Gå til innhold

Nå er Netflix her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det sånn at nesten alle seriene på Netflix alltid mangler den siste sesongen? Slik er det i hvert fall på den amerikanske.

 

Enten fordi sesong ikke er ferdig eller at den ikke er kommet på DVD i USA.

 

Om dere ikke liker undertekst burde dere heller skaffe dere amerikansk netflix. Jeg bytta til amerikansk på grunn av akkurat det, og nå er det så mye bedre. I tillegg er utvalget utrolig mye større (med serier som The Office (US), Breaking Bad, Futurama, Family Guy og MANGE flere) i tillegg til at det er billigere ($8 ~ 45 nok).

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Hvorfor er det sånn at nesten alle seriene på Netflix alltid mangler den siste sesongen? Slik er det i hvert fall på den amerikanske.

 

Produsentselskapene lisensierer ikke ut streamingrettighetene før de føler de har melket tv-rettighetene godt nok, eller de ber om mer penger for rettene enn Netflix kan/vil betale.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Er det mulig å endre farge på teksten?

Ja. Gå inn på innstillingene. Men etter min mening er det likevel alt for dårlig. Man kan velge mellom for liten og for stor skrift, og alle fargene er neonfarger som er alt for skarpe.

 

Jeg har nettopp registrert meg, og jeg er skuffet over fargen og størrelsen på undertekstene, videokvaliteten og mangel på engelsk undertekst. "HD" ja ja.

Lenke til kommentar

De siste par dagene har jeg ikke kunnet se noe som helst på Netflix. Jeg starter noe, så lastes 20 % før skjermen går svart, også skjer det ingenting. Det er det samme i Chrome, FF og IE. Noen som har opplevd noe lignende?

Fant du ut av problemet ? Jeg får tilsvarende problem og har prøvd de samme feilsøkings metodene som du kan fortelle om

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...