Gå til innhold

De virkelige rasister.


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Hvis du liker å se og treffe mennesker med andre kulturer og hudfarger, så er det beste å treffe dem i deres eget land.

Alle mennesker har det best i sitt eget land der hvor alle deler samme kultur.

 

Sånn som det virker her på forumet, så er du en del av en relativt smal gruppe, og så snakker du om hva som er best - Har du tenkt å emigrere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Varmt og ganske utrygt til tider, litt ett hvor man er osv ... Men hvorfor er det bedre?

 

Varmt er det, men ikke spesielt utrygt, bortsett fra helt i sør der muslimene er i flertall.

Litt lenger nord mot Manila så er det stort sett trygt, og folket er åpne og vennlige.

 

Den største plagen i Norge er sosialister, og når vi nå har fått muslimer i tilegg, så blir det ganske surt i dette landet.

Men den sosialistiske pesten er nå i ferd med å spre seg over hele verden og den drar islam med seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Araberne har sine araberland!

Afrikanerne har Afrika.

Asiatene har Asia.

Mens Europa er for alle....

 

Ganske godt poeng egentlig.

 

Hvorfor kan ikke land som Japan og Kina ta en like stor prosentvis andel av flyktninger/innvandrere som Norge?

 

Norges befolkning er ganske liten, og det er ganske idiotisk å vanne ut vår kultur med innvandring, når man tenker på at det er akkurat norsk kultur som skal ha store deler av æren for at vi er et så flott land som i dag.

 

å bare før noen nevner oljen som en grunn til at vi har det så bra, så er det bare å se til midtøsten, for der er de største oljeforekomstene, men se hvordan det har gått...

 

 

I steden for å ta i mot så mange flyktninger, så kan vi heller slutte å bombe i stykker hjemmene deres, eller gi uhjelp til diktatorer osv.

Lenke til kommentar

Men den sosialistiske pesten er nå i ferd med å spre seg over hele verden og den drar islam med seg.

 

Hvordan ter denne sosialistiske pesten seg? Jeg har nemlig ikke sett noe til den. Jeg ser på Norge og jeg ser et gjennomsyra kapitalistisk idegrunnlag manifistert i korporativisme. Hvor er sosialismen?

Endret av Shrooms
Lenke til kommentar

/*--

Ganske godt poeng egentlig.

 

Hvorfor kan ikke land som Japan og Kina ta en like stor prosentvis andel av flyktninger/innvandrere som Norge?

 

Norges befolkning er ganske liten, og det er ganske idiotisk å vanne ut vår kultur med innvandring, når man tenker på at det er akkurat norsk kultur som skal ha store deler av æren for at vi er et så flott land som i dag.

 

å bare før noen nevner oljen som en grunn til at vi har det så bra, så er det bare å se til midtøsten, for der er de største oljeforekomstene, men se hvordan det har gått...

 

 

I steden for å ta i mot så mange flyktninger, så kan vi heller slutte å bombe i stykker hjemmene deres, eller gi uhjelp til diktatorer osv.

 

Jeg ville tro at en av grunnene vil være at vi lever i overflod, vi har dessuten ikke nok etniske nordmenn til å fylle alle landets arbeidsplasser. Vi er bærekraftig til å ta i mot innvandring rett og slett. Hvis alle menneskene i et land var like og tenkte helt likt ville det heller ikke skjedd noen utvikling... Er du redd for at det samme skal skje i Norge som skjedde med Indianerne i Amerika?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

/*--

 

Jeg ville tro at en av grunnene vil være at vi lever i overflod, vi har dessuten ikke nok etniske nordmenn til å fylle alle landets arbeidsplasser. Vi er bærekraftig til å ta i mot innvandring rett og slett. Hvis alle menneskene i et land var like og tenkte helt likt ville det heller ikke skjedd noen utvikling... Er du redd for at det samme skal skje i Norge som skjedde med Indianerne i Amerika?

 

Det er jo bevist at innvandring slik som den foregår i dag, ikke lønner seg.

Innvandrere av ikke-vestlig opprinnelse utgjør 8% av hele befolkningen i Norge. Grunnen til at jeg nevner spesielt denne gruppen er at disse ikke er vandt til vår kultur, og må igjennom en opplæringsprosess før de kan fungere i samfunnet. Hvis ikke, må vi tilpasse oss dem.

 

Når det kommer til arbeid, så kunne vi hatt samme ordning som USA, ala green card, (altså et visum for å bo i norge, men at du ikke har rett på trygd o.l) Og at du kan søke statsborgerskap, men da må du ha en god grunn, f.eks (flytte til en spesiell landsdel, født barn i Norge, har jobbet lenge i norge osv.)

Det går vel også fint an å jobbe i Norge i perioder for så å reise hjem til hjemlandet sitt.

 

Selv om vi er "bærekraftige" nå, så er ikke det sikkert det er tilfellet, om la oss si 20-50 år fram i tid.

Vi hadde vel hjulpet land i nød bedre ved å ikke stjele arbeiderene deres, eller ved å gi de mer i u-hjelp, bygge sykehus, skoler, bore etter vann o.l...

Hvorfor porten til Norge skal stå åpen for hvem som helst skjønner jeg ikke. Sånn er det ikke i f.eks, Japan og Sør Korea. Vi stemte til og med nei til EU, men likevel gjelder EUs regler i Norge.

Lenke til kommentar

Det er sosialisme du ser.

Noen av de mest skadelige former for kapitalisme fins bare i et sosialistisk system.

 

Du vet at begrepene er definert? Du kan ikke forandre meningene bak begrepene, du kan godt finne opp nye. Men skal du snakke om kapitalisme blandet med korporativisme så kan du ikke kalle det sosialisme. Det blir bare feil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er forsåvidt delvis sant. Det sagt, jeg mener at når staten styrer og regulerer produksjon, da er det faktisk i en gråsone for å kalles sosialisme.

 

MEN: sosialisme har en vid definisjon, akkurat som kapitalisme.

 

Nei, kapitalisme blandet med korporativisme er ikke sosialisme. Har folk hardt for det eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...