Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XMB er stilren og veldig enkelt å bruke, det skal jeg være enig med. Men den er kjedelig og har lite info synes jeg. Nå ser jo PS4 sitt brukergrensesnitt bedre ut men det er mye som mangler enda ser det ut som.

 

Endel klager på reklame på dashen til X360, det jeg får der er reklame om spill og filmer. To ting jeg har stor interesse av så det plager meg overhode ikke.

 

Men det skal bli spennende å se hvordan det blir seende ut, jeg håper bare det har mer for seg en det vi så på pressekonferansen under Gamescom. Når det er sagt så trenger vi å få se mye mer av XBO sitt brukergrensesnitt også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fint om du legger med kilde, noe alle burde prøve å gjøre når en poster en påstand forresten. Tro kan en gjøre i kirka osv osv.

 

Men er vel ganske klart at det er en tidlig build, men at den ser dårlig ut på verdens største spill messe er ikke akkurat bra.

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

La oss håpe det, er synd hvis det er tapt allerede :)

 

Jeg må forresten si meg litt enig med Larzen over her, merkelig at Sony ikke har kjørt ut litt videoer med gjennomgang av UIet, testet litt spill, sett på maskinen osv. Microsoft er flinke til det, her synes jeg Sony gjør det svakt.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

En slår på PS3 og det er ingenting, ikke noe på cross media bar som vanlig. Og ikke noe i selve Playstation Store som forøvrig tar en evighet å laste inn. Ikke noen trailere, ikke noen intervjuer, Gamescom og PS4 er ikke nevnt noen plass.

Ikke like mye som på X360 selvfølgelig, men har du sjekket under What's New på XMB, der har jeg sett en del linker til info om PS @ Gamescom og andre ting i alle fall. Har ikke sjekket der så mye da, jeg er også blandt dem som liker det stilrent og enkelt egentlig.

Lenke til kommentar

Full-HD og 60 FPS burde være et minimum med de nye konsollene.

 

Siden BF4 visstnok kjøre på en oppløsning litt lavere enn Full-HD, vil jeg tippe 1600x900. Men hvilken oppløsning vil det kjøre på Xbox One da? 1280x720?

 

Ikke at det plager meg noe særlig, siden jeg kommer til å kjøpe Battlefield 4 til PC, men veldig skuffende hvis de nye konsollene er såpass svake. Forhåpentligvis er dette fikset i den ferdige versjonen.

Lenke til kommentar

Ikke like mye som på X360 selvfølgelig, men har du sjekket under What's New på XMB, der har jeg sett en del linker til info om PS @ Gamescom og andre ting i alle fall. Har ikke sjekket der så mye da, jeg er også blandt dem som liker det stilrent og enkelt egentlig.

 

Nei tror ikke jeg sjekket der...men synes ikke jeg skal behøve å lete så voldsomt egentlig. Det burde få min oppmerksomhet idet jeg slår på maskinen og navigerer minimalt.

 

Men ja jeg er helt enig at XMB er stilren og pen den. Men jeg er litt av den nettsosiale typen som om ikke akkurat ønsker å bli bombardert med info ihvertfall få litt :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På dette punktet er jeg fornøyd bare noe helst er 60fps. Hvor mange av de andre lanseringsspillene er 1080p og 60fps da? Ikke Ass creed, Watch dogs, NFS, Knack, Killzone eller Driveclub i hvert fall.

Har aldri sagt at noen andre lanseringsspill til PS4/One kjører 1080p/60. Men jeg synes at Full-HD og 60 FPS burde være et minimum med de nye konsollene.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...