytter seg av PS4 sine muligheter fullt ut, slik at det også skal være mulig å porte spillene til PS3 (gud forby at de gjør det omvendt)? I så fall er det nok en grunn til å vente med å kjøpe konsollen, på toppen av det lille spillutvalget (naturlig nok i begynnelsen) og mangelen på bakoverkompatibilitet.

Lenke til kommentar

Joda, det blir nok ikke full utnyttelse. Men alikevel så ser jo for eksempel cod og ac merkbart bedre ut, det er ihvertfall min opplevelse.

 

Om jeg skulle vente 1år for å få konsollen 500,- billigere, eller oppleve spillene litt bedre en på forrige generasjon fra starten. Så er valget for min del ganske enkelt. 500,- er ikke akkurat lange tiden å være på jobb.

 

For ikke å snakke om kontrolleren som er milevis foran DS3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil bare anbefale ladestasjonen til DualShock 4. Kjøpte hos Game, og den funker veldig bra. Jeg har to kontrollere, så når det popper opp "Batteri på DualShock er lavt" (els), så bytter jeg kontroller kjapt (med å trykke på PS knappen, og så logge inn på min bruker). Da har jeg lading for en god stund til sammen. Og hvis den skulle bli tom, bare skiftet jeg til den andre(Antar at den blir fulladet på noen timer). Syntes det var litt teit at man måtte lage to brukere for å spille co-op. Når familien kom på besøk her en dag, så ville en av lillebrødrene mine prøve å spille litt Fifa mot meg, da måtte jeg opprette en ny bruker med PSN. Skrudde på min kontroll og logget inn på min bruker, skrudde på hans kontroll og måtte logge inn på en annen bruker. Men konsollen er bedre enn forventet (tro det eller ei), så om du ikke har fått klørne dine i den enda, så bør du gjøre det så fort som mulig.

 

Vil bare legge til at jeg er litt astrofobisk (eller hva det heter), for å få fingermerker på kontrolleren, så jeg vasker henda hver gang før jeg spiller.. lol. Merket også at en av kontrollerene (vet ikke om det er den som følger med konsollen eller ikke) fikk mindre fingeravtrykk enn den andre. Merkelig.

 

PS: Skrevet på telefon, skrivefeil kan som alltid forekomme.

Lenke til kommentar

Hvor lenge vare batteriet på kontrollen egentlig? Har lest rykter om rundt vært fall 8 timer.

 

Selv så spiller jeg ikke så alt for mye om gangen, så spiller en 2 - 3 timer, går vekk i 30 min til 1 time (lader da kontrollen) spiller nye 2 - 3 timer. Samt lader den om kvelden. Så til nå har jeg ikke hatt noe problem med batteri levetiden.

 

Nå skal det jo også nevnes at jeg fikk konsollen på onsdag :p

Lenke til kommentar

Åhh, nå håper jeg det snart kommer en ny batch med konsoller til Norge. Har skikkelig lyst på en.

Har Assassins Creed til PS4 liggende i hylla og vente. (Gjorde en liten bommert på Black Friday-salget til Platekompaniet, da det var 30% rabatt på alt. Bestilte Watch Dogs, Metal Gear Solid og Assassins Creed 4 som jeg alle trodde ble lansert i mars-april, men AC4 var jo allerede sluppet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...