Gå til innhold

De virkelige rasister.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, kapitalisme blandet med korporativisme er ikke sosialisme. Har folk hardt for det eller?

 

Det er nok du som har et drømmende og urealistisk syn på hva sosialisme er.

 

For sosialisme er i høy grad korporatisme, mensosialismen fører også med se de verste former for kapitalisme, og det er statskapitalisme og monopolkapitalisme.

 

Du er nok ikke alene om å ha dette drømmende og urealistiske synet på hva sosialisme er,det er ganske mange andre sosialister som også snur ryggen til all elendigheten sosialisme fører til og på samme måten som du gjør.

Lenke til kommentar

Det er nok du som har et drømmende og urealistisk syn på hva sosialisme er.

 

For sosialisme er i høy grad korporatisme, mensosialismen fører også med se de verste former for kapitalisme, og det er statskapitalisme og monopolkapitalisme.

 

Du er nok ikke alene om å ha dette drømmende og urealistiske synet på hva sosialisme er,det er ganske mange andre sosialister som også snur ryggen til all elendigheten sosialisme fører til og på samme måten som du gjør.

 

Da kom den dagen hvor Baltazar forteller meg at jeg har et drømmende og urealistisk syn på noe som helst.

 

Tror jeg tar det som et signal på at fredagskvelden kan starte og latteren kan bre seg. Kos dere folkens!

Lenke til kommentar

Fordi dette er så hinsides retarda eller fordi du faktisk tror på det som blir sagt i den videoen?

 

Det som ble sagt i den videoen er riktig, og det er ikke en eneste feil.

 

For importen av innvandrere med mørk hud, og da soesielt muslimer, er for å skifte ut den hvite befolkningen. Og det er en politsk vilje og plan bak dette.

Det er etnisk folkemord, som jeg har påpekt før.

 

Folkemord, drap og andre handlinger som tar sikte på helt eller delvis å ødelegge nasjonale, etniske, rasemessige eller religiøse grupper. Begrepet ble introdusert av den polsk-jødiske juristen Raphael Lemkin under 2. verdenskrig

 

http://snl.no/folkemord

 

Det er også riktig at såkalte "antirasister "hater hvite mennesker.

Du er jo selv et eksempel på dette, for du har selv sagt at du hater hvite mennesker.

 

Så sosialistene i dag er faktisk verre enn nazistene under andre verdenskrig, nazistene mente kanskje at den hvite rase var overlegen.

Men de startet likevel ikke noe program for å utrydde mennesker med mørk hud, slik dagens sosialister gjør når de har startet et progrram for å utrydde hvite mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da kom den dagen hvor Baltazar forteller meg at jeg har et drømmende og urealistisk syn på noe som helst.

 

Tror jeg tar det som et signal på at fredagskvelden kan starte og latteren kan bre seg. Kos dere folkens!

 

Ingen forsøk på å argumentere imot, men direkte over i personangrep.

 

Det betyr at du vet at jeg har rett, men prøver å avlede oppmerksomheten fra det hele ved å prøve å latterliggjøre meg.

Lenke til kommentar

Du er jo selv et eksempel på dette, for du har selv sagt at du hater hvite mennesker.

 

Men de startet likevel ikke noe program for å utrydde mennesker med mørk hud, slik dagens sosialister gjør når de har startet et progrram for å utrydde hvite mennesker.

 

What? Nei? Jeg har da faen ikke sagt at jeg hater hvite mennesker. Hvis jeg noen gang har uttalt noe slikt så må det ha vært sarkastisk.

 

Jeg ser ikke noe program som prøver å utrydde hvite mennesker. Rett nesen din mot ting som faktisk skjer. Som f.eks. det vestlige korstoget i midt-østen og maktsystemer som er bygd for å sikre ressurser og rikdom.

 

Ingen forsøk på å argumentere imot, men direkte over i personangrep.

 

Det betyr at du vet at jeg har rett, men prøver å avlede oppmerksomheten fra det hele ved å prøve å latterliggjøre meg.

 

Tror du jeg føler noen trang til å argumenter mot noen som ikke forholder seg til virkeligheten? Det vil selvsagt være umulig å vinne en diskusjon mot deg når du hele tiden finner opp alternative virkelighetsforklaringer. Seriøst, skal du være gærn så ha iallefall litt selvinnsikt.

 

Og la meg igjen atter en gang påpeke: Jeg er ikke sosialist og jeg vil ikke bli assosiert med sosialisme. (Ikke la ditt snevre politisk syn påvirke svaret ditt, det finnes mest sannsynlig mer enn du vet om. Det er generelt en fin innstilling å ha til alt.)

Endret av Shrooms
Lenke til kommentar

Du er nok ikke alene om å ha dette drømmende og urealistiske synet på hva sosialisme er,det er ganske mange andre sosialister som også snur ryggen til all elendigheten sosialisme fører til og på samme måten som du gjør.

 

Jeg mener ikke at sosialisme er spesielt bra, og jeg mener heller ikke at sosialisme ikke fører med seg komplikasjoner. Jeg bare sier til deg at din definisjon på sosialisme stemmer ikke med den definisjonen som er opprettet i henhold til språkbruk. Du bruker ordet i en sammenheng hvor det ikke er riktig. Finn på et nytt ord hvis du har noen du hater.

Endret av Shrooms
Lenke til kommentar

What? Nei? Jeg har da faen ikke sagt at jeg hater hvite mennesker. Hvis jeg noen gang har uttalt noe slikt så må det ha vært sarkastisk.

 

 

Så vidt jeg kan huske så har du sagt dette her på forumet for ikke så lenge siden.

 

Jeg ser ikke noe program som prøver å utrydde hvite mennesker. Rett nesen din mot ting som faktisk skjer. Som f.eks. det vestlige korstoget i midt-østen og maktsystemer som er bygd for å sikre ressurser og rikdom.

 

 

Nei du gjør vel ikke det, for du er en av dem som av en eller annen grunn støtter dette programmet. Enten fordi du er totalt hjernevasket og ikke helt vet hva du gjør, eller fordi du er klar over det som skjer, men bevisst prøver å lure folk til å tro at dette ikke skjer.

 

For alle med litt vett og forstand i behold ser jo at det er utrydding av hvite mennesker som blir resultatet om utviklingen får fortsette som nå.

 

 

Den måten som du snakker om det "vestlige korstoget" Oser forøvrig av hat mot de vestlige landene, og da også hvite mennesker.

 

Tror du jeg føler noen trang til å argumenter mot noen som ikke forholder seg til virkeligheten? Det vil selvsagt være umulig å vinne en diskusjon mot deg når du hele tiden finner opp alternative virkelighetsforklaringer. Seriøst, skal du være gærn så ha iallefall litt selv innsikt.

 

Det jeg skrev i mitt inlegg er virkeligheten, og det vet du, det er derfor d velger å komme med personangrep og prøve å latteliggjøre meg for på den måten bortforklare og ufarliggjøre det jeg skrev

 

Og la meg igjen atter en gang påpeke: Jeg er ikke sosialist og jeg vil ikke bli assosiert med sosialisme. (Ikke la ditt snevre politisk syn påvirke svaret ditt, det finnes mest sannsynlig mer enn du vet om. Det er generelt en fin innstilling å ha til alt.)

 

Om du ikke er sosialist, hvorfor forsvarer du sosialismen da ?

Og hvorfor støtter du helhjertet dette sosialistiske multikulturelle eksperimentet ?

 

Jeg har forøvrig ikke noe "snevert politisk syn" Jeg bryr meg ikke om politikk i det hele tatt.

Jeg bryr meg om mennesker og om kjærlighet, sannhet ,ærlighet og rettferdighet, og slikt fins ikke i politikken.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Jeg mener ikke at sosialisme er spesielt bra, og jeg mener heller ikke at sosialisme ikke fører med seg komplikasjoner. Jeg bare sier til deg at din definisjon på sosialisme stemmer ikke med den definisjonen som er opprettet i henhold til språkbruk. Du bruker ordet i en sammenheng hvor det ikke er riktig. Finn på et nytt ord hvis du har noen du hater.

 

Det jeg sier om sosialismen stemmer.

 

For sosialismen er en snikende og ond ideologi, den forkler seg på alle måter for ikke å bli gjenkjent før det er for sent.

For hvis sosialismen ikke kamuflerte seg selv, så ville jo ingen fornuftige mennesker støtte denne ideologien og da ville sosialismen ville dø ut av seg selv.

 

Det fins ikke noen snever definisjon på sosialisme, men sosialisme er en betegnelse på ideologier på den såkalte venstresiden som spenner fra kommunister til såkalte sosialdemokrater.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Sosialisme

Lenke til kommentar

 

1) Jeg forsvarer ikke sosialisme, jeg bare sier at du bruker ordet feil. Jeg fatter ikke at du ikke klarer å lese dette.

 

2) Jeg operer ikke for noe apperat som skal utrydde hvite mennesker? Hva faen er det du snakker om?

 

3) Spør deg selv et enkelt spørsmål. Du ser en haug rike mennesker også ser du en haug fattige mennesker, hvem har mest makt? Så prøver du å dra dette bildet over på virkeligheten.

 

4) Hvem er det som har sagt at jeg støtter det "sosialistiske multikulturelle eksperimentet" og hva faen er det?

 

5) Sosialisme som kamuflerer seg som kapitalisme? Altså, hvor er det du tar dette fra? Bare finner du på ting mens du skriver?

 

6) Hvordan mener du at din virkelighetsforklaring som kanskje støttes av en promille på verdensbasis er den absolutt sanne? Du har ikke engang vurdert tanken at du kan ha feil? Og du snakker om hjernevasket.

 

7) Det er helt riktig at sosialisme ikke er et snevert begrep, men det betyr ikke at du kan kalle kapitalisme for sosialisme av den grunn.

 

8) Og til slutt! Hva er det som får deg til å tro at siden jeg ikke støtter opp om paranoia'en din, så er jeg på noen andre sin side for å utslette hvite folk? Jeg liker verken vesten,islamister, kapitalister eller sosialister. Jeg liker heller ikke deg eller kulturen du forfekter. Og jeg liker heller ikke kulturen til de du hater. Jeg syns dere suger begge to, men jeg har iallefall toleranse nok til akseptere dere begge.

 

Det jeg liker minst er sutrete nordmenn som setter seg selv i offerposisjon, spesielt når de egentlig er de siste i verden som trenger hjelp. (Jeg mener sånne som deg)

Endret av Shrooms
  • Liker 1
Lenke til kommentar

1) Jeg forsvarer ikke sosialisme, jeg bare sier at du bruker ordet feil. Jeg fatter ikke at du ikke klarer å lese dette.

 

2) Jeg operer ikke for noe apperat som skal utrydde hvite mennesker? Hva faen er det du snakker om?

 

3) Spør deg selv et enkelt spørsmål. Du ser en haug rike mennesker også ser du en haug fattige mennesker, hvem har mest makt? Så prøver du å dra dette bildet over på virkeligheten.

 

4) Hvem er det som har sagt at jeg støtter det "sosialistiske multikulturelle eksperimentet" og hva faen er det?

 

5) Sosialisme som kamuflerer seg som kapitalisme? Altså, hvor er det du tar dette fra? Bare finner du på ting mens du skriver?

 

6) Hvordan mener du at din virkelighetsforklaring som kanskje støttes av en promille på verdensbasis er den absolutt sanne? Du har ikke engang vurdert tanken at du kan ha feil? Og du snakker om hjernevasket.

 

7) Det er helt riktig at sosialisme ikke er en snevert begrep, men det betyr ikke at du kan kalle kapitalisme for sosialisme av den grunn.

 

8) Og til slutt! Hva er det som får deg til å tro at siden jeg ikke støtter opp om paranoia'en din, så er jeg på noen andre sin side for å utslette hvite folk? Jeg liker verken vesten,islamister, kapitalister eller sosialister. Jeg liker heller ikke deg eller kulturen du forfekter. Og jeg liker heller ikke kulturen til de du hater. Jeg syns dere suger begge to, men jeg har iallefall toleranse nok til akseptere dere begge.

 

Det jeg liker minst er sutrete nordmenn som setter seg selv i offerposisjon, spesielt når de egentlig er de siste i verden som trenger hjelp. (Jeg mener sånne som deg)

 

Vel, for det første så har du ikke peiling på hva sosialisme er.

Og det faktum at jeg nå har dokumentert for deg at du har feil oppfatning av hva sosialisme er, mens du likevel fortsetter som før og står på at din versjon er riktig, sier jo litt det også.

Jeg har aldri sagt at kapitalisme er sosialisme, men kapitalisme er ikke noen ideologi i seg selv,og derfor så er noen former for kapitalisme også brukt i sosialisme, og jeg nevnte statskapitalisme og monopolkapitalisme, for disse to skadelige former for kapitalisme finner du bare i en totalitær ideologi som sosialisme.

 

For det andre så har jeg aldri påstått at du opererer noe "apparat" som vil utrydde hvite mennesker, men at du støtter en politikk som vil føre til dette om denne politikken får fortsette.

 

For det tredje så har du ikke peiling på noe av det andre du nevner her heller, for din oppfatning av meg og av andre som er uenig med deg kommer fra dine egne fordommer, og du har ingen mulighet til å kunne uttale deg hverken om meg eller noen andre som er kritisk til innvandring.

For hva vet vel du om hver enkelt av dine motdebattanter og om deres grunner til å være motstander av innvandring ?

Og hva vet vel du om hva den enkelte gjør eller ikke gjør for mennesker i andre land, eller også mener om mennesker med en annen hudfarge ?

 

De som syter og klager er slike som deg selv, dere syter og klager for at ikke alle har den samme mening som dere har selv, men ellers gjør dere stort sett ingenting.

 

Hvis det nå var slik at du ikke hater hvite mennesker, hvorfor klager du da over etniske nordmenn som ønsker å beholde sitt land og sin kultur og den hvite rase ?

Alle med et snev av fornuft ser jo hva som er i ferd med å skje.

 

Arabere ,negre og de fleste asiater ønsker jo også å bevare sin kultur, sin rase og sitt land, men da er dette helt i orden for slike som deg,

 

Hvis dere ikke hater hvite mennesker, hvorfor er det da slik at dere mener det er helt ok at disse mørkhudede vil bevare sine land,kultur og rase, mens`der mener at vi hvite mennesker ikke har den samme retten ?

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

 

Jeg tror ikke det er noe poeng i å diskutere hva som er sosialisme med deg, du har helt klart bestemt deg for å forandre definisjonen på dette ordet.

 

Videre så kan jeg nevne for deg at jeg både har vært nasjonalist og medlem av Frp. Jeg er veldig klar over hva innvandringsfiendtlighet er. Innenfor nettby.no brukte jeg mye tid med nasjonalister og var nett-venner med flere av dem. Jeg har nok litt bedre innsikt i dette enn det du tror.

 

Og bare for å ha det klart, jeg støtter ikke noen spesefik politikk.

 

Hvis det nå var slik at du ikke hater hvite mennesker, hvorfor klager du da over etniske nordmenn som ønsker å beholde sitt land og sin kultur og den hvite rase ?

Alle med et snev av fornuft ser jo hva som er i ferd med å skje.

 

Jeg klager over etniske nordmenn som klager, sutrekopper som ikke er takknemlige for livet sitt og heller bruker det på å hate. Du skjønner ikke at du ødelegger for deg selv, det er nesten litt underholdende.

 

Forøvrig mener jeg at land, kultur og rase er ting som ingen burde bry seg om. Det er uvesentlig og kun et hinder for ekte selv-realisering.

 

Arabere ,negre og de fleste asiater ønsker jo også å bevare sin kultur, sin rase og sitt land, men da er dette helt i orden for slike som deg,

 

Nei, jeg bryr meg ikke. Du kan bevare din kultur så mye du vil, jeg bare sier at det angrepet du påstår er rettet mot deg og dine eksisterer ikke.

 

Hvis dere ikke hater hvite mennesker, hvorfor er det da slik at dere mener det er helt ok at disse mørkhudede vil bevare sine land,kultur og rase, mens`der mener at vi hvite mennesker ikke har den samme retten ?

 

Jeg driter i hvem som bevarer hvilken kultur, hvilken del av dere suger begge to er det du ikke forstod?

 

Og hvem er disse "dere" som du snakker om? Sist jeg sjekket var ikke jeg på lag med noen.

Endret av Shrooms
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er noe poeng i å diskutere hva som er sosialisme med deg, du har helt klart bestemt deg for å forandre definisjonen på dette ordet.

 

Videre så kan jeg nevne for deg at jeg både har vært nasjonalist og medlem av Frp. Jeg er veldig klar over hva innvandringsfiendtlighet er. Innenfor nettby.no brukte jeg mye tid med nasjonalister og var nett-venner med flere av dem. Jeg har nok litt bedre innsikt i dette enn det du tror.

 

 

Mulig det, men du har likevel ikke så mye innsikt i dette som du selv tror. Alt dette du nevner her har bare tjent til å styrke dine egne fordommer.

 

Jeg er ikke innenfor noen av de kategoriene du nevner her, jeg har fortalt deg hva jeg er interessert i, men du kjører likevel videre med din forutinntatte mening uten å bry deg om hva jeg sier.

 

Det kan vel neppe bli tydeligere at det er dine fordommer som driver deg. Det eneste måtte vel være om du innrømmet det selv, men det vil vel neppe skje.

Når du har tatt så totalt feil av hvilke motiver jeg har, så er det også ganske sikkert at du også har tatt feil når det gjelder andre.

 

Grunnen til at du ikke liker meg er ganske enkelt den at jeg har rett, og du vet det og føler deg truffet og såret fordi dine forsøk på bortforklaring og kamuflering ikke virker.

Derfor prøver du ikke å argumentere mot, men kommer med personangrep og egne påstander om meg i forsøk på videre bortforklaring.

 

Når det gjelder sosialisme, så har jeg linket til en side med definisjon på sosialisme som viser at jeg har rett, så det er ikke mer å si om den saken uansett.

Jeg har forøvrig ikke laget noen ny definisjon, det er ikke jeg som har skrevet wikipedia-siden jeg linket til.

 

Jeg klager over etniske nordmenn som klager, sutrekopper som ikke er takknemlige for livet sitt og heller bruker det på å hate. Du skjønner ikke at du ødelegger for deg selv, det er nesten litt underholdende.

 

Du bekrefter jo bare ennå en gang at du klager over dem som ikke mener det samme som deg selv.

 

For som sagt.

Hva vet du om grunner og motiver til dem som er imot innvandring ?

Det er i de fleste tilfeller ikke snakk om noe hat, bare en mening om at de forskjellige folkeslag og kulturer trives og har det best innenfor grensene i sitt eget land.

 

De som hater er du selv og andre som mener det samme som deg og ikke tåler andre meninger enn sine egne.

Det er også du som ødelegger for deg selv med å bruke livet ditt til å hate, mens du ikke forstår det selv.

 

 

Forøvrig mener jeg at land, kultur og rase er ting som ingen burde bry seg om. Det er uvesentlig og kun et hinder for ekte selv-realisering.

 

 

 

Hvert folkeslag og kultur bør ha sitt eget land, hvor folket kan trives og kulturen kan blomstre og vokse med folket.

 

Å prøve å presse foskjellige folkeslag og kulturer inn i ett og samme land, vil alltid føre til bråk og splittelse.

Og alt annet enn "selv-realisering"

Det vil danne seg klikker og ghettoer hvor folk med samme kultur klumper seg sammen, og det vil oppstå fiendskap mellom kulturer og i noen tilfeller også mellom mennesker med forskjellig hudfarge.

Det vil bli voldelige konflikter, og den mest voldelige og mest hensynsløse kulturen vil vinne frem på bekostning av andre.

 

Vi ser jo allerede tendenser til alt dette i forskjellige vestlige land i dag.

 

Nei, jeg bryr meg ikke. Du kan bevare din kultur så mye du vil, jeg bare sier at det angrepet du påstår er rettet mot deg og dine eksisterer ikke.

 

 

Nei, du bryr deg ikke bare du får det som du vil.

 

Det er vel ikke nødvendig å si mer om det, de fleste forstår vel hva dette betyr uansett.

 

Og når det gjelder personangrep samt angrep på etniske nordmenn som "klager og syter" osv. Så er det jo ingen vits å nekte for at disse angrepene eksisterer når dine innlegg med disse angrepene ennå er der slik at alle kan lese dem,

 

Og hvem er disse "dere" som du snakker om? Sist jeg sjekket var ikke jeg på lag med noen.

 

Disse "dere" som jeg snakket om, er de som mener det samme som du gjør. Noen av dem er er stolt av å kalle seg sosialister, andre er ikke fullt så stolt over dette, og prøver å innbille folk at de ikke er sosialister.

Lenke til kommentar

 

Setningen "Du liker ikke meg fordi jeg har rett" er selvforklarende nok og jeg anbefaler deg å søke hjelp. Hvis du har denne innstillingen til vanlig kan det ikke være lett å leve rundt deg. Søk hjelp før du skader noen.

 

Og til slutt: Du kan ikke bare ta det jeg skriver også mynte det tilbake til meg. Viser til "Det er også du som ødelegger for deg selv med å bruke livet ditt til å hate, mens du ikke forstår det selv." Finn på egne ting. Og jeg hater deg ikke, jeg bruker ikke energi på det. Jeg bare misliker deg, men det betyr ikke at jeg ikke tolerer deg og aksepterer deg. Faen, jeg ville gitt livet mitt for at du skal få ytre det du vil og ha de meningene du vil. Jeg mener bare at hvis du skal være gal/gærn, så må du faen skjønne det selv.

 

Snakk med meg etter at du har utvida sinnet ditt litt, det finnes gode hjelpemidler til dette også. Noen av dem er ulovlige, så jeg skal ikke anbefale dem. Meditasjon kan sikkert hjelpe deg.

Endret av Shrooms
Lenke til kommentar

Setningen "Du liker ikke meg fordi jeg har rett" er selvforklarende nok og jeg anbefaler deg å søke hjelp. Hvis du har denne innstillingen til vanlig kan det ikke være lett å leve rundt deg. Søk hjelp før du skader noen.

 

Og til slutt: Du kan ikke bare ta det jeg skriver også mynte det tilbake til meg. Viser til "Det er også du som ødelegger for deg selv med å bruke livet ditt til å hate, mens du ikke forstår det selv." Finn på egne ting. Og jeg hater deg ikke, jeg bruker ikke energi på det. Jeg bare misliker deg, men det betyr ikke at jeg ikke tolerer deg og aksepterer deg. Faen, jeg ville gitt livet mitt for at du skal få ytre det du vil og ha de meningene du vil. Jeg mener bare at hvis du skal være gal/gærn, så må du faen skjønne det selv.

 

 

Jeg bare fastslår et faktum.

For ingen av dere ønsker å bli avslørt når det dere ønsker er å lure folk til bla å akseptere all innvandring slik at dere får tvunget deres vilje og mening igjennom.

 

Og det at du ikke kommenterer inleggene, men går til angrep på meg for å diskredittere og latterliggjøre med med div, påstander ol, er jo en indikator på at jeg har rett.

Alt dette pratet om "toleranse" ol er bare svada og spill for galleriet.

For om du hadde et snev av den "toleransen" du skryter av, så ville du ikke kommet med alle disse påstandene, og du ville ikke terpet på dette hatet etter at jeg selv forklarte deg at jeg ikke hater noen, hverken innvandrere, politikere eller noen andre.

 

Men det er forskjell på kritikk og hat, det er ikke hat å kritisere noen, uansett hvem de er og hvilken hudfarge de har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...