Gå til innhold

De virkelige rasister.


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

 

 

Dersom vi derimot kutter levestandarden vår, forbruker vi mindre, og vår rikdom blir gjemt bort i en skattekiste.

 

Den beste form for uhjelp, er å la folk handle fritt.

 

Det kommer an på hvilken standard for livet du har mest sans for!? Jeg tenker i slike baner som; årsak og konsekvens, og for meg som liker den buddhistiske tenkemåten; karma

 

"å la folk handle fritt" - er vel akkurat det som har brakt hele kloden vår til hvor den er i dag. Vi har jo behagelig avstand til problemene enda, og får vi bare knust alle bilene til disse uøskede lutfattige sigøynerturistene, som snart begynner å forberde seg på neste sommers hygge, på ett gatehjørne i din nærhet, så kan vi fortsette å innbille oss at "dette kommer sikkert til å roe seg etter hvert" - men neida, det gjør ikke det ...

 

Og det virker ikke som at hverken politikere eller næringsliv eller religioner, eller noe annet "fantastisk" klarer å styre oss i en hensiktsmessig retning.

 

Nok kake - jeg vil heller ha flatbrød!

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så på nesen, kinnene, håret...osv på en svart-hvit-araber-asiater alt er forskjellige!

Det er ikke bare hudfargen som skiller oss det er mer en det, derfor er vi forskjellige raser.

 

Derfor bør de forskjellige rasene ha hver sine områder slik at vi kan bevare aller raser og alle kulturer!

At vi er forskjellige er da ikke noe argument for segregering. Med mindre man tror at menneskerasene oppstod fiks ferdig så er alle de raser eller etnisiteter eller hva man vil kalle dem som finnes idag snapshots av en kontinuerlig evolusjon. Det finnes ingen gode grunner til å ville stoppe den evolusjonen. Det finnes rasistiske begrunnelser, som at fortsatt evolusjon vil føre til degenerering av den "overlegne" hvite rase. Noen ganger maskert med kulturelle og/eller religiøse begrunnelser.

 

Personlig bryr jeg meg katta om rasebegrepet kan forsvares vitenskapelig. Det har nemlig ingen relevant funksjon med mindre man ønsker raserenhet, og det gjør som kjent ikke jeg. Kall det gjerne raser for min skyld, og jeg vil synes det er akkurat like greit om blonde Lena fra Rena velger seg en asiatisk eller afrikansk mann, eller en eskimo eller svenske, og om vedkommende er katolikk eller muslim eller en metallrocker. Det får være hennes høyst personlige valg.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Da jeg var et lite barn fikk vi tyta øra full av; jorda vår er som ei kake, og vi forsyner oss med flere kakestykker enn vi må, og noen andre får ingen kake ....

 

Nå er vi pent nødt til å venne oss til litt mindre kakestykker - klart at vi sutrer og klager, det ville jo alle bortskjemte barn gjøre ...

 

På tide å bli helt voksne!?

 

:)

 

aroundtheworldcake.jpg

 

Men jorda er ingen kake, det handler om å utnytte landet og resursane sine godt. Om så alle var som afrika ville det vært ein liten kake, om alle land var industriland ville kaka vert veldig mykje større. Det er nemlig ein tragisk måte å tenke på verden.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Da jeg var et lite barn fikk vi tyta øra full av; jorda vår er som ei kake, og vi forsyner oss med flere kakestykker enn vi må, og noen andre får ingen kake ....

 

Nå er vi pent nødt til å venne oss til litt mindre kakestykker - klart at vi sutrer og klager, det ville jo alle bortskjemte barn gjøre ...

 

På tide å bli helt voksne!?

 

:)

 

 

 

Men jorda er ingen kake, det handler om å utnytte landet og resursane sine godt. Om så alle var som afrika ville det vært ein liten kake, om alle land var industriland ville kaka vert veldig mykje større. Det er nemlig ein tragisk måte å tenke på verden.

 

De mest brukte popordene nå for tiden er " økt kjøpekraft". Hva i alle dager er det?

 

Hvem gavner det å fyre oppunder folks iboende svakheter (grådighet og lyster) - vi er allerede så velfødde at vi dauer som fluer, og det i ung alder, attpåtil. Det går en naturlig grense, ett sted ..., og vi er neppe moden i vettet nok til å leke oss for mye med egne tilskudd til "skaperverket" ... Jeg har veldig god tro på å la naturen selv få ansvaret for evolusjonen, de har jo klart det rimelig bra til nå.

 

 

Jeg likte bedre ett tilbakelagt popord, nemlig "bærekraftig" - det hører man nokså sjeldent nevnt i dag

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Da jeg var et lite barn fikk vi tyta øra full av; jorda vår er som ei kake, og vi forsyner oss med flere kakestykker enn vi må, og noen andre får ingen kake ....

 

Nå er vi pent nødt til å venne oss til litt mindre kakestykker - klart at vi sutrer og klager, det ville jo alle bortskjemte barn gjøre ...

 

På tide å bli helt voksne!?

 

:)

 

 

 

Men jorda er ingen kake, det handler om å utnytte landet og resursane sine godt. Om så alle var som afrika ville det vært ein liten kake, om alle land var industriland ville kaka vert veldig mykje større. Det er nemlig ein tragisk måte å tenke på verden.

 

De mest brukte popordene nå for tiden er " økt kjøpekraft". Hva i alle dager er det?

 

Hvem gavner det å fyre oppunder folks iboende svakheter (grådighet og lyster) - vi er allerede så velfødde at vi dauer som fluer, og det i ung alder, attpåtil. Det går en naturlig grense, ett sted ..., og vi er neppe moden i vettet nok til å leke oss for mye med egne tilskudd til "skaperverket" ... Jeg har veldig god tro på å la naturen selv få ansvaret for evolusjonen, de har jo klart det rimelig bra til nå.

 

 

Jeg likte bedre ett tilbakelagt popord, nemlig "bærekraftig" - det hører man nokså sjeldent nevnt i dag

 

:)

 

Men da får vi forbruke andre resursar og finne nye metodar for å skape det vi treng. Når det gjelder økt kjøpekraft betyr det at folk har muligheit til å kjøpe meir, noko som er bakgrunden for økt produksjon. Noko som igjen er grunnen til at folk får det betre her i verden.

 

Kan ikkje helt forstå det med at vi er så velfødte at vi dauer som fluer, fordi helsa til nordmenn har aldri vert betre. Det går utvilsomt ei grense for kor mykje resursar vi kan forbruke, men vi har som regelen ein god del substitutta som kan erstatt dei oppbrukte resursane.

 

Når det gjelder bærekraftigheit er dette veldig viktig, men vi får vel heller gå tilbake til å sulte heile gjengen tenker eg. I namnet bærekraftig og nonsens. For jorda har ingen verdi uten eit tenkande vesen som lever i det, og heller ikkje universet.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nå tok du å overdrev så det suste - ingen behøver å gå sulten til sengs, og det vet du godt. Hvis vi virkelig vil, er det ikke ett eneste problem vi ikke klarer å løse der ute på vår felles klode - men vi er ikke opptatte med den typen livsviktig felleskaping på den samme kloden - det vi er opptatte med er å fore kverna som kverner oss langsomt ned i gjørma ..."økt kjøpekraft"

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Bærekraftig var veldig populært da klimadebatten raste som verst, mye fordi det er ett såpass abstrakt begrep, men det mistet mye terreng da noen tok til orde for at innvandringspolitikken skulle være bærekraftig.

 

Ungdommen bør lytte til de eldre ... :p

 

Begrepet ble første gang brukt i Brundtlandrapporten i 1987
Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Hvis en mørkhudet ungdom blir drept av noen "hvitinger", så blir dette kraftig fordømt av hele det politisk korrekte Norge. Men det arrangeres ikke fakkeltog, demonstrasjoner og underskriftskampanjer når etnisk norske ungdommer blir drept av våre nye landsmenn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg har nærmest utviklet total farveblindhet og raseblindhet - det finnes ikke andre "raser", enn menneskeheten

 

Det er ok som utgangspunkt. Men vi har tross alt forskjellige raser av mennesker, noen har hvit hud, noen svart, noen brune osv.

De har alle en verdi i seg selv og derfor bør alle disse ha sine egne land hvor de kan leve og og formere seg.

Syns du ikke at det er litt underlig at all verdens svarte og brune mennesker blir oppfordret til å bosette seg i de vestlige land, mens de vil ha sine egne land fri for hvite mennesker ?

 

Når det gjelder muslimer og islam, så er det litt spesielt, og alle som støtter islam bør lese denne websiden for å se hva det er de støtter

http://religionrevolucion.blogspot.no/2005/11/horrific-murders-of-christian-school.html

 

Det webside omtaler ble ikke utført av spesielt milliante muslimer, og det ble utført som en "barmhjertig" handling i forbindelse med ramadan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg begynner å mislike hvite mennesker, fordi de sutrer så ekstremt om hvor mye de er i en offer posisjon. Når det er de egenhendig som egentlig har fucka hele verden, og skapt ofre av alle andre. Dere har et så feilbalansert selvbilde at det er helt sykt.

Lenke til kommentar

Det er bla dette som er målet for de som står bak og pusher innvandringen til Norge og europa.

 

Det er motsatt, stikk motsatt. Det er vi som overkjører midt-østen, det er der konspirasjonene ligger. Jesus, hold deg oppdatert lizzom.

Endret av Shrooms
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er ok som utgangspunkt. Men vi har tross alt forskjellige raser av mennesker, noen har hvit hud, noen svart, noen brune osv.

De har alle en verdi i seg selv og derfor bør alle disse ha sine egne land hvor de kan leve og og formere seg.

Syns du ikke at det er litt underlig at all verdens svarte og brune mennesker blir oppfordret til å bosette seg i de vestlige land, mens de vil ha sine egne land fri for hvite mennesker ?

 

Når jeg bare forholder meg til menneskene på "sikker" avstand og danner meg inntrykkene via media og så kalt "likesinnedes" meninger tror jeg at jeg er enig med deg - men siden det er sånn at jeg liker å se og snakke med de ukjente og gjerne veksle ett håndtrykk i tillegg, ser jeg at det som skinner mest gjennom "murene mellom oss" er gjenskinnet av menneskeligheten deres, og kan jeg ikke annet enn å tro på det jeg ser, fremfor stole på det jeg bare hører

 

Der hvor mennesker tenker likt er det ingen som tenker.

 

:)

Lenke til kommentar

 

 

Når jeg bare forholder meg til menneskene på "sikker" avstand og danner meg inntrykkene via media og så kalt "likesinnedes" meninger tror jeg at jeg er enig med deg - men siden det er sånn at jeg liker å se og snakke med de ukjente og gjerne veksle ett håndtrykk i tillegg, ser jeg at det som skinner mest gjennom "murene mellom oss" er gjenskinnet av menneskeligheten deres, og kan jeg ikke annet enn å tro på det jeg ser, fremfor stole på det jeg bare hører

 

Der hvor mennesker tenker likt er det ingen som tenker.

 

:)

 

Hvis du liker å se og treffe mennesker med andre kulturer og hudfarger, så er det beste å treffe dem i deres eget land.

Alle mennesker har det best i sitt eget land der hvor alle deler samme kultur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...