Gå til innhold

De virkelige rasister.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man vet det blir en bra tråd når emnet er såpass dårlig skrevet.

"De virkelige rasister". Er det i det hele tatt en setning?

 

Igjen så spyr du ut dritt som du har plukket opp fra ymse steder rundt på internett. Det er hva man kaller godt gjennomført propaganda, og du sluker sluken og stanga på samme tid.

 

ALLE er like. En radikal muslim er like mye menneske som du er. Grunnproblemet er religion, ikke islam spesifikt.

Så det å legge all skyld på Islam er å pisse seg selv i bakhodet og vise hele verden at man er en ignorant og hjernedød rasist.

 

You sir, are a true racist. Bare det at du nevner "den hvite rase" sier sitt.

Vi er alle Homo Sapiens. Nisse.

Endret av Psykake
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nei til eu, nei til frie grenser, ja til arbeidsinnvandring og kontrolert handel

 

Kort sagt; mer av det samme som vi holder på med for tiden

 

Og som du sier, så kjenner du en asiatisk "nasjonalist" som også har tilegnet seg tilstrekkelig norskhet til at du kan godkjenne ham ... Hvorfor skulle ikke da alle nye "asiatere" bli som den mønsterasiaten? Han har vel sannsynligvis funnet ut at verdiene våre er verdt å kjempe for, så da ser jeg ikke helt problemet lengre.

 

Vel, han mener at man ikke kan ta i mot for mange på for kort tid, som han sier, foreldrene hans er og vil alltid være kinesiske

 

Jeg er enig i at vi må konsolidere inkluderingsprossen, og se på hva vi kan forbedre. Og da lurer jeg på at vi som tilhører den norske kulturen kan bli enda flinkere til å sørge for at nye landsmenn kommer enda fortere inn i systemet, enn det vi opplever for tiden. Jeg tenker da både på de systemene vi bruker for å administrere innvandrere, og hvilke "kritiske" tilbakemeldinger moderate/vanlige/normale innvandrere gir oss, og ta disse på alvor, og ikke dømme dem alle som en for å være ondsinnede "jihadister"

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Jeg har bodd sammen med, jobbet sammen med, og levd sammen med mange forskjellige nasjonaliteter.

Og, til nå har jeg ikke sett noe av det du mener å se. Da tror jeg at du ser dine egne forstillinger om virkeligheten, og det er helt greit - men kom ikke her å påstå at den virkeligheten er andres enn din egen.

 

Dei vil sjølvsagt ikkje vise deg at dei ikkje bryr seg om nordmenn generelt. Men det blir jo forståelig når du ser på oppførselen deira og kriminaliteten til dei som kjem hit. Om du ikkje forstår slikt får det nå være ditt problem, men for oss andre blir det eit problem om for mange tenker slik som deg.

 

Når det gjelder syn på virkeligheten, er det nå slik at mange deler min oppfattning, og den er ikkje berre min eigen. Når du ser på kriminaliteten, utnyttinga av velferdsgoder og utnytting av folk ligger innvandrarane langt over den gjennomsnittlige nordmann på stattestikkane. Det er tydlig, min konklusjon av dette blir at mange av innvandrerane ikkje bryr seg om det norske folk, om dine forestillningar avviker fra observasjonar minner om kva dine politiske syn kjem ut av. Følelsesmessig vrøvl.

 

Og når det kjem til den andre delen av første svaret mitt til deg, anbefaler eg deg å lese dette sjølv om du kanskje ikkje vil. Eg trur personlig at du ikkje likte tanken på dette, og at det var grunnen til at du avviste det, ikkje fordi du synes min første påstand virka feil. Men uansett, du burde like vell forstå konseptet om grupper, for dette er viktig i samfunnslivet.

 

Kan en eller flere av dere som er nervøse for den helnorske kulturs overlevelse fortelle meg hva dere legger i nasjonalfølelse og stolthet over fedrelandet !?

 

Det er ikkje å være nervøs for noko, men å tenke lenger enn nasetippen. Har hørt at venstrefløyen har vunne OL fire gongar på rad i denne greina. Dykk håper vel på å knuse motstanderane neste gong også?

 

Nei, det vi legger i nasjonafølelse er ein blanding av slekt, kultur, land og alt ved det norske. Om du vil vite meir om "det norske" anbefaler eg deg å ta norsken på vidaregåande om igjen. Her kan du lære ein del vetig om dette tema. Når det gjelder stoltheit over fedrelandet, er det vel å være stolt over nasjonen, men det er ikkje hovudtingen vi tenker på. Vi er i all hovudsakt personar som elskar vår nasjon, og treng ikkje å ha noko med stoltheit å gjere. Nasjonalismen er å elske sitt folk og sin nasjon, og er ein god ting så lenge den ikkje går ut på å underlegge seg andre.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Hvorfor sitter du her og juger?

 

Det er i vertfall slik i den byen eg bur i. Så det er ikkje løgn akkurat, men det etnisiteten i ein gjeng kan sjølvsagt være forskjellig, eg seie ikkje at det er umulig. Men det er ganske tydlig at folkegrupper holder saman, det er derfor ghettoar blir skapt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg har bodd sammen med, jobbet sammen med, og levd sammen med mange forskjellige nasjonaliteter.

Og, til nå har jeg ikke sett noe av det du mener å se. Da tror jeg at du ser dine egne forstillinger om virkeligheten, og det er helt greit - men kom ikke her å påstå at den virkeligheten er andres enn din egen.

 

Dei vil sjølvsagt ikkje vise deg at dei ikkje bryr seg om nordmenn generelt. Men det blir jo forståelig når du ser på oppførselen deira og kriminaliteten til dei som kjem hit. Om du ikkje forstår slikt får det nå være ditt problem, men for oss andre blir det eit problem om for mange tenker slik som deg.

 

Når det gjelder syn på virkeligheten, er det nå slik at mange deler min oppfattning, og den er ikkje berre min eigen. Når du ser på kriminaliteten, utnyttinga av velferdsgoder og utnytting av folk ligger dette langt over den gjennomsnittlige nordmann. Det er tydlig, min konklusjon av dette blir at mange av innvandrerane ikkje bryr seg om det norske folk, om dine forestillningar avviker fra observasjonar minner om kva dine politiske syn kjem ut av. Følelsesmessig vrøvl.

 

Og når det kjem til den andre delen av første svaret mitt til deg, anbefaler eg deg å lese dette sjølv om du kanskje ikkje vil. Eg trur personlig at du ikkje likte tanken på dette, og at det var grunnen til at du avviste det, ikkje fordi du synes min første påstand virka feil. Men uansett, du burde like vell forstå konseptet om grupper, for dette er viktig i samfunnslivet.

 

Alt du påstår har jeg kontinuerlig opplevd å se blitt motbevist av diverse "tallknekkere" her på forumet - til nå har jeg ikke sett at deres tall og måte å presentere det på har blitt motbevist.

 

Så, jeg leser det du skriver, og det er akkurat det samme som har blitt beskrevet før (av noen relativt få andre) - jeg skulle ønske det kom noe nytt fra den kanten, og avventer så klart det hele

 

Hvorfor sitter du her og juger?

 

Det er i vertfall slik i den byen eg bur i. Så det er ikkje løgn akkurat, men det etnisiteten i ein gjeng kan sjølvsagt være forskjellig, eg seie ikkje at det er umulig. Men det er ganske tydlig at folkegrupper holder saman, det er derfor ghettoar blir skapt.

 

Jeg trodde ghettoer ble skapt fordi folk ble presset til å oppholde seg på et for lite areal, har jeg misforstått?

Lenke til kommentar

Man vet det blir en bra tråd når emnet er såpass dårlig skrevet.

"De virkelige rasister". Er det i det hele tatt en setning?

 

Igjen så spyr du ut dritt som du har plukket opp fra ymse steder rundt på internett. Det er hva man kaller godt gjennomført propaganda, og du sluker sluken og stanga på samme tid.

 

ALLE er like. En radikal muslim er like mye menneske som du er. Grunnproblemet er religion, ikke islam spesifikt.

Så det å legge all skyld på Islam er å pisse seg selv i bakhodet og vise hele verden at man er en ignorant og hjernedød rasist.

 

You sir, are a true racist. Bare det at du nevner "den hvite rase" sier sitt.

Vi er alle Homo Sapiens. Nisse.

 

Du skjønner tydeligvis ikke en dritt!

Selvsagt er muslimer like mye menneske som meg.

 

Denne tråden er laget fordi den hvite rase og kultur blir utslettet noe som er forkastelig!

 

Araberne har sine araberland!

Afrikanerne har Afrika.

Asiatene har Asia.

Mens Europa er for alle....

 

Så trekker du frem at jeg er rasist...er du gal man???

 

Dette er rasisme mot oss hvite, vi får ikke ha egne områder!!

Dette er utslettelse av den hvite rase og hvite kultur, vi har også krav på lik linje med negerne, muslima og asiatene et eget område KUN for oss selv!

 

Masseinnvandring og innførelese av all slags kulturer til de hvite land ødelegger vår hvite kultur og utsletter oss sakte men sikkert!

 

Muslimer for eksempel er IMOT oss hvite, vår kultur og frihet og vist du støtter innvandring så støtter du mennesker som HATER oss hvite!

Da er du automatisk en Anti-Hvit!!!

 

 

Den hvite mann har krav på og eksistere, og slik innvandringen turer frem så går vi mot døden!

Dette er forkastelig!

 

Du er hjerteløs som drite i at den nye generasjonen skal leve med dette helvetet disse innvandrerne trekker med seg vold og dritt!!

 

Flerkulturelle samfunn fungerer ikke og skaper kun vold og faenskap!

 

Våkn opp!

Endret av Petter321
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Flerkulturelle samfunn fungerer ikke og skaper kun vold og faenskap!

 

Våkn opp!

 

Mangel på kunnskaper skaper usikkerhet, og kan fore ett allerede irritert sinn, og hat kan bli resultatet. Det vil si at det er uinteressant hvem som skal hates, eller hvorfor. Hatet må ha noe å hate - og hvis hatet mangler noen å hate, vil hatet vende seg mot hateren - så, pass nå på at du ikke kverker din egen menneskelighet i din iver etter å stoppe noe som ikke behøves å stoppes.

 

:)

Lenke til kommentar

Man vet det blir en bra tråd når emnet er såpass dårlig skrevet.

"De virkelige rasister". Er det i det hele tatt en setning?

 

Igjen så spyr du ut dritt som du har plukket opp fra ymse steder rundt på internett. Det er hva man kaller godt gjennomført propaganda, og du sluker sluken og stanga på samme tid.

 

ALLE er like. En radikal muslim er like mye menneske som du er. Grunnproblemet er religion, ikke islam spesifikt.

Så det å legge all skyld på Islam er å pisse seg selv i bakhodet og vise hele verden at man er en ignorant og hjernedød rasist.

 

You sir, are a true racist. Bare det at du nevner "den hvite rase" sier sitt.

Vi er alle Homo Sapiens. Nisse.

 

Du skjønner tydeligvis ikke en dritt!

Selvsagt er muslimer like mye menneske som meg.

 

Denne tråden er laget fordi den hvite rase og kultur blir utslettet noe som er forkastelig!

 

Araberne har sine araberland!

Afrikanerne har Afrika.

Asiatene har Asia.

Mens Europa er for alle....

 

Så trekker du frem at jeg er rasist...er du gal man???

 

Dette er rasisme mot oss hvite, vi får ikke ha egne områder!!

Dette er utslettelse av den hvite rase og hvite kultur, vi har også krav på lik linje med negerne, muslima og asiatene et eget område KUN for oss selv!

 

Masseinnvandring og innførelese av all slags kulturer til de hvite land ødelegger vår hvite kultur og utsletter oss sakte men sikkert!

 

Den hvite mann har krav på og eksistere, og slik innvandringen turer frem så går vi mot døden!

Dette er forkastelig!

 

Du er hjerteløs som drite i at den nye generasjonen skal leve med dette helvetet disse innvandrerne trekker med seg vold og dritt!!

 

Flerkulturelle samfunn fungerer ikke og skaper kun vold og faenskap!

 

Våkn opp!

Men du må innrømme at du får ereksjon av tankjen på å ikkje hjelpe negerland som slit, men heller ser på at jentene i landet vert valdtekne gong på gong frå dei er småe og til dei døyr i fødeseng. At samlege gutar vert kidnappa, banka opp, og til slutt hamnar midt på gata med bombe rundt magen. Du får orgasme i takt med valdtektsbrotsmennene. Kjenner kor godt det er at så lenge svartingane øydelegg liva til kvarandre nedi der, så kjem det ikkje eit einaste neger-gen inn i di drøymeverd.

 

Forresten, så var vel oss akkurat ikkje spesielt kvite oss heller då, da oss tok vårt fyrste steg frå vårt heimkontinent Afrika.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Mangel på kunnskaper skaper usikkerhet, og kan fore ett allerede irritert sinn, og hat kan bli resultatet. Det vil si at det er uinteressant hvem som skal hates, eller hvorfor. Hatet må ha noe å hate - og hvis hatet mangler noen å hate, vil hatet vende seg mot hateren - så, pass nå på at du ikke kverker din egen menneskelighet i din iver etter å stoppe noe som ikke behøves å stoppes.

 

:)

 

Eg anbefalar deg Pencilcase å tenke litt på dette tema, for du avfeier sjølvsagt og tydlig informasjon. Den som rømmer fra virkeligheten og skaper sin eige verden er den som kjem til å tape sin framtid. Du flyktar vekk fra virkeligheten, du sluttar å sjå på det som er for å få ro i sinnet ditt. Men dette er dagen da du kan hjelpe til å skape ein betre framtid, men i staden sitter du her og fornektar katastrofen som kjem til å inntreffe. Viss dykk alle berre hadde tenkt dykk som, så kanskje vi alle kunne fått ein betre framtid.

 

Men du må innrømme at du får ereksjon av tankjen på å ikkje hjelpe negerland som slit, men heller ser på at jentene i landet vert valdtekne gong på gong frå dei er småe og til dei døyr i fødeseng. At samlege gutar vert kidnappa, banka opp, og til slutt hamnar midt på gata med bombe rundt magen. Du får orgasme i takt med valdtektsbrotsmennene. Kjenner kor godt det er at så lenge svartingane øydelegg liva til kvarandre nedi der, så kjem det ikkje eit einaste neger-gen inn i di drøymeverd.

Forresten, så var vel oss akkurat ikkje spesielt kvite oss heller då, da oss tok vårt fyrste steg frå vårt heimkontinent Afrika.

 

Det er så tragisk å lese utbrudd som dette. Dei i afrika må skape sin eigen framtid, ein må aldri hold ein unge oppe når den skal starte å gå. Du må sleppe taket. Folk i Afrika må greie seg sjølv, og utvikle sitt samfunn i staden for å reise til andre, dei vil først oppleve sosial og økonomisk utvikling når dei opplever kriser, men greier ved å samarbeide å løyse problemet. Dei må forstå sin plass i samfunnet, og forstå at alt henger saman, om du drive med jævelskap, gjør andre jævelskap mot deg. Jævelskap fostra jævelskap, og den dagen då alle lærer seg å leve i lag i eit samfunn og utviklar det, kjem det til å gå betre med dei.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Flerkulturelle samfunn fungerer ikke og skaper kun vold og faenskap!

 

Våkn opp!

 

Mangel på kunnskaper skaper usikkerhet, og kan fore ett allerede irritert sinn, og hat kan bli resultatet. Det vil si at det er uinteressant hvem som skal hates, eller hvorfor. Hatet må ha noe å hate - og hvis hatet mangler noen å hate, vil hatet vende seg mot hateren - så, pass nå på at du ikke kverker din egen menneskelighet i din iver etter å stoppe noe som ikke behøves å stoppes.

 

:)

 

Dette handler ikke noe om hat!!

 

Dette handler om at vi hvite ikke Får ha et eget område for oss selv her vi kan dyrke avguden (i følge islam) frihet og kvinners rettigheter!!!

 

Alle andre raser har et eget område på jorden, men ikke de hvite!

 

DET er rasisme og de som støtter dette opp ER Anti-hvite helt enkelt!

 

De sorte, gule og araberne har mange, mange land der de kan dyrke sin kultur, Islam for eksempel har ingenting til felles med oss nordmenn annet en at de er mennesker og har like krav på og eksistere.

 

Men slik det er idag så er den hvite mann uten rettigheter til og eksistere, pgr. innvandring og ødeleggelse av vår frihet og kultur og vår ideologi som bygger på et fritt samfunn noe Islam ikke er tilhenger av!

 

Støtter du innvandring så støtter su muslimer som er IMOT oss nordmenn, vår kultur og frihet!

Da støtter du hat mot hvite og blir automatisk Anti-Hvit!

 

Slutt og lev i en sosialistisk boble der alt er en drøm, fakta taler imot deg!

 

Hvorfor skal vi ha masse ikke-vestlige folk i våre land som ikke har annen interesse en og sette oss under deres kultur??

 

Jeg hater ikke JEG bevarer og vil beskytte om den hvite rase og kultur!!

Endret av Petter321
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Mangel på kunnskaper skaper usikkerhet, og kan fore ett allerede irritert sinn, og hat kan bli resultatet. Det vil si at det er uinteressant hvem som skal hates, eller hvorfor. Hatet må ha noe å hate - og hvis hatet mangler noen å hate, vil hatet vende seg mot hateren - så, pass nå på at du ikke kverker din egen menneskelighet i din iver etter å stoppe noe som ikke behøves å stoppes.

 

:)

 

Eg anbefalar deg Pencilcase å tenke litt på dette tema, for du avfeier sjølvsagt og tydlig informasjon. Den som rømmer fra virkeligheten og skaper sin eige verden er den som kjem til å tape sin framtid. Du flyktar vekk fra virkeligheten, du sluttar å sjå på det som er for å få ro i sinnet ditt. Men dette er dagen da du kan hjelpe til å skape ein betre framtid, men i staden sitter du her og fornektar katastrofen som kjem til å inntreffe. Viss dykk alle berre hadde tenkt dykk som, så kanskje vi alle kunne fått ein betre framtid.

 

Jeg har tidligere redegjort for min egne erfaringer angående det å leve med og få ting til å fungere med innvandrere, og jeg følger ganske godt med i samfunnsutviklingen forøvrig, og uten å kunne bevise at jeg er festet med kjetting til bakken, er i hvert fall langt de fleste tilbakemeldinger av en slik art at jeg ikke bekymrer meg for akkurat den biten.

 

Ellers kommer du mest med synsing og noe du mener å tro på, men lite å egentlig diskutere om. Og for å gi karakter på graden av tro du har på egne forestillinger om sannheter, er det du skriver, for meg veldig likt den type forstokket fasthet/stahet som jeg har opplevd hos noen etter min mening, ekstreme kristne.

 

Er du en såkalt "troende"?

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Flerkulturelle samfunn fungerer ikke og skaper kun vold og faenskap!

 

Våkn opp!

 

Mangel på kunnskaper skaper usikkerhet, og kan fore ett allerede irritert sinn, og hat kan bli resultatet. Det vil si at det er uinteressant hvem som skal hates, eller hvorfor. Hatet må ha noe å hate - og hvis hatet mangler noen å hate, vil hatet vende seg mot hateren - så, pass nå på at du ikke kverker din egen menneskelighet i din iver etter å stoppe noe som ikke behøves å stoppes.

 

:)

 

Dette handler ikke noe om hat!!

 

Dette handler om at vi hvite ikke Får ha et eget område for oss selv her vi kan dyrke avguden (i følge islam) frihet og kvinners rettigheter!!!

 

Alle andre raser har et eget område på jorden, men ikke de hvite!

 

DET er rasisme og de som støtter dette opp ER Anti-hvite helt enkelt!

 

De sorte, gule og araberne har mange, mange land der de kan dyrke sin kultur, Islam for eksempel har ingenting til felles med oss nordmenn annet en at de er mennesker og har like krav på og eksistere.

 

Men slik det er idag så er den hvite mann uten rettigheter til og eksistere, pgr. innvandring og ødeleggelse av vår frihet og kultur og vår ideologi som bygger på et fritt samfunn noe Islam ikke er tilhenger av!

 

Støtter du innvandring så støtter su muslimer som er IMOT oss nordmenn, vår kultur og frihet!

Da støtter du hat mot hvite og blir automatisk Anti-Hvit!

 

Slutt og lev i en sosialistisk boble der alt er en drøm, fakta taler imot deg!

 

Hvorfor skal vi ha masse ikke-vestlige folk i våre land som ikke har annen interesse en og sette oss under deres kultur??

 

Jeg hater ikke JEG bevarer og vil beskytte om den hvite rase og kultur!!

 

Jeg mente å få frem at hvis du utvikler den frykten/bekymringen du allerede har nå, så kan den utvikle seg til hat. Jeg sier altså ikke at du er en hatefull person. Medisinen er å øke kunnskapene om de du er engstelige for, og hvis du hadde turt å ta sjansen på det, vil jeg vedde på at du hadde blitt forbauset.

 

Og en annen ting med hele greia, er at du vil tiltrekke deg de engstelige fra de du skal bekjempe, og dermed ende opp med å gjøre deres sak sterkere.

 

Troll avler bare troll - medfølende mennesker avler medfølende mennesker - så enkelt er det ...

 

Forsøk heller å få kontakt med de helt vanlige individene - de sitter aldri på nettet og er ekstreme, fordi det har de ikke tid til. Det er bare de som enten har en agenda, eller bare går og slenger og kjeder seg, som "jobber" på nettet og plager verden med sine personlige problemer.

 

Prøv da vel!

 

:)

Lenke til kommentar

Det er mer søppelfolk på internett enn utlendingene som angivelig voldtar og forpurrer vår kultur.

 

There, I said it.

 

 

Mener du virkelig at innvandrere som kommer hit og voldtar uskyldige kvinner er bedre en meg??

 

Er du sinnsyk??

 

Har du noe som helst oppe i hodet ditt, du mener kriminelle er bedre en hvite nordmenn!!

 

Du er Anti-Hvit det er forklaringen,VÅKN OPP DA MANN!

Lenke til kommentar

Flerkulturelle samfunn fungerer ikke og skaper kun vold og faenskap!

 

Våkn opp!

 

Mangel på kunnskaper skaper usikkerhet, og kan fore ett allerede irritert sinn, og hat kan bli resultatet. Det vil si at det er uinteressant hvem som skal hates, eller hvorfor. Hatet må ha noe å hate - og hvis hatet mangler noen å hate, vil hatet vende seg mot hateren - så, pass nå på at du ikke kverker din egen menneskelighet i din iver etter å stoppe noe som ikke behøves å stoppes.

 

:)

 

Dette handler ikke noe om hat!!

 

Dette handler om at vi hvite ikke Får ha et eget område for oss selv her vi kan dyrke avguden (i følge islam) frihet og kvinners rettigheter!!!

 

Alle andre raser har et eget område på jorden, men ikke de hvite!

 

DET er rasisme og de som støtter dette opp ER Anti-hvite helt enkelt!

 

De sorte, gule og araberne har mange, mange land der de kan dyrke sin kultur, Islam for eksempel har ingenting til felles med oss nordmenn annet en at de er mennesker og har like krav på og eksistere.

 

Men slik det er idag så er den hvite mann uten rettigheter til og eksistere, pgr. innvandring og ødeleggelse av vår frihet og kultur og vår ideologi som bygger på et fritt samfunn noe Islam ikke er tilhenger av!

 

Støtter du innvandring så støtter su muslimer som er IMOT oss nordmenn, vår kultur og frihet!

Da støtter du hat mot hvite og blir automatisk Anti-Hvit!

 

Slutt og lev i en sosialistisk boble der alt er en drøm, fakta taler imot deg!

 

Hvorfor skal vi ha masse ikke-vestlige folk i våre land som ikke har annen interesse en og sette oss under deres kultur??

 

Jeg hater ikke JEG bevarer og vil beskytte om den hvite rase og kultur!!

 

Jeg mente å få frem at hvis du utvikler den frykten/bekymringen du allerede har nå, så kan den utvikle seg til hat. Jeg sier altså ikke at du er en hatefull person. Medisinen er å øke kunnskapene om de du er engstelige for, og hvis du hadde turt å ta sjansen på det, vil jeg vedde på at du hadde blitt forbauset.

 

Og en annen ting med hele greia, er at du vil tiltrekke deg de engstelige fra de du skal bekjempe, og dermed ende opp med å gjøre deres sak sterkere.

 

Troll avler bare troll - medfølende mennesker avler medfølende mennesker - så enkelt er det ...

 

Forsøk heller å få kontakt med de helt vanlige individene - de sitter aldri på nettet og er ekstreme, fordi det har de ikke tid til. Det er bare de som enten har en agenda, eller bare går og slenger og kjeder seg, som "jobber" på nettet og plager verden med sine personlige problemer.

 

Prøv da vel!

 

:)

 

Hør på deg selv!!

Du sprer bare rundt med tomme ord om at jeg er ekstrem, hatefull, rasistisk..osv

Får du ikke inn i hodet ditt at dette er ikke snakk om hat!!

 

Dette er snakk om og bevare våre kultur og skåne våre kvinner for voldtekt, og skåne den neste generasjon hvite nordmenn for islamiseringa og miste friheten!!

 

Islamiseringa pågår og ALLE fakta tyder på at muslimene og innvandrer bestanden vokser raskere en de norske i Norge og i Europa, så hvem er det som er ekstrem her??

 

Jeg vil sende de hjem, det er det eneste riktige for alle parter fordi:

Da bevarer vi den europeiske kultur som bygger på frihet.

Da hindrer vi en enorm etnisk borgerkrig som VIL komme om dette fortsetter.

 

Vi er på vei til og bli minoritet, om det skjer om 50 eller 400 år spiller det noen rolle da???

Veien dit er like grusom!!!

Men slik det ser ut idag så vil Norge være muslimsk innen 50-80 år, og dette støtter du vel???

 

Og kommer det noen som meg på bane og faktisk forsvarer de hvite så mååååå du bare si imot fordi de rød-grønne har gjort det populært og bekjempe det hvite samfunnet!!

 

Det er helt forkastelig!

 

Og kan du forklare i detalj hvorfor jeg er hat ful når jeg snakker om og bevare alle raser, alle kulturer????

Du gjør akkurat det samme som de rød grønne og sier, ja men det må jo være likeverd, bla bla bla.

Men dere lyver jo det er ikke likeverd når de hvite blir den eneste rase uten egne områder og kontrollere!!!

 

Hvor er logikken din?? Jeg leste her om dagen i avisa at vi nordmenn har fått dårligere IQ men jeg trodde ikke det var sant før jeg leste de tåpelige kommentarene dine, helt uten noen som helst grunnfeste!

 

Og nå forklar meg i minste detalj hvorfor jeg er hatefull når jeg er imot at den hvite rase skal forsvinne!!!!

Endret av Petter321
Lenke til kommentar

Flerkulturelle samfunn fungerer ikke og skaper kun vold og faenskap!

 

Våkn opp!

 

Mangel på kunnskaper skaper usikkerhet, og kan fore ett allerede irritert sinn, og hat kan bli resultatet. Det vil si at det er uinteressant hvem som skal hates, eller hvorfor. Hatet må ha noe å hate - og hvis hatet mangler noen å hate, vil hatet vende seg mot hateren - så, pass nå på at du ikke kverker din egen menneskelighet i din iver etter å stoppe noe som ikke behøves å stoppes.

 

:)

 

Dette handler ikke noe om hat!!

 

Dette handler om at vi hvite ikke Får ha et eget område for oss selv her vi kan dyrke avguden (i følge islam) frihet og kvinners rettigheter!!!

 

Alle andre raser har et eget område på jorden, men ikke de hvite!

 

DET er rasisme og de som støtter dette opp ER Anti-hvite helt enkelt!

 

De sorte, gule og araberne har mange, mange land der de kan dyrke sin kultur, Islam for eksempel har ingenting til felles med oss nordmenn annet en at de er mennesker og har like krav på og eksistere.

 

Men slik det er idag så er den hvite mann uten rettigheter til og eksistere, pgr. innvandring og ødeleggelse av vår frihet og kultur og vår ideologi som bygger på et fritt samfunn noe Islam ikke er tilhenger av!

 

Støtter du innvandring så støtter su muslimer som er IMOT oss nordmenn, vår kultur og frihet!

Da støtter du hat mot hvite og blir automatisk Anti-Hvit!

 

Slutt og lev i en sosialistisk boble der alt er en drøm, fakta taler imot deg!

 

Hvorfor skal vi ha masse ikke-vestlige folk i våre land som ikke har annen interesse en og sette oss under deres kultur??

 

Jeg hater ikke JEG bevarer og vil beskytte om den hvite rase og kultur!!

 

Jeg mente å få frem at hvis du utvikler den frykten/bekymringen du allerede har nå, så kan den utvikle seg til hat. Jeg sier altså ikke at du er en hatefull person. Medisinen er å øke kunnskapene om de du er engstelige for, og hvis du hadde turt å ta sjansen på det, vil jeg vedde på at du hadde blitt forbauset.

 

Og en annen ting med hele greia, er at du vil tiltrekke deg de engstelige fra de du skal bekjempe, og dermed ende opp med å gjøre deres sak sterkere.

 

Troll avler bare troll - medfølende mennesker avler medfølende mennesker - så enkelt er det ...

 

Forsøk heller å få kontakt med de helt vanlige individene - de sitter aldri på nettet og er ekstreme, fordi det har de ikke tid til. Det er bare de som enten har en agenda, eller bare går og slenger og kjeder seg, som "jobber" på nettet og plager verden med sine personlige problemer.

 

Prøv da vel!

 

:)

 

Hør på deg selv!!

Du sprer bare rundt med tomme ord om at jeg er ekstrem, hatefull, rasistisk..osv

Får du ikke inn i hodet ditt at dette er ikke snakk om hat!!

 

Dette er snakk om og bevare våre kultur og skåne våre kvinner for voldtekt, og skåne den neste generasjon hvite nordmenn for islamiseringa og miste friheten!!

 

Islamiseringa pågår og ALLE fakta tyder på at muslimene og innvandrer bestanden vokser raskere en de norske i Norge og i Europa, så hvem er det som er ekstrem her??

 

Jeg vil sende de hjem, det er det eneste riktige for alle parter fordi:

Da bevarer vi den europeiske kultur som bygger på frihet.

Da hindrer vi en enorm etnisk borgerkrig som VIL komme om dette fortsetter.

 

Vi er på vei til og bli minoritet, om det skjer om 50 eller 400 år spiller det noen rolle da???

Veien dit er like grusom!!!

Men slik det ser ut idag så vil Norge være muslimsk innen 50-80 år, og dette støtter du vel???

 

Og kommer det noen som meg på bane og faktisk forsvarer de hvite så mååååå du bare si imot fordi de rød-grønne har gjort det populært og bekjempe det hvite samfunnet!!

 

Det er helt forkastelig!

 

Og kan du forklare i detalj hvorfor jeg er hat ful når jeg snakker om og bevare alle raser, alle kulturer????

Du gjør akkurat det samme som de rød grønne og sier, ja men det må jo være likeverd, bla bla bla.

Men dere lyver jo det er ikke likeverd når de hvite blir den eneste rase uten egne områder og kontrollere!!!

 

Hvor er logikken din?? Jeg leste her om dagen i avisa at vi nordmenn har fått dårligere IQ men jeg trodde ikke det var sant før jeg leste de tåpelige kommentarene dine, helt uten noen som helst grunnfeste!

 

Og nå forklar meg i minste detalj hvorfor jeg er hatefull når jeg er imot at den hvite rase skal forsvinne!!!!

 

Det er ikke noe om heter " den hvite rase". Det er noe vås som rasister har funnet opp for å heve seg over andre folkeSLAG.

Men ja. Takk for innsatsen ved å legge på idiot-merket på folk som har samme meninger som deg.

Lenke til kommentar

Jeg blir så forvirret av dette. Er det snakk om kultur, religion eller rase? For det ene øyeblikket er OP helt i hundre om at vi må "bevare den hvite Vesten", i det neste er det "Norge må renses!" og deretter er det "Islam må ut!".

 

Det vi må forstå er at man kan ikke diskutere disse tre tingene samtidig, fordi da blir man forvirret og blander. Jeg vet ikke hva noen her egentlig støtter, fordi det blir kjørt tre forskjellige diskusjoner. Den hvite rasen omfatter faktisk store deler av verden, ikke bare Europa. Og bare i den hvite delen av verden har vi to hovedreligioner (Kristendom og jødedom), samt alle variasjoner av disse. Mange hvite tror også på islam.

 

Men jeg vil ikke snakke om hvit/svart/brun/gul, fordi innerst inne er vi alle mennesker. Vi vil alle overleve, vi har drømmer og vi har alle en mening om noe. Etter hvert vil globaliseringen være komplett og da har vi opprettet en ny rase, en fellesrase. Da vil ikke hudfarge være noe å snakke om. For meg er hudfarge noe kosmetisk noe, og ingenting annet. Jeg aner ikke hvem noen er før jeg har snakket med dem, uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Flerkulturelle samfunn fungerer ikke og skaper kun vold og faenskap!

 

Våkn opp!

 

Mangel på kunnskaper skaper usikkerhet, og kan fore ett allerede irritert sinn, og hat kan bli resultatet. Det vil si at det er uinteressant hvem som skal hates, eller hvorfor. Hatet må ha noe å hate - og hvis hatet mangler noen å hate, vil hatet vende seg mot hateren - så, pass nå på at du ikke kverker din egen menneskelighet i din iver etter å stoppe noe som ikke behøves å stoppes.

 

:)

 

Dette handler ikke noe om hat!!

 

Dette handler om at vi hvite ikke Får ha et eget område for oss selv her vi kan dyrke avguden (i følge islam) frihet og kvinners rettigheter!!!

 

Alle andre raser har et eget område på jorden, men ikke de hvite!

 

DET er rasisme og de som støtter dette opp ER Anti-hvite helt enkelt!

 

De sorte, gule og araberne har mange, mange land der de kan dyrke sin kultur, Islam for eksempel har ingenting til felles med oss nordmenn annet en at de er mennesker og har like krav på og eksistere.

 

Men slik det er idag så er den hvite mann uten rettigheter til og eksistere, pgr. innvandring og ødeleggelse av vår frihet og kultur og vår ideologi som bygger på et fritt samfunn noe Islam ikke er tilhenger av!

 

Støtter du innvandring så støtter su muslimer som er IMOT oss nordmenn, vår kultur og frihet!

Da støtter du hat mot hvite og blir automatisk Anti-Hvit!

 

Slutt og lev i en sosialistisk boble der alt er en drøm, fakta taler imot deg!

 

Hvorfor skal vi ha masse ikke-vestlige folk i våre land som ikke har annen interesse en og sette oss under deres kultur??

 

Jeg hater ikke JEG bevarer og vil beskytte om den hvite rase og kultur!!

 

Jeg mente å få frem at hvis du utvikler den frykten/bekymringen du allerede har nå, så kan den utvikle seg til hat. Jeg sier altså ikke at du er en hatefull person. Medisinen er å øke kunnskapene om de du er engstelige for, og hvis du hadde turt å ta sjansen på det, vil jeg vedde på at du hadde blitt forbauset.

 

Og en annen ting med hele greia, er at du vil tiltrekke deg de engstelige/ekstremister (gjerne av muslimsk art) fra de du skal bekjempe, og dermed ende opp med å gjøre deres sak sterkere.

 

Troll avler bare troll - medfølende mennesker avler medfølende mennesker - så enkelt er det ...

 

Forsøk heller å få kontakt med de helt vanlige individene - de sitter aldri på nettet og er ekstreme, fordi det har de ikke tid til. Det er bare de som enten har en agenda, eller bare går og slenger og kjeder seg, som "jobber" på nettet og plager verden med sine personlige problemer.

 

Prøv da vel!

 

:)

 

 

 

Og nå forklar meg i minste detalj hvorfor jeg er hatefull når jeg er imot at den hvite rase skal forsvinne!!!!

 

Jeg har uthevd hovedbudskapet - du er jaggu "god" hvis du klarer å misforstå, denne gangen. Og du hater slett ikke, men du er ganske hysterisk i dine overdrivelser, og mangel på kjennskap og aksept for generelle fakta og realiteter. En person som er full av irrasjonell frykt.

 

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...