Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt problemer med kameraet? Jeg har problemer med at kameraet ikke vil ta bilde. Det skjer ingen ting når jeg trykker på utløserknappen. De gangene det er mørkt slår kameraet på LED blitsen, men den tar ikke bilde og LEDen bare lyser.

Har hatt akkurat samme problem flere ganger. Kommer som regel etter at man har tatt en del bilder. Må restarte aplikasjonen for at det skal virke igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tok det lang tid før du fikk den i posten? Hvordan er støynivået på den? Lager den lyd når den ikke lader?

 

Og hvordan fant du den sida der? Jeg har leita lenge etter norske sider som selger denne.

Bestilte på juleaften så tok litt lenger tid enn vanlig Med romjul og nyttår imellom.. Den ble sendt 28desember og jeg mottok den igår..

Den bråker ikke i det heletatt som jeg har merket hverken når jeg lader eller når den ikke brukes..

Mener jeg googlet air voltage oslo og fant en finn.no annonse som var gått ut på dato:)

 

Lenke til kommentar

I og med at det ligger støtte for 4G (se bilde), vil dette fungere når Telenor/Netcom utbygger støtte for 1700/2100 MHz?

 

Det er 800, 1800 og 2600 som blir bygd ut i Norge. Så viss ikke telefonen støtter det så virker det garantert ikke.

Endret av Daniel.h
Lenke til kommentar

Til de av dere som sliter med ekstremt crappy batteritid, sannsynligvis skyldes dette wakelocks i kernel.. min har vært bra i starten med franco kernel, men så oppdaterte jeg til en nyere av hans kernel og fikk samme problem. flashet den siste nå (r26 test kernel) og den ser ut til å ha løst problemet for meg.. alt av sync er på en time unntatt facebook sync og latitude innstillingene..

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar

Nexusen min låste seg på nyttårsaften og den var død til dagen etter.I mellomtiden prøvde jeg å lade den og ta ut simkortet,til ingen nytte.Vel dagen etter fikk jeg liv i den og den oppførte seg normalt til dagen etter der igjen.Samme problem og nå skal jeg sende den inn til Chess.Noen som har hatt det samme problem?

Lenke til kommentar

Eneste plassen jeg finner telefonen på er proshop.no, men siden ser så jævla shabby ut. Noen tanker?

 

De har vært kjent for å "ha den på lager" selv om den egentlig ikke er der. Jeg ville ikke bestilt, men om du ønsker så bør du i alle fall ringe først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...