Gå til innhold

De virkelige rasister.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Statistikk over antall voldtektssaker og etnisitet i Norge de siste årene viser vel akkurat det samme som holdningene til de mennene i filmen.

 

Det verste er at politiske parti og media ikke tør og skrive om ''svarte'' mennesker eller utlendinger skjenerelt som gjør dette.

 

Dette er noe vi som mennesker har krav på og vite, derfor legger jeg denne videoen her.

Innformasjon har vi krav på.

 

Og ja er enig. I Norge begår ikke-vestlige menn over 50% av voldtektene, 70% er av utleninger til sammen.

Det er litt over 10% utlendinger i Norge og de begår mer voldtekt en de 90% nordmenn, og vi blir kalt rasister for og si det.....hva faen???

 

Det og kalle folk rasister er for meg bare latterlig, når dette ikke er rasistisk det er fakta.

Vi har enda ikke opplevd det og være minoritet i et land.

Denne videoen viser et strøk i Frankrike hvor hvite er minoritet, og de behandler ikke akkurat hvite kvinner med respekt.

Dette må stoppes før det blir realitet i hele Europa.

 

Slike mennesker er ikke Europa verdig og burde sendes rett utt.

Endret av Petter321
  • Liker 7
Lenke til kommentar

...

 

Jaja, jeg ser du er ute på krigstien mot muslimer, anti rasister og kommunister.. Lykke til med dette, du har jo en kjempe skjans til å få gehør og gjennomslag når du har en sånn overbevisende objektivt synspunkt på saker og ting

Ja det er jeg og blir muslimene en gang 30% av Norges befolkning så gir jeg opp Internett og henter hagla og går på gåsejakt.

 

 

 

Hinduene i India har ytringsfrihet, kvinnerettigheter....osv alt som hører til et sivilisert sammfunn

Japanerne er 80% religiøse men de har kun lov og praktisere religion hjemme.

Mens ISLAM....jaja er ikke mye annet å si en mord drap og kvinneundertrykkelse!!

 

Dere er frekke.

 

Norge aksepterer ikke ISLAM vi har i Norge frihet og der krasjer ISLAM med oss!!!

Islam vekk!

 

Jeg skal leve fri og jeg skal dø fri med en god samvittighet om at jeg kjempet for kvinners rettighet, frihet til og si og gjøre hva du vil og at alle utenom nazister og muslimer skal ha en plass i Norge!

Endret av Petter321
  • Liker 4
Lenke til kommentar

...

 

Jaja, jeg ser du er ute på krigstien mot muslimer, anti rasister og kommunister.. Lykke til med dette, du har jo en kjempe skjans til å få gehør og gjennomslag når du har en sånn overbevisende objektivt synspunkt på saker og ting

Ja det er jeg og blir muslimene en gang 30% av Norges befolkning så gir jeg opp Internett og henter hagla og går på gåsejakt.

 

 

 

Hinduene i India har ytringsfrihet, kvinnerettigheter....osv alt som hører til et sivilisert sammfunn

Japanerne er 80% religiøse men de har kun lov og praktisere religion hjemme.

Mens ISLAM....jaja er ikke mye annet å si en mord drap og kvinneundertrykkelse!!

 

Dere er frekke.

 

Norge aksepterer ikke ISLAM vi har i Norge frihet og der krasjer ISLAM med oss!!!

Islam vekk!

 

Jeg skal leve fri og jeg skal dø fri med en god samvittighet om at jeg kjempet for kvinners rettighet, frihet til og si og gjøre hva du vil og at alle utenom nazister og muslimer skal ha en plass i Norge!

d

Jaja, tingen er at i japan så er det ikke religionens "feil" men amfunnet som styrer religionen. Desuten fremstår du som ustabil, noe som fører til at folk på vippepinnen som hører på deg faktisk velger "feil" side og blir antirasister eller kommunister....... Hva med å tenke litt på hvordan hjernen fungerer hos de aller fleste og så legge en "plan" som faktisk vinner frem... Men det er kansje gøyere å være kontroversiell og "vulgær"

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis de siste postene er representativ for hva denne multikulturalisten har å kjempe mot, blir jeg positivt overrasket - for da handler det bare om tilstrekkelig antall tvangstrøyer, og nok piller å tette igjen gapet på gaphalsene med.

 

Takk for oppturen!

 

:)

Lenke til kommentar

Hvis de siste postene er representativ for hva denne multikulturalisten har å kjempe mot, blir jeg positivt overrasket - for da handler det bare om tilstrekkelig antall tvangstrøyer, og nok piller å tette igjen gapet på gaphalsene med.

 

Takk for oppturen!

 

:)

 

Et multikulturelt samfunn fungerer ikke og vil aldri fungere, det som skjer den dag idag er folkemord, utslettelse av den hvite rase og kultur.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis de siste postene er representativ for hva denne multikulturalisten har å kjempe mot, blir jeg positivt overrasket - for da handler det bare om tilstrekkelig antall tvangstrøyer, og nok piller å tette igjen gapet på gaphalsene med.

 

Takk for oppturen!

 

:)

 

Et multikulturelt samfunn fungerer ikke og vil aldri fungere, det som skjer den dag idag er folkemord, utslettelse av den hvite rase og kultur.

 

Jeg har sluttet å tro på at videre forfining og forbedring av vår egen kultur lar seg gjøre på egenhånd, men bare går via at vår kultur korrigeres opp mot alle de andre kulturene. Jeg skjønner at du mener det motsatte, og det er helt greit for meg. Men tro ikke at slike som meg kommer til å sitte rolig å se på at dine ønsker går i oppfyllelse.

 

Jeg har nærmest utviklet total farveblindhet og raseblindhet - det finnes ikke andre "raser", enn menneskeheten

Lenke til kommentar

Hvis de siste postene er representativ for hva denne multikulturalisten har å kjempe mot, blir jeg positivt overrasket - for da handler det bare om tilstrekkelig antall tvangstrøyer, og nok piller å tette igjen gapet på gaphalsene med.

 

Takk for oppturen!

 

:)

 

Et multikulturelt samfunn fungerer ikke og vil aldri fungere, det som skjer den dag idag er folkemord, utslettelse av den hvite rase og kultur.

 

Jeg har sluttet å tro på at videre forfining og forbedring av vår egen kultur lar seg gjøre på egenhånd, men bare går via at vår kultur korrigeres opp mot alle de andre kulturene. Jeg skjønner at du mener det motsatte, og det er helt greit for meg. Men tro ikke at slike som meg kommer til å sitte rolig å se på at dine ønsker går i oppfyllelse.

 

Jeg har nærmest utviklet total farveblindhet og raseblindhet - det finnes ikke andre "raser", enn menneskeheten

 

Finnes ikke raser?? er du seriøs??

Mennesket er ikke en rase, mennesket er en art!

Arten mennesket kan deles i mange kategorier, hvite, sorte, gule, araber...osv

 

Og blande rasene fører til utryddelse av det hvite, noe som er helt forkastelig!!!

 

Dere antihvite snakker så varmt om kulturelt mangfold, men i realiteten tar dere vare på alle kulturer utenom den hvite!!!

Dere lar alle kulturer blomstre mens dere utrydder den hvite kulturen!!

Så hvor kommer logikken når mangfoldet går i -1 når det hvite forsvinner?????

 

Afrika for sorte

Asia for Asia

Araberland for arabere

Hvite land for alle???

 

Hvor er logikken, da fjerner dere jo en kultur!!!

Dere er ikke for kulturelt mangfold dere sletter og utrydder en kultur!!!

 

 

Du er bare en antihvit idiot.

Se videoene mine ovenfor så forstår du hva du er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Du er bare en antihvit idiot.

Se videoene mine ovenfor så forstår du hva du er.

 

Jeg forstår at du mener jeg er en antihvit osv, men det fjerne ikke det faktumet at selv de hviteste av oss kan ikke melde seg ut av ansvaret det er å måtte bidra med å endre systematisk utsuging av svakere kulturer, for å bevare sin egenart, på bekostning av andre arter

 

Det er rett og slett ikke "bærekraftig"

 

Så må du huske på at vi lever og fungerer videre i en såkalt "kommunikasjonsalder", og da blir det å sitte å snakke med seg selv (at vår kultur stenger seg inne bak sine "murer), og ikke være i stand til å nyttiggjøre seg fordelen ved hensiktsmessig kommunikasjonen på tvers av arter raser og landegrenser, en sikker oppskrift for den hvite kulturs endelikt.

 

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

TS: betyr disse tomme postene at du "tenker"?

 

Det betyr oppdatering slik at flere HVITE mennesker får den viktigste opplysningen i vår tid, nemlig om de ''anti hvite'' eller ''anti rasister'' som de liker og kalle seg.

 

Jeg kaller aldri meg selv for slikt tøys, men hva kaller du meg?

 

:)

Lenke til kommentar

TS: betyr disse tomme postene at du "tenker"?

 

Det betyr oppdatering slik at flere HVITE mennesker får den viktigste opplysningen i vår tid, nemlig om de ''anti hvite'' eller ''anti rasister'' som de liker og kalle seg.

 

Jeg kaller aldri meg selv for slikt tøys, men hva kaller du meg?

 

:)

 

Hva er tull og tøys??

Er ikke du HVIT???

 

Så vist jeg hadde sagt for eksempel at alle svarte mennesker skulle bli opplyst, da er det ikke tull og tøys mer, er det vel???

Så du mener vi hvite ikke er noe???

 

Er ikke vi hvite en rase på lik linje med andre raser???

 

Er du komplett ANTI-HVIT?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Det folk aldri ser ut til å forstå, er at innvandrerane ikkje bryr seg om folket i dei landa dei kjem til. Og for at eit samfunn skal fungere må folk generelt ha eit samhold, og eit tilstrekkelig antall mennesker som kun vil godt for andre som er rundt dei. Eg har ingen anelse direkte om tallet, men for kvart menneske som kun bryr seg om seg sjølv og sin eigen lykke, og vil til og med være villig til å øydelegge for andre for å oppnå sin lykke, treng vi trulig hundre som kun vil godt for andre.

 

Pro-innvandrerane og anti-rasisitene ser ikkje ut til å forstå heilt fult menneskets psykologi. Vi vil aldri kunne oppnå eit godt samfunn ved multikulturalismen, fordi dei vi importerar hit er ikkje godt for vårt samfunn. Vi burde slutte med innvandringa, for våre barn, og ikkje minst dine naboars barn.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Jeg kaller aldri meg selv for slikt tøys, men hva kaller du meg?

 

:)

 

Problemet ditt er at du ikkje fulstendig forstår verden. Ikkje at eg trur at eg har ein fasitt, men når du ser rundt deg burde du nesten forstå gruppekonseptet. Når du går ute ser du ein svart gjeng, kvifor er det kun negra i den gjengen? Jo fordi dei er ein del av ei gruppe, ein etnisk gruppering. Du vil sjå dette rundt deg kvar einaste dag, grupper av mennesker som er samla av noko. Kva trur du kan skje med dei som ikkje er medlem av ein samarbeidande gruppe? Jo dei blir offeret for dei andre sin inntjening. Er det nokon på stortinget som ikkje er med i eit parti? Nei, kvifor det? Jo fordi sammarbeidande parti har ete opp plassane til individa.

Lenke til kommentar

Oppslagsord Ordbokartikkel

 

integrering > integrasjon

 

integrasjon

integrasjon m1 (frå lat; vbs. av integrere)

 

1 det å integrere; samansmelting, opptaking, innleming, samordning, sameining

økonomisk integrasjon i Europa er viktig

 

2 i matematikk: utrekning av integral og løysing av differensiallikningar

Lenke til kommentar

Jeg kaller aldri meg selv for slikt tøys, men hva kaller du meg?

 

:)

 

Problemet ditt er at du ikkje fulstendig forstår verden. Ikkje at eg trur at eg har ein fasitt, men når du ser rundt deg burde du nesten forstå gruppekonseptet. Når du går ute ser du ein svart gjeng, kvifor er det kun negra i den gjengen? Jo fordi dei er ein del av ei gruppe, ein etnisk gruppering. Du vil sjå dette rundt deg kvar einaste dag, grupper av mennesker som er samla av noko. Kva trur du kan skje med dei som ikkje er medlem av ein samarbeidande gruppe? Jo dei blir offeret for dei andre sin inntjening. Er det nokon på stortinget som ikkje er med i eit parti? Nei, kvifor det? Jo fordi sammarbeidande parti har ete opp plassane til individa.

 

Vi vite utsettes idag for folkemord!!

Vi blir tving ublandet og snart forsvinner den HVITE rase, på grunn av innvandring= Regjeringa utrydde oss og ''Anti-Rasister'' eller ''ANTI-HVITE'' som de egentlig er vil ikke ha den hvite rase på jorda mer.

 

Dette må stoppes og vi må snakke ned alle ANTI-HVITE og få folk til og forstå at de er offer for et pågående folkemord!!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

[Vi vite utsettes idag for folkemord!!

Vi blir tving ublandet og snart forsvinner den HVITE rase, på grunn av innvandring= Regjeringa utrydde oss og ''Anti-Rasister'' eller ''ANTI-HVITE'' som de egentlig er vil ikke ha den hvite rase på jorda mer.

 

Dette må stoppes og vi må snakke ned alle ANTI-HVITE og få folk til og forstå at de er offer for et pågående folkemord!!

 

Eg veit ikkje om vi kan karaktrisere det for eit folkemord, men det er utvilsomt ein del lurendreiera som har hatt muligheiten til å påvirke folk sine tankar og idear som har vert ute. Dei har fått om ikkje folket, så i vertfall dei i toppen til å tru at innvandring er godt, samt moralsk riktig. Noko det så absolutt ikkje er, kanskje det er riktig å gi flyktningar ein heim ,men det blir ikkje riktig når oppgjøret blir gjort og når dagen er omme. At noko er riktig i seg sjølv, betyr ikkje at det er det riktige å gjøre.

 

Og når det gjelder dei som av eigen fri vilje gifter seg med folk frå andre folkegrupper, er dette eit resultat av idear som er trykt opp i hodet deira. Synd for oss når dagen er slutt.

 

Er totalt einig at anti-rasist er ein gjeng med tve-moralista, der rasismen berre kan gå ein veg, og enkelte ikkje skal bli beskytta. Og nokon av dei er utvilsomt anti-kvite og ikkje anti-rasista i sin riktige form. Ein kan sei at nokon av dei er dei eigentlege rasistane i samfunnet.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...