Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

F**********************************************************************!!!!!!!!!!!! Er det mulig! Spilte BF4 og var helt på slutten av siste brett på campaign, også droppet spillet up til PS4 menyen, som den har hatt tendens til å gjøre noen ganger. Og når jeg startet spillet igjen og gikk inn på campaign så var det bare start new campaign der. Dette er veldig høyt oppe på frustrerende ting jeg har opplevd. :realmad::wallbash::realmad::wallbash:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

He hehe... Utrolig kjip den campaign buggen der ja... Jeg har ikke giddet å prøve på nytt etter at jeg har mista save to ganger... Virker jo ikke som de gidder å fikse det heller for det er jo kommet flere oppdateringer etter lanseringen...

 

Jaja... Det er jo et multiplayer spill så det er ingen krise egentlig får jeg håpe...

Lenke til kommentar

Selvfølgelig! ^_^ Er innom MP titt og ofte, så det er bare å bli med. Jeg er muligens et relativt lett bytte. :p

 

Får dog mer eller mindre samme følelsen av den som BF3, som jeg er litt lei, så den klarer ikke å veie opp for den dårlige SP-delen. Dermed ligger den foreløpig nederst av PS4-spillene. Tett etterfulgt av Killzone:SF, så Contrast, CoD:Ghosts, Knack og øverst på toppen Resogun. :wee:

Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med PS4 som fryser? Kommer ikke opp noen feilmelding, eneste løsning er trekke ut strømkabel. Nå fryser den ca 2min etter at jeg skrur den på så tenkte å levere den inn på elkjøp idag. Noen som vet om sony har et backup lager for ødelagte ps4 eller må man vente til elkjøp får inn flere?

Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med PS4 som fryser? Kommer ikke opp noen feilmelding, eneste løsning er trekke ut strømkabel. Nå fryser den ca 2min etter at jeg skrur den på så tenkte å levere den inn på elkjøp idag. Noen som vet om sony har et backup lager for ødelagte ps4 eller må man vente til elkjøp får inn flere?

Ikke utenkelig at den blir sendt på service. Ikke gitt at du får en ny.

 

Med mindre det er snakk om en DOA. Da har man krav på ny :-P

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Jeg regner med at Sony virkelig er i full sving med en kraftig oppdatering til programvaren, noe annet ville vært svakt. Forventede oppdateringer som kommer i 2.0:

 

- Full støtte for BT-headset

- Suspend/Resume ved standby

- Bedre funksjonalitet og kvalitet på avspilling av blu-ray

- Mulighet for mappeorganisering av spillene

- Generell optimalisering og et raskere system

 

Vi får se.

Endret av Selvin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg regner med at Sony virkelig er i full sving med en kraftig oppdatering til programvaren, noe annet ville vært svakt. Forventede oppdateringer som kommer i 2.0:

 

- Full støtte for BT-headset

- Suspend/Resume ved standby

- Bedre funksjonalitet og kvalitet på avspilling av blu-ray

- Mulighet for mappeorganisering av spillene

- Generell optimalisering og et raskere system

 

Vi får se.

Inkluder gjerne også DLNA med bredere format-støtte. ;)

Lenke til kommentar

Føler at ting går tregt på enkelte ting. Gå inn i party, se hvem som er på av venner osv. Store har problemer sånn i snitt hver dag hos meg. DLNA hadde vært bra og få på plass, samt at jeg håper Netflix osv. snart oppdaterer appene sine til å støtte 5.1 og ikke kun stereo.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Sony har masse ting å patche inn. Det jeg vil ha er en patch der min Pulse 7.1 Headset kan brukes på PS4 m.m.

 

Er ihvertfall nok av spill som kommer til PS4 dette året og utover.

 

Skal ha DriveClub, Infamous Second Son, nytt Uncharted, FFXIV, The Order 1886 og garantert en haug av multiplatts på PS4.

Kjøper ikke dem til Xbox One pga liker bedre Dualshock 4, OSet på PS4 er raskere og nok sikkert flere multiplatt-titler der grafikkforskjeller vil komme, slik det har vært til nå :)

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...