Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Blir PC i første omgang, mye mulig jeg bare streamer det til TVen via Shielden.

 

Hadde neste generasjon vært ute, hadde det nok blitt på konsoll, men blir vel som med Witcher 3, at jeg kjøper det begge plasser når neste generasjon eventuelt er lansert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøper man spill kun for å spille dem, eller for å stille dem ut på hylla i et dedikert game room? I sistnevnte tilfelle så gjør det seg med noen store, fine bokser og ekstra stæsj.

 

Jeg kjører en mellomløsning. Jeg kjøper vanligvis ikke CE, men når det en gang i blant kommer en CE av en tittel jeg virkelig bryr meg om så gjør jeg et unntak. Eksempelvis FF7 remake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For noen er spill bare spill. Andre en hobby og lidenskap. 

Gatekeeping?

Med mindre man er villig til å bruke mangfoldige tusen på en plast figur, en plakat, et kart og noen klistermerker, så kan man umulig ha spill som en hobby og lidenskap?  :tease:

 

Vett det ikke var det du mente, men i forhold til diskusjonen rundt CE, så kan det lett oppfattes sånn.

Lenke til kommentar

Kjøper man spill kun for å spille dem, eller for å stille dem ut på hylla i et dedikert game room? I sistnevnte tilfelle så gjør det seg med noen store, fine bokser og ekstra stæsj.

 

Jeg kjører en mellomløsning. Jeg kjøper vanligvis ikke CE, men når det en gang i blant kommer en CE av en tittel jeg virkelig bryr meg om så gjør jeg et unntak. Eksempelvis FF7 remake.

 

Trodde FF7 Remake CE bare kan kjøpes fra deres egen butikk?

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Det var hvertfall der jeg forhåndsbestilte den. Jeg har ikke sjekket om det finnes andre muligheter.

 

Ouff, 250 EUR + P&P& + MVA.... Jeg lurte på å bestille en selv, men regnestykket ble... Jah... Vel, jeg kunne jo bestilt den til min mors adresse i Sverige, og fått henne til og ta den med når hun kommer på besøk. Men så fikk jeg noen uforutsette utgifter som tok den avgjørelsen ut av hendene på meg...

Lenke til kommentar

Ouff, 250 EUR + P&P& + MVA.... Jeg lurte på å bestille en selv, men regnestykket ble... Jah... Vel, jeg kunne jo bestilt den til min mors adresse i Sverige, og fått henne til og ta den med når hun kommer på besøk. Men så fikk jeg noen uforutsette utgifter som tok den avgjørelsen ut av hendene på meg...

 

Jeg var ikke så interessert i statuen, så jeg gikk for Deluxe og ikke First Class-utgaven. Det er kun statuen som gjør First Class-utgaven så dyr.

Lenke til kommentar

Hei,jeg har thrustmaster t300 ratt koplet til min ps4,når jeg setter konsollen i hvilemodus slår rattet seg av,men etter ca 1min slår rattet seg på igjen,å slik står den i flere timer før det slår seg av igjen.Er det en innstilling som kan forandre på dette slik at den er av i hvilemodus?

Lenke til kommentar

Du kan vel slå av USB-strøm fullstendig på hvilemodus under settings så vidt jeg husker, men du vil miste ladingen av kontrolleren.

Et kompromiss er vel å slå på opsjonen som gir USB-strøm noe timer hvis du vil ha alt tilkoblet.

Jeg fant ut av det:) stemmer som du sier at man kan slå av usb fullstendig i hvilemodus.Jeg bruker uansett lader i kontakt, så ingen fare om man ikke får ladet :)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hallo. Jeg lurte på en ting og håper jeg kan få litt svar. Min PS4 pro, har en tendens til å slå seg av uten noen grunn. Midt i en game så bare sier den stopp og slår seg av.

eg tenker automatisk at den er overopphetet men den er ikke så varm når jeg kjenner på den, kanskje litt, men det er vel normalt at en konsoll skal ikke være iskald når den er i bruk?

Noen som har erfaring med dette? Tar imot tips til hva jeg kan gjøre med dette problemet. Takk

Lenke til kommentar

Begynte på Uncharted spillene tidligere i sommer, og mot slutten av Uncharted 4 så sa viften takk og farvell og nektet å snurre mere.
Måtte jukse til noe lurt bare for å få fullført spillet. gikk akkurat.

 

8HM2VWw.jpg

Men nå har jeg endelig knødd meg til å fikse problemet. Orket ikke bruke en hundrings på en ny vifte til denne gamle konsollen så tok en Intel CPU vifte å slenge på. Eneste pwm viften jeg hadde tilgjengelig.

 

1KU8HIJ.jpg

 

Fungerer veldig bra faktisk, og den er veldig stille og nå. Kansje jeg får spilt gjennom det aller siste Uncharted spillet med de to damene.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter en lengere stresstesting viste det seg i grunn at det ikke var nok airflow...
Men hadde heldigvis en stock kjøler til ett Radeon HD7970 kort liggende som jeg bygde om til vannkjøling engang.

 

Kappet bare av delen med viften og stappet den nedi. Nå er det kjøling nok i massevis, men desverre er lydnivået tilbake.. 

 

l1DkR8Y.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...