Gå til innhold

[Løst] Sommernatt: Jeg har pupper.


Anbefalte innlegg

Dere gutter er så enkle.

 

Jo vi er vel det. Men kan jeg få æren av å verve deg inn i noe? :) Detaljer kan tas over PM.

 

Du kan prøve så mye du vil, men kommer sannsynligvis aldri til å få det til!

 

Vel vel, måtte prøve. Hvilke fag tar du på BI forresten?

 

Du gir deg jo alt for lett!

 

Eiendomsmegling 1, Jus for eiendomsmeglere 1, Mikroøkonomi og Strafferett&økonomisk kriminalitet.

 

Vel jeg kan hjelpe deg med de fagene, mot at du iallefall hører på meg når det kommer til det med vervingen :)

 

Bare prøv i vei! Bortsett fra hvis det er pyramide-greier.

 

Dette massive misbruket av siteringsfunksjonen ser ut som en pyramide.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart hvordan pupper og høyt antall svar på tråder i dette forumet har en veldig snodig tendens til å samsvare.

Det er fordi de fleste på forumet her er desperate etter jenteoppmerksomhet.

 

Jeg er rimelig sikker på at hun refererte til et ordtrykk, men det er bra du er internettpoliti når noen av det motsatte kjønn går over grensen, eller?

 

Jeg ser ingen poster med et snever til intellektuell diskusjon eller noen ordentlig verdi, fra noen sider, om du vil ha noen å snakke med tror jeg du kan regne slaget tapt.

Endret av 3j3jr3j32j
Lenke til kommentar

Jeg er rimelig sikker på at hun refererte til et ordtrykk, men det er bra du er internettpoliti når noen av det motsatte kjønn går over grensen, eller?

 

Jeg ser ingen poster med et snever til intellektuell diskusjon eller noen ordentlig verdi, fra noen sider, om du vil ha noen å snakke med tror jeg du kan regne slaget tapt.

 

Er dette et svar til meg eller Slimda. Er begge avsnittene rettet mot en av oss?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...