Gå til innhold

Nå er Netflix her


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en US brukerkonto og ringte til Nettflix for å høre om jeg burde slette denne og opprette en ny norsk konto eller om jeg kunne logge inn med den amerikanske kontoen på den norske tjenesten.

 

Svaret var noe overaskene: "Behold den gamle og opprett en ny norsk konto. Da kan du ha den gratis ut året samt se det som er tilgjengelig i usa, men ikke i europa.

Den norske versjonen har innhold som ikke er tilgjengelig i usa og motsatt!

 

Når prøvetiden er over burde jeg likevel beholde us kontoen da denne hadde mye større media bibliotek."

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snedig timing... LOL

 

Nå senker vi prisen på din TV+Film-pakke!

 

For 79 kroner i måneden gir vi deg det sterkeste utbudet og de nyeste filmene fra Hollywoods største filmstudios ? uten bindingstid.

 

Vi vil at flere skal få muligheten til å prøve vår tjeneste og senker derfor prisen fra 99,- til 79,- i måneden. Viaplay har eksklusive film- og TV-avtaler med majoriteten av de største studioene, norske som amerikanske. Vi kan derfor gi deg de nyeste filmene og de største suksessene fra filmverden! Du har i din TV+Film-pakke tilgang til nesten 2000 filmer - amerikanske, norske og nordiske filmer og hele sesonger av de største og mest populære seriene.

 

Dette innebærer at du ved din neste månedsbetaling kommer å betale 79,- i stedet for 99,-

Fortsett å nyt av din TV+Film-pakke!

 

Film hilsninger,

Viaplay Teamet

 

 

Lenke til kommentar

Om noen har en oversikt over mediaspiller ol. som kan brukes hadde det vært lekkert. At Netflix ikke går på Raspberry Pi er jo tåpelig.

Xbox360!

 

-frank

 

Snedig timing... LOL

 

Nå senker vi prisen på din TV+Film-pakke!

 

For 79 kroner i måneden gir vi deg det sterkeste utbudet og de nyeste filmene fra Hollywoods største filmstudios ? uten bindingstid.

 

Vi vil at flere skal få muligheten til å prøve vår tjeneste og senker derfor prisen fra 99,- til 79,- i måneden. Viaplay har eksklusive film- og TV-avtaler med majoriteten av de største studioene, norske som amerikanske. Vi kan derfor gi deg de nyeste filmene og de største suksessene fra filmverden! Du har i din TV+Film-pakke tilgang til nesten 2000 filmer - amerikanske, norske og nordiske filmer og hele sesonger av de største og mest populære seriene.

 

Dette innebærer at du ved din neste månedsbetaling kommer å betale 79,- i stedet for 99,-

Fortsett å nyt av din TV+Film-pakke!

 

Film hilsninger,

Viaplay Teamet

Viaplays har ikke like bra utvalg, for ikke å snakke om at man har 7 episoder av 12 i endel TV-seriesesonger.

 

og dere har IKKE doctor who!

 

-frank

Lenke til kommentar

HeiRegistrerte meg og skulle teste, men får bare feilmelding. Er det andre som har dette problemet?Har forsøkt både Chrome og Internet Explorer og forsøkt å installere Silverlight på nytt.Feilmeldingen:post-17906-0-77809700-1350459660_thumb.pngElsker DRM :nei2:

 

Sjekk at klokka di er riktig stilt. Dersom den er veldig feil så kan det føre til at handshaking feiler. Klokka på maskinen burde ikke være mer en 5-10 minutter feil.

Lenke til kommentar

Fler enn meg som er enormt skuffet over utvalget?

 

Dette er dag 1.

 

Da Xbox 360 fikk filmleie streaming for 3 år siden er det vel nå, som første i Norge, var det rundt 100 filmer tilgjengelig.

 

I dag er det over 1500 og hadde ikke filmer blitt tatt vekk også ville det vel vært dobbelt så mange.

 

Utvalget vil nok vokse raskt.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Det er dessverre uaktuelt for min del, da de nyeste episodene av Dexter og Breaking Bad ikke er tilgjengelige. Men veldig positivt av vi plutselig har mange konkurrenter i dette markedet for norske kunder. Kvalitet (HD + 5.1 lyd) og utvalg (nye serier tilgjengelige samme uke som i USA) vil nok være avgjørende for hvilken tjeneste det blir når markedet har stabilisert seg litt.

 

Forresten, noen som kan sjekke om Suits, Futurama og Community er up to date?

Lenke til kommentar

Fler enn meg som er enormt skuffet over utvalget?

 

Det var ikke altfor mye der. Er det store forskjeller på norsk og amerikansk her?

Ganske stor forskjell, men er noe som er mulig å se her i Norge som ikke finnes på den amerikanske.

Men f.eks Breaking Bad er mulig å se i Sverige og Danmark men ikke Norge, så litt kjedelig.

Lenke til kommentar

Skulle til å registrere meg for en prøveperiode, men dem krevde visakort for å registrere. Ok kan akseptere at dem vil ha legitimasjonsjon, men når dem atpåtil lover å trekke penger av korter mitt om jeg skulle komme til å avregistrere tjenesten for sent, da er det uaktuelt for min del. Sånt grenser vel strengt tatt til svindel.Etter endt prøveperiode så skal man blir spurt om man er fornøyd med produktet og om man ønsker å betale for det. Ikke automatisk bli trekt penger.

 

Ser ikke hvordan dette er i nærheten til svindel en gang. Hvorfor er det svindel at de begynner å ta seg betalt etter at prøveperioden, som de ikke engang trenger å gi deg, er over?

Jeg syns det grenser til svindel, for det finnes ingen annen god grunn til å gjøre dette, enn at folk glemmer å avregistrere seg. Dette er noe de vet, og benytter seg grovt av. Altså de tar penger de i utgangspunktet ikke skulle hatt. Teknikken har blitt brukt av skruppelløse postordrefirmaer i årevis.

 

Det er vanlig praksis. Og det er ikke værre enn at du kansellerer umiddelbart etter at kontoen er satt opp. Abonnementet løper i 30 dager for det.

Endret av fnordbak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er dessverre uaktuelt for min del, da de nyeste episodene av Dexter og Breaking Bad ikke er tilgjengelige. Men veldig positivt av vi plutselig har mange konkurrenter i dette markedet for norske kunder. Kvalitet (HD + 5.1 lyd) og utvalg (nye serier tilgjengelige samme uke som i USA) vil nok være avgjørende for hvilken tjeneste det blir når markedet har stabilisert seg litt.

 

Forresten, noen som kan sjekke om Suits, Futurama og Community er up to date?

 

Edit: ingen av seriene ligger der, var inne på us når jeg sjekket første gangen :p

Endret av kewell79
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...