Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sant, sant. Keiichi Okabe er en fantastisk komponist. Hørtes ut som musikken er på riktig spor, ut fra den videoen da. Selv uten å se på videoen hører man lett den umiskjennelige NieR stemningen i den battle-themen. :)

 

Her er forøvrig en offisiell video av samme trailer, bare bedre kvalitet 1080p60FPS. Ser det flyter mye bedre.



Edit: Er nok en del fanboy når det kommer til NieR. Bare å beklage til de som ikke er interessert, for jeg kunne snakket om det i timesvis. :p Endret av Rider of Reason
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvordan får jeg sendt inn ps4 til rep? Gikk gjennom noen steg på hjemmesiden der jeg måtte skrive inn serienummer og svare på et par spørsmål før jeg endte med en skjerm som sa at de måtte undersøke nærmere, og det var det :p

Du leverer den inn der du kjøpte den.

 

 

Takk! Da var den levert.

 

 

Jøss, lefdal leverer virkelig! Fikk akkurat melding om at jeg kunne ta med meg kontrollen og tilbehøret og plukke opp en helt ny konsoll! 

 

Noen som vet hvordan man sjekker om konsollen hører til den nye serien?

Lenke til kommentar

Noen her som har god peiling på LBP3, og som vet hvordan man øker arealet man kan bygge på? Før spillet kom ut var det snakk om at man kunne sette sammen flere brett (ikke level link) for å et kjempestort brett. Stitching ble det kalt. Men jeg aner ikke hvordan man gjør det, eller om det i det hele tatt eksisterer. Ideen kan ha blitt dumpet for alt jeg vet.

Lenke til kommentar

Noen her som har god peiling på LBP3, og som vet hvordan man øker arealet man kan bygge på? Før spillet kom ut var det snakk om at man kunne sette sammen flere brett (ikke level link) for å et kjempestort brett. Stitching ble det kalt. Men jeg aner ikke hvordan man gjør det, eller om det i det hele tatt eksisterer. Ideen kan ha blitt dumpet for alt jeg vet.

Håper dette hjelper, litt usikker da jeg ikke har spillet selv

 

https://www.youtube.com/watch?v=qob1KUb5kZY

Lenke til kommentar

 

Noen her som har god peiling på LBP3, og som vet hvordan man øker arealet man kan bygge på? Før spillet kom ut var det snakk om at man kunne sette sammen flere brett (ikke level link) for å et kjempestort brett. Stitching ble det kalt. Men jeg aner ikke hvordan man gjør det, eller om det i det hele tatt eksisterer. Ideen kan ha blitt dumpet for alt jeg vet.

Håper dette hjelper, litt usikker da jeg ikke har spillet selv

 

Takk, men det er ikke det jeg ser etter. Den videoen handler om dynamisk termometer, og tilhørende verktøy for å laste inn deler av brettet. Før var det slik at hvis man bygde veldig detaljerte brett, så ville termometeret fylle seg opp lenge før du fikk utnyttet en brøkdel av plassen. Det var fordi alt på brettet var lastet inn samtidig. Dynamisk Termometer gjør at bare deler av brettet er lastet inn om gangen, og dermed kan man i teorien fylle ut hele området med masse detaljer. Det er ekstremt praktisk, men jeg trenger mer plass, ikke flere detaljer.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Spillene en har fått via PS+ siden November 2014 til November 2015. Ikke dårlig for 395kr!

 

kilde

 

  • Dust: An Elysian Tail
  • Pix the Cat
  • Spelunky
  • Escape Plan
  • SteamWorld Dig
  • The Binding of Isaac: Rebirth
  • Injustice: Gods Among Us
  • Secret Ponchos
  • Titan Attacks
  • InFamous: First Light
  • The Swapper
  • Apotheon
  • Rogue Legacy
  • Transistor
  • CounterSpy
  • Oddworld: New 'n' Tasty!
  • OlliOlli2: Welcome to Olliwood
  • Valiant Hearts: The Great War
  • Woah Dave!
  • Aaru's Awakening
  • Never Alone
  • Tower of Guns
  • Ether One
  • Guacamelee! Super Turbo Championship Edition
  • Hohokum
  • The Unfinished Swan
  • Race the Sun
  • Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
  • Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition
  • Super Exploding Zoo
  • Futuridium EP Deluxe
  • Rocket League
  • Styx: Master of Shadows
  • MouseCraft
  • Entwined
  • Stealth Inc. 2: A Game of Clones
  • Sound Shapes
  • Limbo
  • Lara Croft and the Temple of Osiris
  • Grow Home
  • Super Time Force Ultra
  • Xeodrifter
  • Teslagrad
  • Super Meat Boy
  • Broken Age
  • Unmechanical: Extended
  • Magicka 2
  • The Walking Dead: Season 2
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...