Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter en helg med å beta teste The Elder Scrolls Online så er jeg ekstremt spent på å se hvordan PS4 utgaven blir. Ble super imponert av PC utgaven og kan se for meg det kan fungere bra med en håndkontroller på PS4.

 

Mye gøy som kommer fremover nå. Men denne mnd blir det Tomb Raider Definitive Edition til PS4 på meg :)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Har større tro på Elder scrolls til PS4 en pc. Men det er fordi jeg ikke liker den type spill til PC. Er en veldig stor mmo nørd som har prøvd så og si alt :) Spiller for tiden TSW på pc, og ser fram til og bytte ut Defiance og Neverwinter (som begger er meh) for Elder scrolls til PS4 :)

 

Spillte hele helgen selv og.

Lenke til kommentar

Var den listen bare dine ønsker eller har du hørt noen rykter angående støtte for BT Headset?

 

BT-headsett er bekreftet, suspend/resume er bekreftet, og bedre avspilling av BD er ikke bekreftet men nesten en selvfølge. Det skal visst være mye bedre på PS3, burde ikke være noe problem å få det over på PS4.

Lenke til kommentar

Ikke hatt noe problemer jeg heller, men det er lange lastetider, og irriterer meg at det ute i menyen kun står BD-disc og ikke hvilken film som faktisk står i (som på PS3). Problemet skal vist først og fremst gjelde under avspilling av andre formater en 24p.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Ikke hatt noe problemer jeg heller, men det er lange lastetider, og irriterer meg at det ute i menyen kun står BD-disc og ikke hvilken film som faktisk står i (som på PS3). Problemet skal vist først og fremst gjelde under avspilling av andre formater en 24p.

Det er flere som sliter med å se eldre bluray filmer på ps4 (har ikke hatt dette problemet selv enda), og flere som sliter med avspilling i 24p på ps4 pga de får lip sync problemer (hadde dette problemet selv på min gamle 7 serie samsung), men jeg har ikke noen som helst problemer etter jeg begynte å bruke pure direct på min yamaha forsterker, og fikk meg ny samsung UE46F8005 tv i hus(har testa både ps4 bluray via forsterker og direkte i tv).... :wee:

Har ikke fått testa bluray i 3d på ps4 siden den ikke støtter dette enda, men merker null forskjell på ps3 og ps4 bluray lenger, og håper ps4 kommer med flere spill i 3d så jeg får testa dette ut i div spill, trine 2 complete story ser ihvertfall fantastisk ut i 3d på ps4 :D

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...