Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan får jeg synkronisert facebook-kontaktene mine, slik at jeg får alle telefobnummerene? Har prøvd med Hax Sync og det fungerte kun med MoDaCo. Bruker CM10 nå. Antar at du har peiling :)

 

Jeg er veldig nøye med kontaktene mine, så jeg skrev et raskt python program som gjorde det for meg.. men det er evig lenge siden og nå husker jeg ikke hvor jeg la koden (tror ikke jeg gadd å legge den ut på github).. men finnes evig mange verktøy som gjør det, og jeg anbefaler å gjøre det på datamaskinen fremfor telefonen :)

Lenke til kommentar

Har ikke hatt akkurat samme problem som deg, men min telefon restarter seg plutselig, og før den restarter merker man at den henger seg helt opp, og ingenting skjer.

Dette har skjedd 2-3 ganger siden jeg fikk den 21. desember.

 

Ellers fikk jeg oppleve at skjermen plutselig var helt grå med striper på når jeg trykket på power knappen for å vekke den fra dvale, trykke power knappen igjen for å slå av skjermen, og etter det var problemet borte.

 

Jeg føler at denne telefonen ikke kommer til å vare lenge før den må inn på service engang ikke så langt inn i fremtiden :hmm:

 

Vel,jeg sendte min inn i dag... :hm:

Lenke til kommentar

Fikk min idag!

 

Har hatt en HTC Desire i tre år, men den sang på siste verset. Her er utgangspunktet mitt: Jeg forventet egentlig ikke så mye av Nexus 4'en. Android er Android, stort sett. Og erfaringen min etter én dags bruk er at det er som ventet. Jeg bruker de samme appene som før. Denne har større og bedre skjerm, men når man tar vekk arealet til skjermtastene nederst er ikke skjermen så mye større. Den er raskere, helt sikkert, men Desire'en var rask nok. Den viktigste forbedringen er lagringsplassen (som var den største svakheten ved Desire og Nexus One).

 

Kanskje NFC kan utvide bruksområdet litt. Tiden vil vise.

 

Ikke at jeg ikke er fornøyd! Telefonen var billig (under 3000 inkludert frakt med Jetcarrier og moms for 16GB-varianten) og er ulåst. Det var de to viktigste kriteriene. Og den ser ganske bra ut, for de som bryr seg om det.

 

Hvis jeg klarer å unngå å knuse den teite bakplaten av glass så har jeg en telefon som skal kunne vare i endel år. Det er bra.

Endret av kvakse
Lenke til kommentar

Dama fikk denne telefon i midten av desember (Hennes første smarttelefon).

 

Nå har jeg fiklet med den i jula. Det skal sies at vi har ikke hatt et eneste problem med telefon, og den har vært bare en fryd å bruke. Materialvalg, vekt og størrelse gir en kvalitets-følelse ingen annen android telefon jeg har tatt i gir. Den føles i mine øyne mye bedre ut en de nyeste iPhone telefonene. Det kan se ut til at LG har fått stelt i stand en skikkelig god telefon denne gangen. Mangel på noe programvare som testen til Amobil trekker for er bare et stort pluss. Har du brukt Android en stund vet du at du finner alt du trenger på markedet, og ofte bedre alternativer enn det som følger med, som du aldri får kvitta deg med.

 

Thumbs up fra meg (Og dama)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...