Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Skammelig hvor dårlig jeg er i FPS på konsoll. Nesten så jeg synes synd i lagkameratene mine.

 

Bare jeg som har problemer med å holde oversikt i 64-player mapsa på BF4? Er vel kanskje bedre om man er i en squad med bekjente og sitter med voice chat, for dette var mildt sagt kaotisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skammelig hvor dårlig jeg er i FPS på konsoll. Nesten så jeg synes synd i lagkameratene mine.

 

Bare jeg som har problemer med å holde oversikt i 64-player mapsa på BF4? Er vel kanskje bedre om man er i en squad med bekjente og sitter med voice chat, for dette var mildt sagt kaotisk.

Jeg sleit veldig i starten, men som du sier, squad er key! Begynn å fokuser på squad teamwork nå. Da har man større sjans for å lykkes. (Er min erfaring ihvertfall ;) )

Løper man rundt alene så er man veldig utsatt, noe jeg har merket, og noe som synes på statsen min :p. Men det bedrer seg nå, når jeg har fokusert på å være på squads som jobber sammen, og som har en leader som gir deg ordre.

Lenke til kommentar

Hvis menneskene i Resogun dør inne i boksene er det kun to ting som kan ha gått galt. Enten har du ikke tatt keepers (fiender med grønt lys rundt) tidsnok, ellers er det noen få ganger man må ta keepers i en bestemt rekkefølge (indikert med keepers hvor en har grønt lys og de andre rødt), treffer man feil keeper først dør mennesket. Kan ta litt tid å legge merke til det. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis menneskene i Resogun dør inne i boksene er det kun to ting som kan ha gått galt. Enten har du ikke tatt keepers (fiender med grønt lys rundt) tidsnok, ellers er det noen få ganger man må ta keepers i en bestemt rekkefølge (indikert med keepers hvor en har grønt lys og de andre rødt), treffer man feil keeper først dør mennesket. Kan ta litt tid å legge merke til det. :p

Siste er at de blir kidnappet av ufoen om du ikke rekker å plukke de opp.

Lenke til kommentar

Skyt de fiendene som lyser grønt. Kontrollen skriker også til deg keepers detected og det er disse som skal bli skutt før de reiser bort fra brettet. Les innlegget over mitt.

Takk for nyttig informasjon :)

Hvis menneskene i Resogun dør inne i boksene er det kun to ting som kan ha gått galt. Enten har du ikke tatt keepers (fiender med grønt lys rundt) tidsnok, ellers er det noen få ganger man må ta keepers i en bestemt rekkefølge (indikert med keepers hvor en har grønt lys og de andre rødt), treffer man feil keeper først dør mennesket. Kan ta litt tid å legge merke til det. :p

Takk til deg også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...