Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Knack siden det kosta 58 kroner her. Undervurdert spill. Ikke en klassiker, men det var da virkelig ikke dårlig. Veldig varierende vanskelighetsgrad, da, men sånn ellers koste jeg meg overraskende mye. 7/10, absolutt verdt pengene.

Knack ja er et bra spill, gleder meg til Knack 2 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kjøpte Knack siden det kosta 58 kroner her. Undervurdert spill. Ikke en klassiker, men det var da virkelig ikke dårlig. Veldig varierende vanskelighetsgrad, da, men sånn ellers koste jeg meg overraskende mye. 7/10, absolutt verdt pengene.

Knack ja er et bra spill, gleder meg til Knack 2 :)
kaster meg på denne :) jeg ble overrasket over spillet,har hørt endel dårlig om det men jeg storkoste meg skikkelig!ønsker en fortsettelse av denne ja :)
Lenke til kommentar

Wow... noen som faktisk liker Knack? Sorry å si det, men dere er nok i mindretall. :) Som rent plattformspill er det helt greit, men det bommer på mye rart. For eksempel kan vi ikke vokse eller krympe unntatt når brettene er laget for nettopp det, dermed er størrelsen ikke viktig. Når du er liten har du små fiender, og når du er stor, er fiendene også store. Er heller ikke så mye å bli imponert over. Men smaken er som baken. :)

 

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/knack

 

 

Sitter for øvrig med det nye Ratchet & Clank, og stortrives med det. Absolutt et av de bedre i serien. Men ante ikke at det ikke skal komme før den 20de? Har fått spill tidlig før, men dette må være rekord. Ikke at jeg klager. :D

Lenke til kommentar

Det hadde nok hatt godt av mye lenger utviklingstid som de fleste av PS4 titlene ved lansering, det var virkelig en tynn suppe av eksklusiver altså. Jeg gråter meg enda i søvn etter å ha kjøpt  CODzone...Killzone til fullpris. Men det er MIN skyld da, så vel fortjent slag i trynet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...