Gå til innhold

[Løst] Sommernatt: Jeg har pupper.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen andre enn meg som klikket inn for å se om førsteposten var like god som tittelen?

 

Jeg ble litt skuffet. Markedsføringen av førsteposten (gjennom tittelen) er veldig god, men forventningene til første posten var så høy at jeg ble skuffet da det ikke var bilde av bruker i første post. :)

 

Velkommen til forumet.

Lenke til kommentar

Ingen andre enn meg som klikket inn for å se om førsteposten var like god som tittelen?

 

Jeg ble litt skuffet. Markedsføringen av førsteposten (gjennom tittelen) er veldig god, men forventningene til første posten var så høy at jeg ble skuffet da det ikke var bilde av bruker i første post. :)

 

Velkommen til forumet.

 

Beklager skuffelsen!

Lenke til kommentar

Hei!

 

Hvorfor tror du pupper skulle være en grunn til å ikke snakke med deg? Vet du i det hele tatt hvordan internett fungerer?

 

På hvilken måte er du nerd?

 

Haha!

 

Jeg er egentlig bare rar. Er MYE på internett, elsker kryssord, quiz, xbox, språk. Herregud, innser nå at jeg egentlig ikke er nerd, bare rar..

Du er gal.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Jeg går på BI, er nerd og har hamster.

 

Håper noen våger å snakke med meg selv om jeg har pupper :)

 

Alle mulige og umulige pupper, får ikke meg til å undres mer enn over comboen over puppesetningen ...!?

 

Jeg tusler og tasler på nav, jeg, er buddhist, og har ett slags gnagsår som jeg lever sammen med, og som jeg ble infiltrert med for mange år siden.

 

Hei, og hvorfor har du gjemt deg så lenge, da - en særlig umulig hamster, kanskje?

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...