Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min telefon har en del feil, så jeg har tenkt å levere den tilbake for å bytte den i en ny.

Batteriet varer ekstremt kort. Tømmes i løpet av noen få timer (kanskje 6-8) i standby, og mye fortere hvis jeg bruker den.

Den har restartet seg og skrudd seg av flere ganger.

I går opplevde jeg at skjermen begynte å flimre, men det ga seg etter en liten stund.

Lenke til kommentar

Proshop suger veldig i å levere varene sine. De leverer i samlet pakke, den såkalte CARRYON HOMESHOPPING BULKSPLIT metoden. Dette vil si at du og andre kunder får pakkene samtidig da dette blir sendt som en stor pakke. Med andre ord så pleier Proshop å samle opp X antall bestillinger før varen din og andres sendes ut.

Der var jo kjedelig,

Proshop er en dansk nettbutikk, mens SIBA er en svensk kjede, i samme bransje som "Elgiganten" den vi kaller for "Elkjøp". Proshop er vel riktignok i Norge og, men stammer opprinnelig fra Danmark. De er ikke å oppsøke i butikk, men SIBA er. Det er vel en del forskjell på de, men jeg har ikke noe særlig erfaring med de. Vet bare at SIBA er en butikkjede samtidig som nettbutikk. Ifølge SIBA.no er den på lager både i Trondheim og Sandnes.

Proshop suger veldig i å levere varene sine. De leverer i samlet pakke, den såkalte CARRYON HOMESHOPPING BULKSPLIT metoden. Dette vil si at du og andre kunder får pakkene samtidig da dette blir sendt som en stor pakke. Med andre ord så pleier Proshop å samle opp X antall bestillinger før varen din og andres sendes ut.

Edit:Da er min bestilt hos SIBA,får den på tirsdag hvis jeg heldig :)

Endret av Kluvert
Lenke til kommentar

Min telefon har en del feil, så jeg har tenkt å levere den tilbake for å bytte den i en ny.

Batteriet varer ekstremt kort. Tømmes i løpet av noen få timer (kanskje 6-8) i standby, og mye fortere hvis jeg bruker den.

Den har restartet seg og skrudd seg av flere ganger.

I går opplevde jeg at skjermen begynte å flimre, men det ga seg etter en liten stund.

 

Hva sier batteristatistikken om forbruket når den tømmer seg så fort?

Lenke til kommentar

WP8 er etter mitt syn ikke modent for markedet enda.

Det har sine positive sider, men disse overskygges fullstendig av de negative sidene.

Er vel litt smak og behag tenker jeg. Har en kompis med en HTC Titan, og har flikket litt rundt på den, og klarer ikke helt se hva som er så veldig negativt og sånt med den da. Det med at app-markedet til Microsoft ikke er kjempestort, er jo et faktum. Men siden du mest trolig ikke har hatt Windows Phone før, og mest trolig en Android, så er nok det mesteparten av grunnen til den negative tilbakemeldingen ;)

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt android. Vært meget skeptisk. Har to søstre som har Lumia telefoner og de er meget fornøyd. Snuser litt på Lumia 920.

 

Jeg kan aldri tenke meg annet enn stock android hvis jeg noensinne skal gå for android. Touchwiz er altfor glorete.

Hvordan er nexus telefonene til å koble opp kalender og Mail til outlook.com og exchange Mail? Exchange på jobben krever at telefonen implementerer sikkerhetspolicy som låsskkerm passord osv. Det funker på iOS og WP8 såvidt jeg har prøvd.

 

Jeg har gmail konto men bruker det ikke. Bruker Skydrive og outlook.com (tidligere live.no). Er det problematisk?

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Hvis de bruker den innebygde funksjonaliteten i Exchange 2010 (Active Sync) skal du se at du får fin tilgang uavhengig av hvilke settings jobben ber om..

 

Det er faktisk årsak til at de på min tidligere arbeidsplass valgte å ikke gi mailtilgang for Android-enheter.

 

Kryptering var et krav, jeg hadde ukryptert Galaxy Nexus.

Lenke til kommentar

Beklager, men forsto ikke denne? er en nexus vanligvis ukryptert?

 

Man velger naturligvis om man vil kryptere den eller ei.

Jeg valgte å ikke kryptere min.

 

Det hadde ingen betydning mot Exchange Active Sync-løsningen min daværende arbeidsgiver hadde.. Jeg fikk lest mail like herlig allikevel.

Krav om pin-kode for å låse opp fungerte derimot som det skulle.

Lenke til kommentar

Hva sier batteristatistikken om forbruket når den tømmer seg så fort?

Her kan du se forbruket for i dag. Vanligvis pleier "Android Operativsystem" å stå øverst med 25-33%. Men det varierer vel litt etter bruken. I dag har jeg brukt telefonen minimalt, ingen samtaler, bare litt vekkerklokke. Skjermen har vært på i totalt 14 minutter, BT og Wifi har stått på, men lite brukt.

post-10281-0-00297800-1356684679_thumb.png

post-10281-0-69901300-1356684696_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...