Gå til innhold

De virkelige rasister.


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

Jeg har tidligere redegjort for min egne erfaringer angående det å leve med og få ting til å fungere med innvandrere, og jeg følger ganske godt med i samfunnsutviklingen forøvrig, og uten å kunne bevise at jeg er festet med kjetting til bakken, er i hvert fall langt de fleste tilbakemeldinger av en slik art at jeg ikke bekymrer meg for akkurat den biten.

 

Er du helt sikker på at du følger med, dei fleste statestikkar viser at det ikkje bringer noko positivt til landet med innvandring. Heller kun negative. Du kan nå lese litt på talla statistisk sentralbyrå kjem med og du vil legge merke til at eg har eit godt grunnlag for det eg seie. Om du virkelig har lyst, så kan eg finne fram talla for deg. Men eg gidder ikkje uten at du er fullstendig nektande til å sjå det opp sjølv.

 

Ellers kommer du mest med synsing og noe du mener å tro på, men lite å egentlig diskutere om. Og for å gi karakter på graden av tro du har på egne forestillinger om sannheter, er det du skriver, for meg veldig likt den type forstokket fasthet/stahet som jeg har opplevd hos noen etter min mening, ekstreme kristne.

 

Er du en såkalt "troende"?

 

Men dette er ikkje noko eg trur kjære deg, det er noko som eg syner deg med logiske resonnement, samt har eg fått informasjon frå statistisk sentralbyrå som støtter min sak. Du klamrar deg til det at eg trur og synsar, men eg har jo synt deg det motsette. Og når det gjelder resonemanga mine, om du synes det er hol i det, burde du vise det. For eg er opptatt utav å finne sannheit, eg er ikkje ute etter å oppnå noko, men å gjere det som faktisk er riktig.

 

Når du vidare i innlegget ditt skriver at det er lite å diskutere om, fordi det minner meir om tru. Må eg spør deg om kva du har gjort for å motbevise min såkalte tru. For ein diskusjon går ut på å motbevise den andre parten, og viss du ikkje er ute etter å motbevise det eg seie har du lite her på diskusjonsforumet å gjere.

 

Når det gjelder det at du synes det eg seie virkar som tru, og at det minner deg om "ekstreme kristne", synes eg det virkar som eit forsøk på å gjere meg useriøs. Faktisk er dette lite anna enn personangrep, og du burde igjen vurdere din plass her på diskusjonforumet når du driver på med slikt. Og om eg så er kristen, så har min tru veldig lite med mitt syn på innvandring. Fordi i kristendommen er alle like og alle har sjel.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norge trenger arbeidskraft. Arbeidskraft får vi fra utlandet. Er dette så negativt? Det er mange arbeidsplasser som er avhengige av utlendinger, fordi norsk arbeidskraft er alt for dyr. Spørsmål til TS, etter hvor mange generasjoner må en familie ha i Norge - for at familien skal kunne regnes som norsk?

 

Og, hva er norsk kultur?

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Det er vel strengt tatt irrellevant hvor mange barn en innvandringstilhenger har fått. Det er innvandringsmotstanderne som vil ha et samfunn der norske kvinner er nødt til å få mer enn 2,x barn for at "rasen" skal overleve, og det utelukkende med norske menn. Vi trenger ikke det. :)

 

(Allikevel har jeg for ordens skyld 3 stykker selv, uten at det har noe med å bevare det "norske" å gjøre.)

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Norge trenger arbeidskraft. Arbeidskraft får vi fra utlandet. Er dette så negativt?

 

 

 

Du gjør som alle ''idioter'' og du trekker KUN frem den økonomisk positive siden med innvandring.

 

JA det er negativt med innvandring fra ikke-vestlige land fordi det fører til voldsomt økt kriminalitet og vold de respekterer ikke kvinner i vesten og voldtar de.

Muslimske innvandrere vil også ta over landet om vi lar det gå slik det pågår idag.

Jeg synes spørsmålet ditt blir litt dumt!

 

Norge taper også penger på innvandring den dag idag.

Dette har vi da lest om i aviser, sett på TV og kunnet sjekket opp fakta på nettet i mange år nu og ifølge faktaopplysninger og statistikker så er ikke innvandring fra ikke-vestlige land bra!

 

 

 

Så det du sier er at du egentlig ikke bryr deg om de neste generasjons frihet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det verste er at politiske parti og media ikke tør og skrive om ''svarte'' mennesker eller utlendinger skjenerelt som gjør dette.

 

Dette har vi da lest om i aviser, sett på TV og kunnet sjekket opp fakta på nettet i mange år nu og ifølge faktaopplysninger og statistikker så er ikke innvandring fra ikke-vestlige land bra!

Bare for å få det oppklart, hvordan har vi kunnet lese om det i aviser og se det på TV, hvis avisene og TV ikke tør å skrive om det? Hvordan kunne vi vite den prosentvise fordelingen av voldtekter (som ble nevnt i en post) hvis det var sant at politikerne og media ikke ville at vi skulle få vite det?

 

Kanskje sannheten er at de tør? Oleoh refererte til en rapport fra SSB i en annen post. Voldtektstallene har vi fra politiet, eksemplene fra avisene og TV. Derfor kan man henvise til fakta og statistikk i tråder som denne.

 

Edit: At folk på begge sider velger sine fakta selektivt er en annen sak.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Uten innvandring ville folketallet i Norge synke, så økonomien hadde gått til helvete. Det beste dere rasister kan gjøre er egentlig å få så mange barn som mulig. Bare synd kvinner ser ned på sånne som dere.

Hvor mange barn har du presset ut av den marxistiske vaginaen din da?

Penisen min har ikke slik kapasitet. Dessuten var det DERE som måtte få barn. Jeg syntes innvandrere er en grei løsning.

Endret av Shruggie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du gjør som alle ''idioter'' og du trekker KUN frem den økonomisk positive siden med innvandring.

 

JA det er negativt med innvandring fra ikke-vestlige land fordi det fører til voldsomt økt kriminalitet og vold de respekterer ikke kvinner i vesten og voldtar de.

Muslimske innvandrere vil også ta over landet om vi lar det gå slik det pågår idag.

Jeg synes spørsmålet ditt blir litt dumt!

Hva er idiotisk med å tenke på den økonomiske fordelen man har med innvandring? Dette er da et vesentlig positivt poeng? Jeg har lest igjennom tråden, og ser nesten kun tåpelig generalisering.

 

Norge taper også penger på innvandring den dag idag.

Dette har vi da lest om i aviser, sett på TV og kunnet sjekket opp fakta på nettet i mange år nu og ifølge faktaopplysninger og statistikker så er ikke innvandring fra ikke-vestlige land bra!

Hvordan taper vi penger, med tanke på all den arbeidskraften vi får? Det du egentlig sier nå er at Norge taper på å ha billig arbeidskraft, som gjerne jobber hardere og mer effektivt enn nordmenn. Istedenfor fokuserer du på voldtektsstatistikken for Oslo, og lar dette bestemme tankegangen din.

 

Så det du sier er at du egentlig ikke bryr deg om de neste generasjons frihet?

Et dårlig forsøk på stråmannsargument.

Endret av Quote
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg har tidligere redegjort for min egne erfaringer angående det å leve med og få ting til å fungere med innvandrere, og jeg følger ganske godt med i samfunnsutviklingen forøvrig, og uten å kunne bevise at jeg er festet med kjetting til bakken, er i hvert fall langt de fleste tilbakemeldinger av en slik art at jeg ikke bekymrer meg for akkurat den biten.

 

Er du helt sikker på at du følger med, dei fleste statestikkar viser at det ikkje bringer noko positivt til landet med innvandring. Heller kun negative.

 

Inntil du går fra ord til handling, og legger frem dokumentasjonen, er det for meg bare overdrivelser og vrangforestillinger.

Lenke til kommentar

Tror vi må skille mellom innvandring fra den tredje verden og innvandring fra andre utviklet nasjoner (hovedsakelig fra andre land i europa). Førstnevnte bringer ingen fordeler vi behøver overhode (Joda, kebab er greit etter en fest), og det er det vi må ha en betydelig, hvis ikke fullstendig stopp i fortløpende. Denne type innvandrere tar langt mere enn hva de skaper. Argumentet med at vi behøver dem faller altså bort.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skal vi tillate innvandring (merk: Innvandring. Ikke asyl. Det er noe helt annet.) så må vi tillate innvandring fra alle kulturer og nasjoner. Jeg kjenner veldig mange innvandrere, både europeiske og ikke-vestlige, som gjør en veldig god jobb i de jobbene de har.

 

Ja, innvandring og asyl har ført til økt kriminalitet. Men det er bare å vente. Men innvandring har også ført til at vi nå (ihvertfall de fleste av oss) har fått en annen holdning til utlendinger enn vi hadde før. Nå får vi møte dem og snakke med dem, ikke bare høre om dem i media. Vi har mer arbeidskraft, noe som fører til at bedrifter får utvikle seg og bli større, slik at Norge kan bety noe mer enn olje, fiske og brunost.

 

Alle er forskjellige, og det er det som gjør oss like. Hudfarge er bare en farge.

Lenke til kommentar

Denne type innvandrere tar langt mere enn hva de skaper. Argumentet med at vi behøver dem faller altså bort.

Har du noen statistikk på hvor mye de koster? Hvor mye er det verdt å bruke på et menneske, hvor går grensen på når det er greit - og ikke greit? Jeg synes det blir galt å måle mennesker etter hvor mye de koster et samfunn i form av penger.

Lenke til kommentar

 

 

Alle er forskjellige, og det er det som gjør oss like. Hudfarge er bare en farge.

 

Hudfargen er ikke bare en farge!

En svart har en helt annen hjerne og beinoppbygning en den hvite har for eksempel!

 

Så du mener at vist en asiater ble sort i huden så ville man ikke sett noen forskjell??

 

Se på dette, dette er albino afrikanere:

Det er bare ''hudfargen'' som er blitt hvit, ligner de på en europeer`??

 

http://1.bp.blogspot.com/_hzG4HkJlBmQ/TCcAWve5ysI/AAAAAAAAAA8/Bca1kJoeJGs/s1600/black+albino.jpg

 

Slutt og lyve om at det bare er en hudfarge, vi er forskjellige raser, selv om det kanskje ikke har så mye og si!

 

Saken er det at en sort, gul, araber blir ALDRI Norsk, man er Norsk når man ser ut som en nordmann!

 

Vist vi henter en sebra fra Afrika til Norge så blir jo faen ikke den sebraen til en hest!!!

 

Vi må beskytte vår kultur og vår rase fra utslettelse!

 

De som støtter utslettelse av den hvite rase er Anti-Hvit.

Og den neste generasjonen bryr du deg svært lite om!

 

Se her regjeringen vil ta in 70 000 innvandrere til neste år:

http://www.na24.no/article3488623.ece

 

Det er en faen meg en liten by!!

Dette er ikke bærekraftig, skremmende er det!

 

Norge for nordmenn, vekk med Islam og ikke vestlige skikker og kulturer!

Lenke til kommentar

For en sint, sint mann du må være.

 

Hva er "en helt annen hjerne- og beinoppbygging"?

 

Hjernen til den sorte rase er bygget opp på en litt annen måte fordi de sorte har en annen beinoppbygging.

Hvilken rase som har den beste hjernen vet ingen fordi vi vet for lite om hjernene, men poenget mitt er at vi ikke bare er en hudfarge unna hverandre slik du mener, det er ren løgn av deg og si at det bare er en hudfarge når det ikke er det!

 

Hvorfor tror du sorte løper raskere en hvite? Det er gener

Hvorfor tror du hvite er sterkere en sorte? Det er gener

 

Dette er basis informasjon som du benekter....Det er ikke bare en hudfarge, har du forstått det nu?

 

Så på nesen, kinnene, håret...osv på en svart-hvit-araber-asiater alt er forskjellige!

Det er ikke bare hudfargen som skiller oss det er mer en det, derfor er vi forskjellige raser.

 

Derfor bør de forskjellige rasene ha hver sine områder slik at vi kan bevare aller raser og alle kulturer!

Endret av Petter321
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...