Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PlayStation experience bør bli vesentlig bedre enn dette!

Nå, nå, too each his own. Ekstremt kravstore dere har blitt da. Jeg er ikke så veldig interessert i bilspill og slikt, men jeg synes det er bra at GT virker å kjøre sitt eget løp. Hørtes ut som de ønsker å gjøre noe mer ut av sjangeren, å ta det et skritt videre, ikke bare være nok en klone av de andre bilspillene med litt bedre grafikk. Og det synes jeg er en bra ting. At de da bruker tiden til å forsikre seg om at de er på riktig vei er også positivt, så at det ikke kommer før, kanskje, slutten av 2016 plager meg ikke. Nå kan det også være at det ikke plager meg så mye siden jeg, som sagt, ikke er så stor bilspillfan. :p

 

Ellers var konferansen full av opp og nedturer, med mye som var litt kjedelig, men også mye som var interessant. Og den snutten av Detroit: Becoming Human på slutten der var bare kanon. Elsker temaet, og har god tro på at Quantic Dream vil gjøre det til nok et godt spill, forhåpentligvis det beste fra dem så langt. :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Synes 60% av tiden gikk til hipstere som ville vise frem hipsterspillet på indiestation :p Var ikke overveldende imponert over det jeg så (som dere sikkert skjønner) Mest sannsynelig har jeg holdt på for lenge, og blitt for sær i hva jeg liker og hva jeg vil spille. 

Lenke til kommentar

Uncharted 4 multiplayer så skikkelig gøy ut. Boundless så ekstremt spennende ut og er vist en open world sandbox ala Minecraft. No Man's Sky ser fortsatt helt utrolig massivt og spennende ut. Synd at vi må vente med med en trillion andre spill ute så sier jeg "phew og takk for det".

 

StarWars: Battlefront traileren var på kanten til erotikk for oss StarWars fans. Ratchet and Clank ser så visuelt bra ut at det er litt skummelt. Horizon Zero Dawn vet en nesten allerede nå et blir noe helt for seg sev og som vanlig ser det helt urolig bra ut på PS4.

 

Dreams virker som en drøm komme i oppfyllelse. Håper bare jeg ikke er blitt for gammel og treg og at det kreative genet fortsatt lever...

 

Wild ser fantastisk spennende ut og jeg gleder meg til å se hva den verden har å by på av overraskelser. Detroit blir vel som vanlig ifra Quantic Dream en berg å dalbane med utrolige grafikk og kvalitet. GT Sports virker spennende og det kommer nok til å bli en ekstrem opplevelse med PSVR.

 

RIGS viser potensialet for noe som kan bli gigantisk når det kommer til fps multiplayer i VR. Battlezone ser kanskje simpel ut i grafikk men med PSVR så blir det nok en opplevelse som får hode til å gire opp i høygir. 

 

Alt i alt ekstremt mye bra ifra PlayStation vist idag. Nå er jeg veldig spent på å se hva som blir vist og avslørt på PlayStation Experience i desember. Men en ting er sikkert. Toget som er PlayStation er på ingen måte iferd med å senke ned farten...tvert imot. 

 

Hype level 100 achieved :)

Endret av LarZen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Joda, men de har jo ikke ubegrenset med innhold å vise frem heller. E3 var jo tidenes beste, så nå, også har de playstation experience i desember. Kan ikke bare være nye ting da. Ville blitt veldig korte konferanser i så fall. Og når det gjelder release datoer så er det alltid irriterende å måtte vente, samtidig er det jo alltid å foretrekke at ting gjøres ordentlig, i stedet for å rushes ut. Har vært mange stygge eksempler på det i det siste.

 

Når det gjelder VR så er jeg fremdeles ikke 100% solgt på at det vil bli noen revolusjon, men jeg ser at det satses steinhardt på det, og jeg kommer helt sikkert til å kjøpe det selv etter hvert, hvis jeg kan ta meg råd til det. :p Litt skeptisk til Robinson, virker mest som en graphic showcase. Da har jeg mer tro på Rigs, som har potensialet til å bli et veldig avhengighetsskapende konkurransespill i VR, litt som Rocet League.

 

Ellers synes jeg det ble vist mye bra. Selv om det ikke var så mange nye annonseringer, så ble det vist mye nytt fra spill vi allerede kjenner til, som Uncharted 4 Multiplayer, Battleborn, Dreams, og flere. Så på den måten var det en tilfredsstillende konferranse. Har sikkert litt med hvilke forventninger man gikk inn med. For meg så tenkte jeg ikke på dette som en stor "reveal" konferranse, men mer en "fordypnings" konferranse. Og det oppfylte de jo for det meste, pluss den gode revealen på slutten som jeg og andre Quantic Dream fans satt veldig stor pris på.

Noe det derimot ikke var, er

Tragisk.

;):p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Joda, men de har jo ikke ubegrenset med innhold å vise frem heller. E3 var jo tidenes beste, så nå, også har de playstation experience i desember. Kan ikke bare være nye ting da. Ville blitt veldig korte konferanser i så fall. Og når det gjelder release datoer så er det alltid irriterende å måtte vente, samtidig er det jo alltid å foretrekke at ting gjøres ordentlig, i stedet for å rushes ut. Har vært mange stygge eksempler på det i det siste.

Joda, du sier vel noe der, E3 var fantastisk! Jeg tror jeg har lagt listen deretter desverre :/ Men som sagt, litt interessant var det jo og, og som du sier så er det jo PSE og da håper jeg de slår på stortrommen :) Kan jo og nevne at LarZen har et poeng med alle spillene som kommer frem til No Mans sky, blir nok sette fingrene i.

Lenke til kommentar

Noe det derimot ikke var, er

Tragisk.

;):p

Jo, synest faktisk det. Hadde et håp om GT7 release neste år, men en fuckings beta? Kjipe greier.

Uncharted bryr jeg meg ikke om og Horizon blir laga av dem som serverte oss medium bra skytespill. Indie lineupen var ikke soe særlig heller. Dream var jo helt syre.

Endret av JoseCuervo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Som sagt, Indiestation for hipstere. Noe som er synd ettersom jeg blir mer og mer oppgitt over dagen spill utvikling, og mister lysten til å spille. 

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Om sagt, Indiestation for hipstere. Noe som er synd ettersom jeg blir mer og mer oppgitt over dagen spill utvikling, og mister lysten til å spille.

 

Glad jeg ikke har mistet spill interessen og blitt brent ut som deg. Skjer sikkert etterhvert for meg også. Men en så lenge så har jeg like mye spill interesse og glede av alt av spill som alltid.

 

Og jeg tror at dette er en grunn til at PS4 er så populær. Den er for spillere som elsker alt av spill og som har et stort og variert spill utvalg. Noe som er også en av grunnene til at så mange elsker PC som spill plattform.

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Altså, jeg bare føler at hele industrien er mer opptatt med å juge fremfor å vise noe ordentlig. Trossalt, hvor mye reelt ingame fikk vi se i kveld? Og det gjelder ikke bare Sony, det gjelder alle. Og når man må ta utgangspunktet at produktet man ser faktisk ikke er produktet man får så blir man lei, vel, hvertfall jeg. Det og at jeg ikke har fått sansen for hele indie opplegget som har holdt på de siste årene. Ja, det kommer av og til ut nye spennende konsepter, men som oftest tryner det. Og problemet mitt blir ikke mindre at mine favorittsjangere døde ut for et tiår siden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...