Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde å logge på en kompis sin ps4 med min bruker, og det så ut til å virke(fikk konfigurert profilen for ps4), men så ble jeg logga ut. Kom opp en feilmelding ala "Du kan ikke logge på med en annen sin personlige ID". Skal det ikke gå an??

laga du en helt ny bruker på hans konsoll??

 

Ja gjerne. Jeg har tydeligvis ikke lisensen i orden, påstår de :p

hadde og problemer med ac4 på julaften, men ser ut som problemet er løst nå

Lenke til kommentar

Kommer inn på PS Store her på konsollen. Men ikke faen om jeg får låse opp AC4 eller spille BF4 online. Nettverkstesten er strålende også. Men det kommer opp en melding om at PSN er opptatt med jevne mellomrom.

 

Helt fenomenalt stabile greier dette her.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

De store selskapene (Sony, Microsoft, Nintendo, Valve, etc) bør virkelig skaffe seg flere/sterkere servere, altså! De skryter av hvor mange servere de har (spesielt Microsoft), men selv om er det en god del nedetid. Heller ha for mange servere enn å ha for få, sier nå jeg! Penger har dem alle nok av.

Lenke til kommentar

Kan man se status på når evt. PSN fungerer skikkelig igjen? Er jo så fantastisk at dette alltid skjer når man har fri :p Hadde jo vært morro å faktisk fått startet AC4 før jobbehelgen er i gang...ikke at jeg skjønner hvorfor jeg ikke får startet det da.

 

EDIT: Det var ett valg for å gjenopprette lisenser ja....jaja da var jo den saken ute av verden.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hvordan var det med denne 1080p patchen igjen, leser at det er en 01.02 (min versjon) som gir dette, men også en 01.03 versjon...hva er rett ?

det er 1.02 som gir deg 1080p vet ikke hvor den 1.03 greia kom fra men kanskje de har bomma på tallet de som har skrevet om dette rundt forbi på nettet, og for å finne ut om psn er nede bokmerk denne sida: http://downdetector.com/status/playstation-network :)

 

 

Nei, bare logga på med min egen.

Du må gå til create a new user(evt lag ny bruker), så velger du eksisterende konto, og så logger du deg inn med din konto på din venns konsoll, så må du registrere denne som main console hos din venn og(viss ikke går det ikke ann å laste ned spill/gamesaves og bruke ps+ på hans konsoll), men dette kan være ett problem siden psn er nede så å si hele tida nå, pga en del nye brukere som prøver å logge seg på etter de fikk konsollen i julegave, så overbelastning igjen, ser ut som dette skjer hver gang flere kjøper konsollen, så håper snart sony får ordna dette

Endret av Leffi78
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...