Gå til innhold

De virkelige rasister.


Anbefalte innlegg

[Vi vite utsettes idag for folkemord!!

Vi blir tving ublandet og snart forsvinner den HVITE rase, på grunn av innvandring= Regjeringa utrydde oss og ''Anti-Rasister'' eller ''ANTI-HVITE'' som de egentlig er vil ikke ha den hvite rase på jorda mer.

 

Dette må stoppes og vi må snakke ned alle ANTI-HVITE og få folk til og forstå at de er offer for et pågående folkemord!!

 

kanskje det er riktig å gi flyktningar ein heim ,men det blir ikkje riktig når oppgjøret blir gjort og når dagen er omme.

 

 

 

Det er IKKE riktig og gi innvandrere et hjem i hvite land.

Er helt for at vi kan hjelpe dem i deres sorte land, men ser ingen grunn til at de skal trenge og kommer hit...

Er helt forkastelig at våre topp politikere i alle europeiske land er for og blande ut den hvite rasen og nærmest utslette den!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Det folk aldri ser ut til å forstå, er at innvandrerane ikkje bryr seg om folket i dei landa dei kjem til.

 

Dette er bare tull, og det vet du veldig godt, og når du starter posten din med slike overdrivelser, så kan neppe resten sies å ha noen som helst verdi.

 

Hvis du i det minste klarer å underbygge slike tøvete påstander - lover jeg å behandle dem på en respektfull og konstruktiv måte.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Dette må stoppes og vi må snakke ned alle ANTI-HVITE og få folk til og forstå at de er offer for et pågående folkemord!!

 

Det eneste formen for myrderier som foregår hos oss, er at foreldede fordommer og iboende "kulturellsystematisk" rasisme er oppe til vurdering for en kjapp henrettelse. Og jeg skal gjerne være bøddelen.

 

Vi kverker altså ord, ikke individet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Det folk aldri ser ut til å forstå, er at innvandrerane ikkje bryr seg om folket i dei landa dei kjem til.

 

Dette er bare tull, og det vet du veldig godt, og når du starter posten din med slike overdrivelser, så kan neppe resten sies å ha noen som helst verdi.

 

Hvis du i det minste klarer å underbygge slike tøvete påstander - lover jeg å behandle dem på en respektfull og konstruktiv måte.

 

Det er jo ikkje ein overdrivelse, det er jo eit tydelig faktum. Sjå rundt deg, så vil du sikkert sjå det same som meg.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det folk aldri ser ut til å forstå, er at innvandrerane ikkje bryr seg om folket i dei landa dei kjem til.

 

Dette er bare tull, og det vet du veldig godt, og når du starter posten din med slike overdrivelser, så kan neppe resten sies å ha noen som helst verdi.

 

Hvis du i det minste klarer å underbygge slike tøvete påstander - lover jeg å behandle dem på en respektfull og konstruktiv måte.

 

Det er jo ikkje ein overdrivelse, det er jo eit tydelig faktum. Sjå rundt deg, så vil du sikkert sjå det same som meg.

 

Jeg har bodd sammen med, jobbet sammen med, og levd sammen med mange forskjellige nasjonaliteter.

Og, til nå har jeg ikke sett noe av det du mener å se. Da tror jeg at du ser dine egne forstillinger om virkeligheten, og det er helt greit - men kom ikke her å påstå at den virkeligheten er andres enn din egen.

Lenke til kommentar

Det er helt korrekt å betegne innvandringen som folkemord siden de innfødte fordrives fra sine områder og dermed må gi avkall på livsrom som ellers ville blitt brukt av norske familier.

 

Innvandringen er feil på så veldig mange måter. Tap av egenart er bare en liten del, men også det som gjør flest engasjerte fordi at de tror de gjør noe moralsk riktig ved å kjempe mot hva de oppfatter som "rasistisk".

 

http://www.fyret.nu/...k-norsk-kvinne/

 

Man kan jo spørre seg om hva det er som ligger til grunn at hvite "menn" bare står og ser på når en norsk kvinne blir voldtatt.

Endret av Magical Mystery Tour Guide
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Folkemord omtales i FNs konvensjon av 9. desember 1948 om forhindring og avstraffelse av forbrytelsen folkemord (folkemordkonvensjonen). Her defineres folkemord som:

«en hvilken som helst av de følgende handlinger som er begått i den hensikt å ødelegge helt, eller delvis, en nasjonal, etnisk, rasemessig eller religiøs gruppe som sådan:

å drepe medlemmer av gruppen;

å forårsake alvorlig legemlig eller sjelelig skade på medlemmer av gruppen;

bevisst å la gruppen utsettes for levevilkår som tar sikte på å bevirke dens fysiske ødeleggelse helt eller delvis;

å påtvinge tiltak som tar sikte på å forhindre fødsler innen gruppen;

med makt å overføre barn fra gruppen til en annen gruppe.»

Lenke til kommentar

Dette må stoppes og vi må snakke ned alle ANTI-HVITE og få folk til og forstå at de er offer for et pågående folkemord!!

 

Det eneste formen for myrderier som foregår hos oss, er at foreldede fordommer og iboende "kulturellsystematisk" rasisme er oppe til vurdering for en kjapp henrettelse. Og jeg skal gjerne være bøddelen.

 

Vi kverker altså ord, ikke individet.

 

fordommer???

ikke vestlige begår den meste av kriminaliteten her til lands, hva faen er fordommen???

 

Og denne tråden er ikke på grunn av fordommer.. o.l.

Grunnen til denne tråden er fordi negre og pakistanere får lov og komme hit og blande seg med den europeiske hvite rase!!

 

Det er rasemord, hel kvalmende og forkastelig!!

 

ANTI RASISTER= ANTI-HVIT!!

Lenke til kommentar

Det er helt korrekt å betegne innvandringen som folkemord siden de innfødte fordrives fra sine områder og dermed må gi avkall på livsrom som ellers ville blitt brukt av norske familier.

 

Innvandringen er feil på så veldig mange måter. Tap av egenart er bare en liten del, men også det som gjør flest engasjerte fordi at de tror de gjør noe moralsk riktig ved å kjempe mot hva de oppfatter som "rasistisk".

 

http://www.fyret.nu/...k-norsk-kvinne/

 

Man kan jo spørre seg om hva det er som ligger til grunn at hvite "menn" bare står og ser på når en norsk kvinne blir voldtatt.

 

Helt enig det og blande raser er det verste man kan gjøre, det skaper bare konflikter, drap og sorg!!

 

Og tap av egen art, ikke bare tap men slik Europa turer frem idag så holder vi på og ta selvmord!

Dette MÅ stoppe!!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Dette må stoppes og vi må snakke ned alle ANTI-HVITE og få folk til og forstå at de er offer for et pågående folkemord!!

 

Det eneste formen for myrderier som foregår hos oss, er at foreldede fordommer og iboende "kulturellsystematisk" rasisme er oppe til vurdering for en kjapp henrettelse. Og jeg skal gjerne være bøddelen.

 

Vi kverker altså ord, ikke individet.

 

fordommer???

ikke vestlige begår den meste av kriminaliteten her til lands, hva faen er fordommen???

 

Og denne tråden er ikke på grunn av fordommer.. o.l.

Grunnen til denne tråden er fordi negre og pakistanere får lov og komme hit og blande seg med den europeiske hvite rase!!

 

Det er rasemord, hel kvalmende og forkastelig!!

 

ANTI RASISTER= ANTI-HVIT!!

 

Språket du bruker, og ordvalg viser med tydelighet at du er veldig opphisset (det betyr at du bruker følelser mer enn fornuften) - og det har du din fulle rett til å være, men det betyr også at evnen til å tenke klart og logisk er diskutabel. Så når du roer deg, er jeg klar for mere debatt og diskusjon.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Ikke for å være ekkel i det hele tatt, men det virker ikke på meg som om trådstarter selv egentlig er norsk, med tanke på norskferdighetene. Stemmer det?

Ikke for å være ekkel i det hele tatt, men det virker ikke på meg som om trådstarter selv egentlig er norsk, med tanke på norskferdighetene. Stemmer det?

 

 

Nei, nå tror jeg at du vaser. Det er nok heller mangel på norsk kultur han mangler,hehe, muligens dysleksi

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke for å være ekkel i det hele tatt, men det virker ikke på meg som om trådstarter selv egentlig er norsk, med tanke på norskferdighetene. Stemmer det?

Ikke for å være ekkel i det hele tatt, men det virker ikke på meg som om trådstarter selv egentlig er norsk, med tanke på norskferdighetene. Stemmer det?

 

 

Nei, nå tror jeg at du vaser. Det er nok heller mangel på norsk kultur han mangler,hehe, muligens dysleksi

 

elaborate?

Lenke til kommentar

Kva med oss som korkje er rasistar eller anti-kvite? Er oss landssvikarar?

 

Oss som druknar i svart-kvitmålinga er progressive og sentrumsorienterte. Lova skal gjelde for alle. Ingen har større rett til lovbrot enn andre. Oss er alle menneskje. Kvite høgreekstreme har ikkje lov til å stikke ned mørkhuda, og mørkhuda grupperingar har ikkje lov til å truge og skvise ut kvithuda med norskklingande namn. Det kallast regulering. Det kallast integrering.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Og integrering er aldri revolusjoner, det er evolusjoner

 

:)

Nemleg. Revolusjon skapar ikkje integrering. Integrering skjer ikkje over natta. :)

 

Vi har det så søkkendes travelt i samfunnet vårt. Jeg leste en artikkkel som sammenlignet vår norske forståelse av kvalitet med svenskenes. Vi bedømmer kvalitetn som noe som handler om fart, mens svenskene ser på kvalitet som noe som tar sin tid.

 

Jeg synes den var ganske treffende, når man vurderer hele systemet rundt oss.

 

Jeg bodde i sørøstasia noen år, og det tok meg drøye tre år før jeg selv kunne med hånden på hjertet si at jeg tenkte som en innfødt. Ble ganske forbauset, må jeg si - hadde trodd at jeg var litt mer intelligent, men så er det ikke teknisk intelligens som bestemmer, tror jeg. Evnen til innlevelse og medfølelse, tror jeg må til uansett.

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hva som er så galt om det ikke finnes "hvite" mennesker lenger om noen hundre år. Det er da helt naturlig at evolusjonen går videre, blant annet gjennom at individer av samme art med ulike egenskaper får felles avkom?

 

FYYYY FAEN, blir kvalm!!!

 

Den hvite rase har rett til og leve og eksistere!!!

 

Fuck alle Anti-Hvite!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hva som er så galt om det ikke finnes "hvite" mennesker lenger om noen hundre år. Det er da helt naturlig at evolusjonen går videre, blant annet gjennom at individer av samme art med ulike egenskaper får felles avkom?

 

FYYYY FAEN, blir kvalm!!!

 

Den hvite rase har rett til og leve og eksistere!!!

 

Fuck alle Anti-Hvite!

 

Selvsagt er den eksistensberettiged, men det følger vel ikke dermed at en evolusjon mot at den ikke eksisterer er noe galt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...