Bipsc Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Har egentlig ikke merket den store forskjellen, de store titlene kom jo på både Xbox og Ps3 samt Sony hadde en del eksklusiver ( Killzone , Resistance fall of Man for å nevne noen ) . Det som mange ikke var fornøyde med på PS3 var jo Voice chat'en som var elendig. Men om de eksklusive Microsoft titlene er viktig for deg må du kanskje vurdere om igjen. Det virker jo som at voice-chat skal være svært forbedret på Ps4, så tror ikke med at det skal bli noe probem. Veldig spent på hvordan det blir å gå fra xbox-kontrollen og til ds4! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=w5ghYh4Vz6s Med ca 900 i promille som jeg har nå så gikk den PS4 videoen der den skulle...deilig nerd info...mmmmm. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Med ca 900 i promille som jeg har nå så gikk den PS4 videoen der den skulle...deilig nerd info...mmmmm. Jeg er så full at jeg vet ikke hva det er jeg ser på en gang XP 1 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Jeg er så edru at jeg klarte å nyte det og fikk ikke akkurat mindre lyst på Ps4. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Haha, veldig bra! Edru jeg også, måtte hente dama i byen så da var det ingen bønn Videoen var fin den, pen maskin PS4, blir godt å få den inn i stua! Endret 3. november 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Jeg er så full at jeg ikk vet hva dere snakker om. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Promillen min er firesifret, men selv jeg fikk en halvfeit av den videoen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Misunner USA og de som får PlayStation 4 om bare 13 dager.. Angrer litt på at jeg ikke bestilte fra Amazon, da de får både flere konsoller og tidligere. Greit med 5 års reklamasjonsrett da.Den lille ekstra ventetiden er klart verdt det Lenke til kommentar
jihn Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Snakka meg om teaser! Uff, stakkar tvillinger og kjerring, dem vil nok få kjørt seg når jeg kommer hjem fra jobb. Pappa kommer hjem, hilser, henter PS4, låser seg inn på datarom med tv de neste 3 ukene før avreise Endret 3. november 2013 av jihn Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 LOL hele 3 konsoller får en butikk i sveits til lanseringen. Og nei det stopper ikke der, hele 3 til !! ved neste leveranse før jul igjen haha. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 LOL hele 3 konsoller får en butikk i sveits til lanseringen. Og nei det stopper ikke der, hele 3 til !! ved neste leveranse før jul igjen haha. Skilde? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 (endret) http://www.gamereactor.eu/news/95424/PS4+launch+issues+in+Switzerland/Muligens et lokalt issue, som de skriver, men er litt bekymringsverdig. Expert får jo inn hele 13 konsoller pr butikk. I 42 av de drøyt 400 150 butikkene det er i kjeden, i Norge. Endret 3. november 2013 av Konamixx Lenke til kommentar
Billon Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 har ikke følgt med i tråden det siste, noen som gidder å oppdatere meg? noe nytt om antall ps4 norge får? Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 (endret) http://www.gamereactor.eu/news/95424/PS4+launch+issues+in+Switzerland/ Muligens et lokalt issue, som de skriver, men er litt bekymringsverdig. Expert får jo inn hele 13 konsoller pr butikk. I 42 av de drøyt 400 butikkene det er i kjeden, i Norge. Hvor har du fra at det er 400 expertbutikker i Norge da? Les denne, under punktet Norge: http://www.expert.no/om-expert/expert/ Nekter å tro de har ekspandert såpass mye på ett års tid... Endret 3. november 2013 av Snopmaster Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Tror at han mente Elkjøp. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Ja, det var nok jeg som bommet noe radikalt. Jeg googlet bare antall expert butikker i Norge og skrev inn det som kom opp først. Det var selvfølgelig antall elektro butikker i Norge. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Er det bekreftet at antall ps4 konsoller Norge er blitt allokert er så lavt som det jeg leste i en annen tråd her denne uka? 500 eller noe? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Det er for Elkjøp. Regner med at noen butikker får flere konsoller også. Tipper de i Oslo sentrum får mer. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Fikk den svært skuffende mailen fra Komplett, som jeg hadde vært redd for.. Hei. Beklager du har helt rett! Jeg blinsa på dato når jeg sendte deg mail må bare beklage, men du får den nok ikke før det nei. Det har visst vært et eller annet med Sony som har lova oss et viss antall til levering, men så kom de ut for noen dager siden å sa at "Europa" får ikke like mange enheter til lansering som planlagt. Grunnen til at jeg sa det så lovende ut også er fordi jeg pratet med en kunde i går som hadde bestilt før deg faktisk, men han hadde fått bekreftet dato i Januar av en eller annen grunn.. Får å si det sånn da, så får Europa 35000 enheter til lansering. Dette tallet gjelder alle bedrifter i hele Europa. Bare at vi har klart å få tak i 2000 enheter til lansering er utrolig i seg selv. Men nok av unnskyldninger. Jeg må bare beklage så mye altså :/ Med vennlig hilsen, (Jeg holder han anonym) Salg & Kundeservice Får den bare 15 dager etter release, og det er ikke så alt for ille. Men innerst inne håper jeg og tror litt at jeg får den til lansering allikevel. Det jeg er mest skuffet over er at en del i tråden her har "løyet". Denne er postet av meg noen sider tilbake, men jeg skal slippe deg bryet med å finne den. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Takk! Har du noe imot å dele fornavnet på kundesenter-represanten du fikk den mailen i fra på PM til meg? Kjenner flere som jobber der skjønner du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå