Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Det sto lenger ned på siden at de ikke kunne garantere leveranse før jul, men det er mulig at jeg var for sent ut...

 

Jeg bestilte fra ludo stor kl 18-19 i går. Sendte dem mail etterpå, å fikk bekeftet at jeg får til release :dribble:

Trodde faktisk jeg ikke skulle få til release. siden det var 50 stk som ble lagt ut den 5 å jeg bestilte den 6

 

En kompis av meg prøvde å bestille kl 12 i dag, men når han skulle betale fikk han bare feil melding om at den var utsolgt.

 

Tror det er sånn at hvis bestillingen går igjennom, får man den til release. skal ikke si det 100 % sikkert.

Endret av viuldriftking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner det blir godt med ny konsollgenerasjon. Mulighetene for nyskapende spill er nesten uendelige når utviklerne får såpass mye mer kraft å rutte med. Spesielt Naughty Dog og Media Molecule kan bli gøy å følge med på. :D

Lenke til kommentar

Hvilken harddisk kontroller bruker PS4 egentlig ? Er det Sata 3 ? Vært greit å vite, da kunne man virkelig ha kjørt på med noen insane ssd disker.

http://blog.us.playstation.com/2013/10/30/ps4-the-ultimate-faq-north-america/

 

What type of hard drive does PS4 use?

PS4 is equipped with a 5400 RPM SATA II hard drive. Users can choose to install a new hard drive so long as it complies with these standards, is no thicker than 9.5mm, and is larger than 160GB.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Bare jeg som synes kjølingen på PS4 virker underdimensjonert? Var ikke akkurat stor vifte og heatsink. Skal jo tross alt kjøle ned et skjermkort på 150W og en prosessor jeg vil tippe trekker 25-35W. Blir ikke overrasket om støynivået blir høyt.

 

Støy nivået har blitt testet flere ganger og mange av spillutviklerne (som har PS4 og XBONE på 24/7) har sagt at den er stille som en mus

Lenke til kommentar

Nå kommer det forresten 2TB-harddisker som vil passe til PS4.

 

ser ikke ut så vi får tak i den med det føste:

 

The M9T includes a SATA 6Gb/s interface and Seagate is promising very quiet operation due to the inclusion of its NoiseGuard and SilentSeek technology. The first product to use the M9T is set to be Samsung’s own portable external drives. It seems likely the M3 Portable drive will be upgraded to include the new drive. The M3 is currently 17.5mm thick, so that should come down significantly once fitted with an M9T.

 

Seagate sees it being used in PCs, laptops, external hard drives, and even as a replacement games console drive.

 

men det går jo ann å kjøpe en ekstern hdd og åpne den i verste fall... :hmm:

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...