Gå til innhold

Nå er Netflix her


Anbefalte innlegg

Jeg tror alle gjerne vil vite to ting:

 

1) Hvor stort er utvalget på norske Netflix kontra den amerikanske (prosent er fint!)

 

og

 

2) Hvor fort vil nye episoder/sesonger av amerikanske serier komme til det norske Netflix?

 

Dette er spørsmål dere bør _kreve_ å få svar på, da svarene til disse to spørsmålene dikterer hvorvidt Netflix i Norge vil bli en suksess. Back catalog tar deg bare "så langt".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror alle gjerne vil vite to ting:

 

1) Hvor stort er utvalget på norske Netflix kontra den amerikanske (prosent er fint!)

 

og

 

2) Hvor fort vil nye episoder/sesonger av amerikanske serier komme til det norske Netflix?

 

Dette er spørsmål dere bør _kreve_ å få svar på, da svarene til disse to spørsmålene dikterer hvorvidt Netflix i Norge vil bli en suksess. Back catalog tar deg bare "så langt".

 

eg har USA konto og logget på i dag uten VPN.

forskjeller:

 

How i met your mother: kun fram til sesong 5 i norge, sesong 6 i usa

Startrek next generation: ikkje i norge

og mange fleire, so det blir fortsatt VPN på meg ja

 

her er då store forskjeller, forhåpentlig vis klarer dei å få alt lisensiert til norge men tippar norske instansar setter kjeppar i hjula her ja.

 

eg klarer meg uten norsk undertekst :p

Endret av DArkwIng
Lenke til kommentar

Nå har jeg tilgang på norsk og amerikansk netflix til 46 kr måned, blir ikke bedre enn det.

 

 

Og dere som klager på mye gammelt, i USA ligger det alltid 1 seSong bak det som går på tv der.

 

 

Vil tro norske netflix vil legge seg på samme regla etter hvert.

 

 

Og du som klager og mener vudu er mye bedre med å legge ut nye episoder, ja, der koster en episode 2-3 dollar. Netflix koster 8 dollar i Måneden.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er særlig mer enn par hundre filmer der foreløbig.

 

Men det vil nok ta seg raskt opp.

 

Men for 79kr kan man jo ikke forvente all verden, som helt nye filmer osv. Selskapene vil jo ikke gi bort f.eks Avengers nå. De nyeste filmene finner man på andre steder, som Xbox video markedsplass osv, hvor man betaler for hver enkelt film.

 

Og hvor kvaliteten er enda høyere, full 1080p f.eks mot "bare" 720p i Netflix.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

[At det er vanlig praksis, gjør det ikke til en bra ting at dem satser på at folk glemmer seg for å tjene penger. Er også stort sett halvlugubre/useriøse postordre/nettside firmaer som benytter seg av sånt.

 

Slutt å trolle, ditt troll!

Så når jeg påpeker at Netflix har dårlig moral så er jeg et troll, ja det var jo logisk.... Jobber du i Netflix?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Helsike, registrerte meg i går kveld før Spotify-gate. Nå har jeg bare 1 mnd gratis. *furte*

 

Er bare å ringe de. Så ordner de det på 10 sekunder. Gjorde det samme jeg. Du trenger ikke en spotify-konto.

Blæ, får ringe da.

 

Dere som klager over kvaliteten: sjekk Liliyhammer. Ser kjempebra ut. Ser ut som om "HD" er et rimelig løst begrep da kvaliteten varierer noe voldsomt.

 

Edit: de gule tekstene, derimot. Hva faen?

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...