Gå til innhold

De virkelige rasister.


Anbefalte innlegg

Hjernen til den sorte rase er bygget opp på en litt annen måte fordi de sorte har en annen beinoppbygging.

 

Hvilken rase som har den beste hjernen vet ingen fordi vi vet for lite om hjernene, men poenget mitt er at vi ikke bare er en hudfarge unna hverandre slik du mener, det er ren løgn av deg og si at det bare er en hudfarge når det ikke er det!

Det finnes forskjeller som kan si noe om opphavsgrunnlaget til et individ, men det kan like gjerne kalles for etnisk opphav.

 

Hvorfor tror du sorte løper raskere en hvite? Det er gener

Hvorfor tror du hvite er sterkere en sorte? Det er gener

Tåpelig tankegang. Mørkhudede atleter har en tendens til å løpe raskere enn hvite. Mørkhudede i og for seg selv, springer like raskt som alle oss andre.

 

Derfor bør de forskjellige rasene ha hver sine områder slik at vi kan bevare aller raser og alle kulturer!

Hva er "norsk kultur" da? Kultur er noe som endrer seg hele tiden. Du sier faktisk nei til arbeidsinnvandring, og det i og for seg selv er helt idiotisk. Du bryr deg ikke om at norske selskaper skal kunne konkurrere med utlandet som kan operere med mye billigere priser på grunn av billigere arbeidskraft. Neida, det du bryr deg om er en fantasiverden hvor hvite og mørkhudede lever fraskilt. Dette er det jo ingen fordeler med, herregud.

 

Og jeg stilte deg et spørsmål tidligere, hvor mange generasjoner må en familie ha - for at den skal kunne regnes som norsk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjernen til den sorte rase er bygget opp på en litt annen måte fordi de sorte har en annen beinoppbygging.

 

Hvilken rase som har den beste hjernen vet ingen fordi vi vet for lite om hjernene, men poenget mitt er at vi ikke bare er en hudfarge unna hverandre slik du mener, det er ren løgn av deg og si at det bare er en hudfarge når det ikke er det!

Det finnes forskjeller som kan si noe om opphavsgrunnlaget til et individ, men det kan like gjerne kalles for etnisk opphav.

 

Hvorfor tror du sorte løper raskere en hvite? Det er gener

Hvorfor tror du hvite er sterkere en sorte? Det er gener

Tåpelig tankegang. Mørkhudede atleter har en tendens til å løpe raskere enn hvite. Mørkhudede i og for seg selv, springer like raskt som alle oss andre.

 

Derfor bør de forskjellige rasene ha hver sine områder slik at vi kan bevare aller raser og alle kulturer!

Hva er "norsk kultur" da? Kultur er noe som endrer seg hele tiden. Du sier faktisk nei til arbeidsinnvandring, og det i og for seg selv er helt idiotisk. Du bryr deg ikke om at norske selskaper skal kunne konkurrere med utlandet som kan operere med mye billigere priser på grunn av billigere arbeidskraft. Neida, det du bryr deg om er en fantasiverden hvor hvite og mørkhudede lever fraskilt. Dette er det jo ingen fordeler med, herregud.

 

Og jeg stilte deg et spørsmål tidligere, hvor mange generasjoner må en familie ha - for at den skal kunne regnes som norsk?

 

Norsk kultur er det komplekse hele som inkluderer norske tradisjoner for kunnskap, tro, kunst, lover, moral, skikker, ferdigheter og vaner som er utviklet gjennom vår historie og som vi har lært i egenskap av å være medlemmer av det norske samfunn.

 

Norsk nasjonalkultur har flere særtrekk, men er dessuten en del av en nordisk kulturkrets og av et vesteuropeisk sivilisasjonsfellesskap. En del kulturelle trekk kan gjenfinnes på tvers av sivilisasjonsgrensene.

 

Norske kulturtradisjoner kan variere, jamfør lokale forskjellen på dialekter fra nord til sør. Likevel tilhører de ulike kulturformene en felles nasjonal kulturramme. Engelsk språk - eller urdu og svahili - tilhører ikke denne felles nasjonale kulturen, selv om flere med norsk statsborgerskap kan tale slike språk. Individer med en norsk kulturtilknytning kan, i alle fall delvis, gå over i andre kulturell rammer uten at disse rammene dermed blir norske. Et nasjonalkultur er ikke det samme som summen av alle individuelle kulturytringer fra folk som bor i en nasjon.

 

Norsk kultur er summen av det norske folks historie og hukommelse fra etter istiden - gjennon vikingtiden, Norges samling av Harald Hårfagre og kristning under Olav Trygvasson, inntil nyere tid med Norges grunnlov som konsekvent bygger på Norges historie, ånd, folk og tradisjon, kongehuset og kristendommen og som en fortløpende prosess - føyer til demokrati, ytringsfrihet og likestilling.

 

Det nasjonalkulturelle program har gått ut på å finne mest mulig sammenfall mellom kulturelle og politisk grenser. Dette antas å øke det indre samhold og å gjøre det mulig å opprettholde en indre orden uten for mye tvangsmakt. Norge har i lang tid vært et forholdsvis homogent samfunn. Dette har bidratt til fredelige samfunnsforhold og få splittende konflikter.

 

En utlegning fra ikke-vestlige land kan ALDRI bli 100% norsk fordi de ikke har våre tradisjoner, skikker, livs måte som- ytringsfrihet, demokrati.

 

Ikke-vestlige ville aldri få samme folkesjel som vi som har en lang og sterk fortid igjennom våre forfedre i dette landet og Europa.

 

En ikke vestlig kan ALDRI bli norsk før den norske kulturen og den hvite nordmann dør ut, noe som skal,bør og må forhindres at de greier!

 

En neger, asiater eller araber har opp igjennom historien hvert vestens fiender og de er det fortsatt, de er fortsatt ute etter og slette oss ut av planeten jorden og kan derfor aldri regnes som Norske!!

 

Slutt og støtt utryddelsen av den hvite rase og kultur!

jeg synes du er ond!

Lenke til kommentar

Det er fascinerende hvor mye standardfraser som dukker opp i disse debattene. Jeg synes vel kanskje at når man siterer andre så bør man oppgi kilde. Skjønt jeg innser at i innvandringsdebatten er argumentene public domain, og at man endog oppfordrer til ukreditert gjenbruk, som med "The mantra".

 

Norsk kultur er summen av det norske folks historie og hukommelse fra etter istiden - gjennon vikingtiden, Norges samling av Harald Hårfagre og kristning under Olav Trygvasson, inntil nyere tid med Norges grunnlov som konsekvent bygger på Norges historie, ånd, folk og tradisjon, kongehuset og kristendommen og som en fortløpende prosess - føyer til demokrati, ytringsfrihet og likestilling.

Og mye av dette har vi fått fra utlandet. Grunnloven er bygget på opplysningstiden og den franske, spanske og amerikanske konstitusjonen, ikke på vikingetiden og norske tradisjoner. Kristendommen fikk vi (desverre vil noen si) fra Midtøsten via Roma, kongehuset fikk vi fra Danmark og England. Det er fint lite av den norske kultur av idag som er suget av eget bryst.

 

Og ja, mye er kommet til som "en fortløpende prosess", spørsmålet er hvorfor den prosessen skal slutte nå. Hvorfor representerer Norge av i dag det perfekte status quo? Hvis ikke, hvorfor så redd for nye innflytelser? Mye av den moderne kulturimporten er i mitt syn negativ, men det gjelder vestlige kultur vel så mye som den asiatiske. Joda, islam er farligere sett fra et sekulært og liberalt ståsted enn cola og popmusikk, men vi er ikke nødt til å bli muslimer selv om dagens innvandring fortsetter. Tvert om, det er vel snart større sjanse for at vi bli katolikker. ;)

 

Alvorlig talt: Vi har ikke nok innvandring til at vi står i fare for å bli noen av delene. Konflikter blir det sikkert, men man skal være svært pessimistisk og ha liten tro på den norske kulturens levedyktighet for å tro at den ikke er motstansdyktig i møte med en håndfull muslimer.

 

Hvorfor behandler dere som tror på den norske kulturens overlegenhet den som en slags truet dyreart som må settes på museum for å overleve? Jeg tror personlig at den er levedyktig nok, helt uten innvandringstopp.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Hjernen til den sorte rase er bygget opp på en litt annen måte fordi de sorte har en annen beinoppbygging. Hvilken rase som har den beste hjernen vet ingen fordi vi vet for lite om hjernene, men poenget mitt er at vi ikke bare er en hudfarge unna hverandre slik du mener, det er ren løgn av deg og si at det bare er en hudfarge når det ikke er det!
Det finnes forskjeller som kan si noe om opphavsgrunnlaget til et individ, men det kan like gjerne kalles for etnisk opphav.
Hvorfor tror du sorte løper raskere en hvite? Det er gener Hvorfor tror du hvite er sterkere en sorte? Det er gener
Tåpelig tankegang. Mørkhudede atleter har en tendens til å løpe raskere enn hvite. Mørkhudede i og for seg selv, springer like raskt som alle oss andre.
Derfor bør de forskjellige rasene ha hver sine områder slik at vi kan bevare aller raser og alle kulturer!
Hva er "norsk kultur" da? Kultur er noe som endrer seg hele tiden. Du sier faktisk nei til arbeidsinnvandring, og det i og for seg selv er helt idiotisk. Du bryr deg ikke om at norske selskaper skal kunne konkurrere med utlandet som kan operere med mye billigere priser på grunn av billigere arbeidskraft. Neida, det du bryr deg om er en fantasiverden hvor hvite og mørkhudede lever fraskilt. Dette er det jo ingen fordeler med, herregud. Og jeg stilte deg et spørsmål tidligere, hvor mange generasjoner må en familie ha - for at den skal kunne regnes som norsk?
Norsk kultur er det komplekse hele som inkluderer norske tradisjoner for kunnskap, tro, kunst, lover, moral, skikker, ferdigheter og vaner som er utviklet gjennom vår historie og som vi har lært i egenskap av å være medlemmer av det norske samfunn. Norsk nasjonalkultur har flere særtrekk, men er dessuten en del av en nordisk kulturkrets og av et vesteuropeisk sivilisasjonsfellesskap. En del kulturelle trekk kan gjenfinnes på tvers av sivilisasjonsgrensene. Norske kulturtradisjoner kan variere, jamfør lokale forskjellen på dialekter fra nord til sør. Likevel tilhører de ulike kulturformene en felles nasjonal kulturramme. Engelsk språk - eller urdu og svahili - tilhører ikke denne felles nasjonale kulturen, selv om flere med norsk statsborgerskap kan tale slike språk. Individer med en norsk kulturtilknytning kan, i alle fall delvis, gå over i andre kulturell rammer uten at disse rammene dermed blir norske. Et nasjonalkultur er ikke det samme som summen av alle individuelle kulturytringer fra folk som bor i en nasjon. Norsk kultur er summen av det norske folks historie og hukommelse fra etter istiden - gjennon vikingtiden, Norges samling av Harald Hårfagre og kristning under Olav Trygvasson, inntil nyere tid med Norges grunnlov som konsekvent bygger på Norges historie, ånd, folk og tradisjon, kongehuset og kristendommen og som en fortløpende prosess - føyer til demokrati, ytringsfrihet og likestilling. Det nasjonalkulturelle program har gått ut på å finne mest mulig sammenfall mellom kulturelle og politisk grenser. Dette antas å øke det indre samhold og å gjøre det mulig å opprettholde en indre orden uten for mye tvangsmakt. Norge har i lang tid vært et forholdsvis homogent samfunn. Dette har bidratt til fredelige samfunnsforhold og få splittende konflikter. En utlegning fra ikke-vestlige land kan ALDRI bli 100% norsk fordi de ikke har våre tradisjoner, skikker, livs måte som- ytringsfrihet, demokrati. Ikke-vestlige ville aldri få samme folkesjel som vi som har en lang og sterk fortid igjennom våre forfedre i dette landet og Europa. En ikke vestlig kan ALDRI bli norsk før den norske kulturen og den hvite nordmann dør ut, noe som skal,bør og må forhindres at de greier! En neger, asiater eller araber har opp igjennom historien hvert vestens fiender og de er det fortsatt, de er fortsatt ute etter og slette oss ut av planeten jorden og kan derfor aldri regnes som Norske!! Slutt og støtt utryddelsen av den hvite rase og kultur! jeg synes du er ond!

 

 

Som Tore Tvedt skulle ha sagt det selv. Du er ikke noe unik selv om du er norsk! Anbefaler deg å reise litt rundt i verden.

Lenke til kommentar

Jeg spør igjen, etter hvor mange generasjoner må en være i Norge for å kunne regne seg som norsk? Er det nok med at faren var i Norge, eller må tippoldefaren være født og oppvokst i Norge?

 

Jeg har eksempelvis flere asiatere som venner, og de er nok ikke ute etter å ødelegge kulturen din. Ikke vær så redd for andre, ro deg ned og ta deg en pils. Kultur er noe som alltid endrer seg, og hvis "de hvite" dør ut - så kan de takke seg selv. Da har det i hvert fall vært et fritt valg.

Lenke til kommentar

Jeg spør igjen, etter hvor mange generasjoner må en være i Norge for å kunne regne seg som norsk? Er det nok med at faren var i Norge, eller må tippoldefaren være født og oppvokst i Norge?

 

Jeg har eksempelvis flere asiatere som venner, og de er nok ikke ute etter å ødelegge kulturen din. Ikke vær så redd for andre, ro deg ned og ta deg en pils. Kultur er noe som alltid endrer seg, og hvis "de hvite" dør ut - så kan de takke seg selv. Da har det i hvert fall vært et fritt valg.

Enig. Hva det betyr å bli norske endrer seg og fordi Norge er et lite land med mange forbindelser til andre land så endrer kulturen bestandig, fortere idag enn før Internett og tv. Som amerikaner blir jeg overrasket hvor mange amerikanske uttrykk nordmenn.bruker. Det samme gjeldernorsk kultur generellt, ikke bare språk. De som mener det kan bevares eller stoppe er naive. Bare nord Korea har den mulighet og jeg mener de fleste nordmenn ikke ønsker å bli helt isolert

 

Et spørsmål- hvem er mer "norske", en norsk amerikaner som har aldri vært til Norge og kjenner ikkenorsk kultur eller språk, eller en asiatiske barn adoptert av norske foreldrer som vet ingenting annet enn norsk kultur og språk?

Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg med noe?

Sure.

 

Enig. Hva det betyr å bli norske endrer seg og fordi Norge er et lite land med mange forbindelser til andre land så endrer kulturen bestandig, fortere idag enn før Internett og tv. Som amerikaner blir jeg overrasket hvor mange amerikanske uttrykk nordmenn.bruker. Det samme gjeldernorsk kultur generellt, ikke bare språk. De som mener det kan bevares eller stoppe er naive. Bare nord Korea har den mulighet og jeg mener de fleste nordmenn ikke ønsker å bli helt isolert

Et spørsmål- hvem er mer "norske", en norsk amerikaner som har aldri vært til Norge og kjenner ikkenorsk kultur eller språk, eller en asiatiske barn adoptert av norske foreldrer som vet ingenting annet enn norsk kultur og språk?

Helt korrekt. Man kan jo også se på kongehuset, hvor de egentlig ikke er i fra Norge. Skal de kastes ut? Samtidig så må man se på ulempene. Rent økonomisk vil man oppleve store tap, på grunn av billigere arbeidskraft - og ikke minst arbeidskraften i og for seg selv. Man vil gjerne oppleve at andre land vil "stenge ute" Norge. Hvem vil støtte et land som helt åpenbart er rasistisk? Kanskje vi hadde fått sanksjoner mot oss, og da snakker man enda større tap. Tenk hvis vi ikke kunne ha eksportert oljen?

 

Nei det får være måte på hvor viktig drømmeverdenen som TS ser for seg. Så snever tankegang som slik nasjonalisme og rasisme som blir representert av TS, så blir jeg bare mer og mer glad i dagens samfunn hvor alle har plass uavhengig av hudfarge og etnisk bakgrunn.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Da jeg var et lite barn fikk vi tyta øra full av; jorda vår er som ei kake, og vi forsyner oss med flere kakestykker enn vi må, og noen andre får ingen kake ....

 

Nå er vi pent nødt til å venne oss til litt mindre kakestykker - klart at vi sutrer og klager, det ville jo alle bortskjemte barn gjøre ...

 

På tide å bli helt voksne!?

 

:)

 

aroundtheworldcake.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvorfor må vi det? - Den rikeste ungen kjøper gjerne kakestykkene til de andre.

 

Om Norge har mye penger, hvorfor tilsier det at vi skal ha mindre kake?

 

Du ser ikke bildet fordi dine øyne er fulle av dollartegn

 

Det handler ikke om overfladiske verdier (økt kjøpekraft) (som vi her i vesten har levd litt for lenge på ...) Det handler om at de andre , nå har muskler nok til å denge oss, og hvis du virkelig tror at oss steinrike nordmenn kan kjøpe oss fri fra den utviklingen, tror jeg du er på villspor.

 

Og hvorfor vi bør nøye oss med mindre kake, er fordi vi er bortskjemte og vår karakteristiske verdier, er byttet ut med stadig større kjøpekraft, og avhengighet til nytelsen ...

 

Ja, hva gjør det nå om x ant. folk går til grunne, bare jeg kan få spise kake ...

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

For å seie det brutalt: Håpar verkeleg TS vert valdteken av ein kvit høgreekstrem mann.

 

Helt uenig - ts skal få all min medfølelse, jeg tror han trenger den mer enn han trenger juling.

 

:)

Lenke til kommentar

Noen av oss tror at hvis det blir flere bakere, så blir det også en større kake:

 

Innvandrerne løfter Norge

 

Takket være rekordhøy innvandring kan finansministeren spå god vekst i økonomien. Men veksten i befolkningen betyr samtidig at stadig flere skal dele kaken. Regnet pr. innbygger blir derfor den norske økonomiske veksten i 2013 lavere enn i Sverige.

 

Vi har altså en rekordhøy vekst her i Norge, men med flere å fordele den på. Kaken er med andre ord større enn noen sinne, hvilket oppveier for det faktum at det er flere som skal spise den.

 

Det forusetter selvsagt at folk gidder å være med på kakebakingen.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Du ser ikke bildet fordi dine øyne er fulle av dollartegn

 

Det handler ikke om overfladiske verdier (økt kjøpekraft) (som vi her i vesten har levd litt for lenge på ...) Det handler om at de andre , nå har muskler nok til å denge oss, og hvis du virkelig tror at oss steinrike nordmenn kan kjøpe oss fri fra den utviklingen, tror jeg du er på villspor.

Vi kan dessverre ikke kjøpe oss fri fra utviklingen skjer i dag, den må vi stemme oss fri fra.

 

Vi kan derimot kjøpe oss fri fra dem som er villige til å denge oss, vi kan også kjøpe oss inn på laget til dem med størst muskler.

 

 

Og hvorfor vi bør nøye oss med mindre kake, er fordi vi er bortskjemte og vår karakteristiske verdier, er byttet ut med stadig større kjøpekraft, og avhengighet til nytelsen ...

 

Ja, hva gjør det nå om x ant. folk går til grunne, bare jeg kan få spise kake ...

 

:)

Hvorfor skal vi bry oss om dem som går til grunne? Hvorfor skal vi sende pengene våre dit?

Pengene har vi tjent på ærlig vis, og den beste måten at x ant. folk får smake på vår rikdom, er å slippe den løs internt, slik at folke kan bestemme hvem som skal nyte godt av vår rikdom. - Om ola nordmann bruker sine penger på å kjøpe Nike sko fra afrika, hjelper vi faktisk x-ant. folk i afrika.

 

Dersom vi derimot kutter levestandarden vår, forbruker vi mindre, og vår rikdom blir gjemt bort i en skattekiste.

 

Den beste form for uhjelp, er å la folk handle fritt.

Lenke til kommentar

For å seie det brutalt: Håpar verkeleg TS vert valdteken av ein kvit høgreekstrem mann.

 

Helt uenig - ts skal få all min medfølelse, jeg tror han trenger den mer enn han trenger juling.

 

:)

Nei, ikkje juling. Berre ei personleg kjensle av at valdtektsmenn ikkje regelrett er svarte Sambo eller brune Muhammad, men også kan vera kvite Kåre. Slike som stappar fingra i øyra når du prøver å fortelja dei noko lærer meir av å erfare.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

For å seie det brutalt: Håpar verkeleg TS vert valdteken av ein kvit høgreekstrem mann.

 

Helt uenig - ts skal få all min medfølelse, jeg tror han trenger den mer enn han trenger juling.

 

:)

Nei, ikkje juling. Berre ei personleg kjensle av at valdtektsmenn ikkje regelrett er svarte Sambo eller brune Muhammad, men også kan vera kvite Kåre. Slike som stappar fingra i øyra når du prøver å fortelja dei noko lærer meir av å erfare.

 

Jeg har jobbet med mange sinna personer, og den beste måten med slike er å gi dem trøst og medfølelse - det tar luften ut av dem på no time. Å skremme folk, synes jeg skal forbeholdes finsk fjernsynsteater-oppsetninger og lignende ... ;)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...