Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Har aldri sagt at noen andre lanseringsspill til PS4/One kjører 1080p/60. Men jeg synes at Full-HD og 60 FPS burde være et minimum med de nye konsollene.

Pratet ikke til deg.

 

Ubisoft sa nå i nyeste intervju til AC4 at dem kjører 60fps og samme gjør Killzone og Knack.

E3-demoen var i hvert fall garantert 30, samme for knack. Killzone, sub-30

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-hands-on-with-playstation-4

men link gjerne til det intervjuet

Endret av formkake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller som oftest bare online på FIFA og Call Of Duty spillene, men nå har jeg i første omgang bare tenkt å spille FIFA på ps3 når det kommer. Da er det vel ikke noen mening i å kjøpe playstation pluss til PS4 for å kunne spille online vel? For jeg regner med at man kan spille online gratis på PS3'en fortsatt? Er det ikke da rimeligere for meg å kjøpe playstation plus abonnoment den gang når jeg har kjøpt ett spill hvor jeg ønsker å spille online på PS4 istedet?

Lenke til kommentar

Jeg spiller som oftest bare online på FIFA og Call Of Duty spillene, men nå har jeg i første omgang bare tenkt å spille FIFA på ps3 når det kommer. Da er det vel ikke noen mening i å kjøpe playstation pluss til PS4 for å kunne spille online vel? For jeg regner med at man kan spille online gratis på PS3'en fortsatt? Er det ikke da rimeligere for meg å kjøpe playstation plus abonnoment den gang når jeg har kjøpt ett spill hvor jeg ønsker å spille online på PS4 istedet?

 

Ja. Online spilling på PS3 vil fortsatt være gratis etter PS4 release.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

gleder meg sykt. får vell bestille meg watch dogs og se om minecraft er no på ps4. ellers er vell driveclub gratis med ps+ så da prøver jeg sikkert det. Noen som vet om det kommer til å bli problemer med nok konsoller i norge? bestilte for 3 uker siden.så håper på å få på dagen

 

Med over en million forhåndsbestillinger på verdensbasis allerede så kommer det ann på hvor stor produksjonen er og om de får noen problemer underveis, som feks. mangel på noen deler, men jeg er ikke noe expert så kan ikke gi noe bedre svar desverre, men vi får bare håpe på det beste :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...