Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Altså, http://www.gamespot.com/articles/sony-closes-driveclub-developer-evolution-studios/1100-6435909/?ftag=GSS-05-10aaa0b

 

Hvorfor i huleste? Driveclub er en av de beste opplevelsene innen racing spill per dags dato. Og nå blir det mest trolig ingen Motorstorm :hm:

Kan tenkes at de ansatte vil starte på blankt uten Driveclub fadesen hengende over studioet. Nytt studio - nye ark og tegnestifter. Dårlig omtale kan som kjent være kroken på ethvert firma.

 

Satser ihvertfall på det, studioet har talent. 

 

Da er Manhunt og Bully ute :)

Krysser også fingrene på en etterfølger på sistnevnte, men det er vel større sjanse for Half-Life 3 på dette tidspunktet. 

Lenke til kommentar

 

 

Altså, http://www.gamespot.com/articles/sony-closes-driveclub-developer-evolution-studios/1100-6435909/?ftag=GSS-05-10aaa0b

 

Hvorfor i huleste? Driveclub er en av de beste opplevelsene innen racing spill per dags dato. Og nå blir det mest trolig ingen Motorstorm :hm:

Kan tenkes at de ansatte vil starte på blankt uten Driveclub fadesen hengende over studioet. Nytt studio - nye ark og tegnestifter. Dårlig omtale kan som kjent være kroken på ethvert firma.

 

Satser ihvertfall på det, studioet har talent. 

 

Da er Manhunt og Bully ute :)

Krysser også fingrene på en etterfølger på sistnevnte, men det er vel større sjanse for Half-Life 3 på dette tidspunktet. 

 

Ja Half-Life 3 hadde vært noe  :D

Lenke til kommentar

 

Driveclub snublet for sine egne føtter, og tryna helt jævlig når det kom. Tror mye skade var gjort allerede i ukene etter lansering, uansett hvor mye bedre og hvor mye innhold spillet har fått i ettertid.

Liker du ikke det spillet eller  :)

 

 

Har ikke rørt det siden ukene etter lansering, ble for mye styr der så har aldri orket å ta det opp igjen :p Men har gått voldsomt lei bilspill sjangeren de siste årene også så da har jeg vanskelig for å vende tilbake.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

*snip*

Fun fact: Da jeg sto i en butikk og så Ratchet & Clank i aksjon første gang (spilte ikke selv, btw), tenkte jeg at det var en elendig plattformspill ment for barn. Hadde absolutt null tro på at det skulle bli noe bra. Var ikke før lenge etter jeg endelig tok sjansen og kjøpte det første spillet, og har vært svært stor fan av serien helt siden da. Så feil kan man ta. :) Gleder meg som en unge til neste spill, og til filmen. Har relativt liten tro på at filmen blir noe bra, men skal nok se den rimelig kjapt uansett.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Stesønnen min liker å spille kamper på Fifa 2013 men på meg virker det som det spillet er best hvis en skal spille turneringer og slikt. Jeg synes menyen virker så rotete hvis man skal finne frem til enkeltstående kamper. Er PES bedre til dette? 

 

Kampene er vel viktigere enn menyene? Jeg har spilt FIFA "i alle år", og det var aldri noe problem å finne fram på FIFA 13. Hvilken game mode er det snakk om? Hva med FIFA 16? Jeg bare spør fordi jeg blir litt nysgjerrig :)

 

Fikk denne meldingen i dag. Ikke at dette er noe nytt, men jeg lurer virkelig på hvorfor det er så utbredt å skulle få andre til å adde deg som venn når du kan se den andres PSN. Og det er jo enda lettere å legge meg til når jeg har sendt en melding, når han slipper å søke.

 

16156e23723b134b60999e35f923e9e6.png

Lenke til kommentar

Kampene er vel viktigere enn menyene? Jeg har spilt FIFA "i alle år", og det var aldri noe problem å finne fram på FIFA 13. Hvilken game mode er det snakk om? Hva med FIFA 16? Jeg bare spør fordi jeg blir litt nysgjerrig.

 

Joda, kampene er viktigere en menyene. Det koker vel ned til at jeg har vært såpass lite borte i Fifa at jeg synes ting kan være litt vannskelige/"tungvindte" å finne frem til. 

Lenke til kommentar

Vurderer å fyre i gang heavy rain ikveld. Samtidig ser trackmania rått ut, og jeg så noen skrev at Bully er ute til ps4. Mener å huske at det var fantastisk...choices....

Kom aldri helt i gang med Heavy Rain, men vurderer det til PS4 hvis det kommer på tilbud. Trackmania Turbo er bra, men det er i bunn og grunn bare Trackmania. Har du prøvd ett, har du strengt tatt prøvd alle. Bully er kjekt, ja. Bare husk det heter Canis Canim Edit, eller noe sånt her i Europa. Ikke prøvd det på PS4, men likte det ganske mye på Wii. Eneste kjipe der var at kontrollene sugde hesteballe til tider, så klarte aldri å fullføre det nettopp på grunn av kontrollene. Vurderer det til PS4 av samme grunn, men er litt redd jeg er utbrent på det spillet. Spilte det rimelig mye. Husker jeg sparket en nerd i bjellene, og han sank sammen med: "Oooof... critical hit!" :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...