Gå til innhold

Nå er Netflix her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på hvor raskt serier blir tilgjengelig. Breaking Bad har gått hele sesong 5 i USA, men sesong 4 er den nyeste i netflix. Hvis materiale blir tilgjengelig like raskt som på TV i opprinnelseslandet, så er dette interessant, men hvis det tar så lang tid så er det nok mange som fortsetter å laste ned istedenfor. Spotify er veldig raskt på dette området, dermed er det populært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir nok ikke noe netflix her i huset, ut over den gratis måneden, om de ikke får lagt til f.eks nyeste sesong av SoA.

 

Fint å enkelt kunne finne en gammel film å titte på, om man ikke har noe annet fornuftig å se, men tvserie utvalget var noe dårlig, dvs, ikke utvalget i seg selv, men hvor up to date de er med episoder og sesonger.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvor raskt serier blir tilgjengelig. Breaking Bad har gått hele sesong 5 i USA, men sesong 4 er den nyeste i netflix. Hvis materiale blir tilgjengelig like raskt som på TV i opprinnelseslandet, så er dette interessant, men hvis det tar så lang tid så er det nok mange som fortsetter å laste ned istedenfor. Spotify er veldig raskt på dette området, dermed er det populært.

Har lest at Vudu får gilmer og serier tilgjengelig minst 28 dager før Netflix. Så er litt bekymret når det gjelder den saken, tror det tar litt tid før ting blir tilgjengelig på Netflix.

 

Det burde vi nesten ha fått svar på fra Netflix-representanten, angående Vudu og Netflix og hvor lang tid det tar før ting blir lagt ut.

Lenke til kommentar

Skulle til å registrere meg for en prøveperiode, men dem krevde visakort for å registrere. Ok kan akseptere at dem vil ha legitimasjonsjon, men når dem atpåtil lover å trekke penger av korter mitt om jeg skulle komme til å avregistrere tjenesten for sent, da er det uaktuelt for min del. Sånt grenser vel strengt tatt til svindel.

 

Etter endt prøveperiode så skal man blir spurt om man er fornøyd med produktet og om man ønsker å betale for det. Ikke automatisk bli trekt penger.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle til å registrere meg for en prøveperiode, men dem krevde visakort for å registrere. Ok kan akseptere at dem vil ha legitimasjonsjon, men når dem atpåtil lover å trekke penger av korter mitt om jeg skulle komme til å avregistrere tjenesten for sent, da er det uaktuelt for min del. Sånt grenser vel strengt tatt til svindel.

 

Etter endt prøveperiode så skal man blir spurt om man er fornøyd med produktet og om man ønsker å betale for det. Ikke automatisk bli trekt penger.

 

Er ikke det vanlig praksis?

Lenke til kommentar

Skulle til å registrere meg for en prøveperiode, men dem krevde visakort for å registrere. Ok kan akseptere at dem vil ha legitimasjonsjon, men når dem atpåtil lover å trekke penger av korter mitt om jeg skulle komme til å avregistrere tjenesten for sent, da er det uaktuelt for min del. Sånt grenser vel strengt tatt til svindel.Etter endt prøveperiode så skal man blir spurt om man er fornøyd med produktet og om man ønsker å betale for det. Ikke automatisk bli trekt penger.

 

Ser ikke hvordan dette er i nærheten til svindel en gang. Hvorfor er det svindel at de begynner å ta seg betalt etter at prøveperioden, som de ikke engang trenger å gi deg, er over?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...