Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg skjønner ikke hysteriet rundt mangelen på bakoverkompatibilitet. Hvis man går til anskaffelse av en PS4, er det ikke da veldig sannsynlig at man allerede har en PS3 fra før av?

Og da vil man gjerne slippe å ha PS3-en i TV-benken. Jeg hadde gladelig betalt en tusenlapp ekstra for å kunne fått byttet ut PS3-en. Har mangel på HDMI-innganger og plass i TV-benken.

 

Er det forresten noen som har hørt noe mer om leveringen som kommer til Norge i januar? Når den kommer altså?

Lenke til kommentar

Og da vil man gjerne slippe å ha PS3-en i TV-benken. Jeg hadde gladelig betalt en tusenlapp ekstra for å kunne fått byttet ut PS3-en. Har mangel på HDMI-innganger og plass i TV-benken.

 

Er det forresten noen som har hørt noe mer om leveringen som kommer til Norge i januar? Når den kommer altså?

Jessheim data får inn 30 PS4 mellom 15-20 Januar :)
Lenke til kommentar

Hvor lenge er det oppgraderingstilbudet gjelder for Battlefield 4? Ser at Spaceworld har det til 199,- (på nett i det minste) til PS3. Og man får med en kode i coveret som man skriver inn i PS Store?

Hvis problemet er at du ikke har PS4 enda, så er det ikke noe problem å fylle inn den koden på nettet via PC-en.

Lenke til kommentar

Har sinnsyk lag på BF4 innimellom, men har bra linje med lav ping (30mbs). Denne farten får jeg derimot kun på pc'en, men ikke på selve playstation. Når jeg tar speedtest der viser den lave hastigheter men NAT-type 1 og 2( bytter på å ha koblet rett til modemet og til ruteren). Noen som har noen tips til hva dette kan skyldes, eventuelt hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Herre jesus...

 

Nedetiden skyldes visst hacking, som visstnok ikke gikk helt etter planen for noen..

 

http://www.playstationlifestyle.net/2014/01/01/derp-hacker-group-unintentionally-takes-down-psn-dcuo-after-targeting-planetside-2/

 

Kan selvfølgelig være piss, og at en gjeng med hacker idioter ønsker litt oppmerksomhet som det nevnes.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Herre jesus...

 

Nedetiden skyldes visst hacking, som visstnok ikke gikk helt etter planen for noen..

 

http://www.playstationlifestyle.net/2014/01/01/derp-hacker-group-unintentionally-takes-down-psn-dcuo-after-targeting-planetside-2/

 

Kan selvfølgelig være piss, og at en gjeng med hacker idioter ønsker litt oppmerksomhet som det nevnes.

Jepp, er en dude som er idiot. Følger med på twitter hva han gjør: https://twitter.com/DerpTrolling

Lenke til kommentar

Da var endelig PS4en i hus, etter unødvendig lang tid.

 

Nå har jeg spilt litt av alt; ACIV var bare sinnsykt rått og jeg likte forskjellen på FIFA14. Fikk også prøvd ut Resogun, men må nok sette meg litt mer inn i det (skjønte ikke helt det der med de menneskene). Så nå gjenstår det bare å teste ut BF4.

 

Er det fortsatt kraftig bugget? Vurderte å kjøpe Premium, men ser ikke helt vitsen om spillet halter noe fælt.

 

Er bare å adde meg på PSN om noen vil spille ett eller annet. PSN IDen er Anders07.

Endret av Bratbakk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...