Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Bare å glede seg!

 

 

 

PlayStation Access prøver å forklare hvordan Dreams virker. Tror det her kan bli noe helt fantastisk altså. 

 

Får du betalt av Sony for all denne promoteringen? 

 

Jeg synes det er fint at han oppdaterer, så slipper jeg å oppsøke informasjonen selv. Dette er jo tross alt en PS4-tråd.  :wee:

Endret av Curumo
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Jeg kan ikke noe for det, men Dreams ser ut som spill laget av folk i hasj rus for folk på syre. Men dette er vel også dette spillet som ender opp med å bli kalt kunst pga det surralistiske utrykket i spillet. 

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Imponerende at de klarer å selge så mye, men allikevel ha et så forferdelig dårlig OS. Mangler flere elementære funksjoner, som: Når folk logger på, mulighet til å være offline, redigere mapper, slette ting fra bibilotek (veldig irriterende om man har vært med i beta, alpha) etc.

Endret av Emils.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Brukergrensesnittet kunne vært penere og det er funksjoner som hadde vært fint om kom snart. Men i det store bilde så tror jeg ikke folk bryr seg overhode. Brukergrensesnittet er raskt og forståelig for dem fleste. Er bare slike særinger som oss som bruker kalorier på slikt :D

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget er at jeg tviler sterkt på at den gjennomsnittlige PS4 eier sitter å plages og irriterer seg over trivielle ting som dette. Det er det særinger som henger på forum å diskuterer inn og ut ting folk flest ikke bryr seg overhode om som gjør. Altså oss... :)

 

Både ja og nei.

Forskjellen på "oss" og de, er at vi sier ifra og de gjør ikke det. Dvs. selv om de ønsker funksjonen gjør de ikke noe med det. Jeg vil anta at flere enn bare oss her inne ønsker å se når kompiser logger på eller ønsker å ha mulighet til å stå som "offline" de dagene hvor de skulker skolen eller jobb. 

 

Skjønner helle ikke hvorfor du mener dette er trivielle ting. Det å ikke kunne se hvem som logger på blir jo som å ikke kunne se hva som er neste program på en TV.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig glad for at jeg ikke får opp meldinger om når folk logger på og av, men savner vis som offline-funksjonen. Alt i alt er jeg fornøyd med mulighetene på PS4, selv om jeg stiller meg undrende til hvorfor Sony ikke har fått på plass elementære funksjoner som dette enda. Dessuten synes jeg det er latterlig at man ikke kan kjøpe avatarer på PSN. Jeg kjøpte en ny avatar over nettet, og da kvelden nærmet seg og jeg skulle bytte, måtte jeg koble opp PS3-en for å gjøre det. 

 

Som det har blitt sagt tidligere er det ikke en stor greie, det er ikke slik at jeg revurderer kjøpet, at jeg føler et behov for å informere folk som vurderer å kjøpe PS4 om disse manglende eller noe. Men det er likevel snodig at så elementære ting ikke har blitt inkludert to år etter release.

Lenke til kommentar

 

NieR Automata

 

 

Så herlig å se at de har med bullet hell elementene igjen! Tror dette er det spillet jeg ser mest fram til akkurat nå :D

 

:love: :love: :love: :love: :love:  HELT enig! Dette blir et av veldig få spill jeg garantert kommer til å starte på så fort jeg har det i hendene. :D Håper bare de klarer leve opp til historien, karakterene og stemningen i det første spillet. Combat ser mye mer intenst og flytende ut nå, noe som ikke er rart med Platinum Games på laget. ;)

 

Andre spill pleier det å gå en del tid mellom at jeg får det, og til jeg begynner å spille det. Grunnet den enorme backloggen jeg har. xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...