Gå til innhold

De virkelige rasister.


Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke hva som er så galt om det ikke finnes "hvite" mennesker lenger om noen hundre år. Det er da helt naturlig at evolusjonen går videre, blant annet gjennom at individer av samme art med ulike egenskaper får felles avkom?

 

FYYYY FAEN, blir kvalm!!!

 

Den hvite rase har rett til og leve og eksistere!!!

 

Fuck alle Anti-Hvite!

 

Selvsagt er den eksistensberettiged, men det følger vel ikke dermed at en evolusjon mot at den ikke eksisterer er noe galt?

 

Selvsagt er det galt!!

 

Den Hvite rase utsettes nå for utryddelse mot egen vilje, dette SKAL og Må stoppe!!

Se videoene jeg la ut på første siden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke hva som er så galt om det ikke finnes "hvite" mennesker lenger om noen hundre år. Det er da helt naturlig at evolusjonen går videre, blant annet gjennom at individer av samme art med ulike egenskaper får felles avkom?

 

FYYYY FAEN, blir kvalm!!!

 

Den hvite rase har rett til og leve og eksistere!!!

 

Fuck alle Anti-Hvite!

 

Selvsagt er den eksistensberettiged, men det følger vel ikke dermed at en evolusjon mot at den ikke eksisterer er noe galt?

 

Selvsagt er det galt!!

 

Den Hvite rase utsettes nå for utryddelse mot egen vilje, dette SKAL og Må stoppe!!

Se videoene jeg la ut på første siden!

 

Jeg greier ikke å se at disse videoene på noen måte dokumenterer noen utryddelse av noen som helst. En video av et menneske som slår et annet, en video hor noen åpenbart har misforstått et budskap og deretter grupperer stort sett alle mennesker som rasister, og en propagandavideo, dette skal altså dokumentere at hvite mennesker blir utryddet mot sin vilje?

 

Jeg vil påstå at evolusjon, uansett form, er av det gode. Forresten er det jo veldig hyggelig å hilse på alle disse menneskene fra andre kulturer som bidrar til evolusjonen her i Norge! Virkelig trivlige folk med flotte perspektiver på mange ting!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hva som er så galt om det ikke finnes "hvite" mennesker lenger om noen hundre år. Det er da helt naturlig at evolusjonen går videre, blant annet gjennom at individer av samme art med ulike egenskaper får felles avkom?

 

FYYYY FAEN, blir kvalm!!!

 

Den hvite rase har rett til og leve og eksistere!!!

 

Fuck alle Anti-Hvite!

 

Selvsagt er den eksistensberettiged, men det følger vel ikke dermed at en evolusjon mot at den ikke eksisterer er noe galt?

 

Selvsagt er det galt!!

 

Den Hvite rase utsettes nå for utryddelse mot egen vilje, dette SKAL og Må stoppe!!

Se videoene jeg la ut på første siden!

 

Jeg greier ikke å se at disse videoene på noen måte dokumenterer noen utryddelse av noen som helst. En video av et menneske som slår et annet, en video hor noen åpenbart har misforstått et budskap og deretter grupperer stort sett alle mennesker som rasister, og en propagandavideo, dette skal altså dokumentere at hvite mennesker blir utryddet mot sin vilje?

 

Jeg vil påstå at evolusjon, uansett form, er av det gode. Forresten er det jo veldig hyggelig å hilse på alle disse menneskene fra andre kulturer som bidrar til evolusjonen her i Norge! Virkelig trivlige folk med flotte perspektiver på mange ting!

 

Du spør etter dokumentasjon?????

Dette leser vi jo daglig om i aviser, og ser det på tv!

 

Man er ikke rasist for og ikke ville ha innvandrere fra ikke-vestlige land!!

Grunnen til at vi ikke vil ha innvandring er fordi vi VIL at den hvite RASE skal fortsette og eksistere, det har vi nemlig rett til!!

 

 

Det står klart og tydelig i ordbøker at alt som kan føre til at en rase, etnisitet religiøs gruppe o.l. forsvinner er ''folkemord''

Vi hvite utsettes den dag idag for folkemord, noe som er helt forkastelig!!

 

Vi hvite er et offer for et flerkulturelt system som ikke fungerer.

Det at regjeringer og overhoder i Europa sier at de er for et flerkulturelt samfunn er bare løgn!!

Det de driver med er og fjerne det hvite og den hvite manns kultur og støtter alle andre kulturer.

Så enkelt og greit vi hvite har ikke rett og eksistere lengre....

 

Alle som er for et flerkulturelt samfunn og masseinnvandring er anti rasister= Anti-Hvite!!

Det og fjerne en hel kultur og en hel rase fra jordens overflate kan ikke tilgis og vi hvite MÅ våkne og fatte at

Vi SKAL ikke trenge og forsvare oss når noen kaller oss rasister fordi vi er offeret!!

 

 

De som i dagens samfunn blir kalt rasister er KUN hvite, og da er Anti-Rasister enkelt og greit Anti-Hvite!!!

Vi er offeret fordi noen prøver og ødelegge vår eksistens!!

 

Nei til all ikke-vestlig innvandring det skaper ikke noe godt og er ikke bærekraftig!

Dette er vestens største problem, VI må våkne!

 

Dokumentasjonen er enkel, vi tar inn mer innvandrere en det Norge tåler og innen 50, 100 år... så blir vi minoritet i eget land.

 

Så er den hvite kulturen borte og vi har ingen steder og føle oss hjemme i verden...det er helt forkastelig!

 

Tenk på de neste generasjonene som må leve her i et flerkulturelt helvette som deres forfedre (altså vi) har skapt mot den neste generasjons vilje.

Lenke til kommentar

Ærlig talt, ingen tvinger deg til sengs med en negresse eller asiat. Etnisitetene vi har i dag vil garantert bli endret over tid, slik de har blitt frem til i dag, og dette gjelder langtfra bare hvite. Dette er på ingen måte ett folkemord, men det kan godt hende at den samfunnsutviklingen vi ser i dag vil kunne utvikle seg til en virkelighet der vi får folkemord. Men dette blir igjen noe helt annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ærlig talt, ingen tvinger deg til sengs med en negresse eller asiat. Etnisitetene vi har i dag vil garantert bli endret over tid, slik de har blitt frem til i dag, og dette gjelder langtfra bare hvite. Dette er på ingen måte ett folkemord, men det kan godt hende at den samfunnsutviklingen vi ser i dag vil kunne utvikle seg til en virkelighet der vi får folkemord. Men dette blir igjen noe helt annet.

 

Ja norske kvinner blir voldtatt!!!

Så kommer du her med den venstrevridde dritten din om at ingen blir tvingt til sengs!!

De voltar norske kvinner, våkn opp! Er du hjerteløs?

 

Lenke til kommentar

Ærlig talt, ingen tvinger deg til sengs med en negresse eller asiat. Etnisitetene vi har i dag vil garantert bli endret over tid, slik de har blitt frem til i dag, og dette gjelder langtfra bare hvite. Dette er på ingen måte ett folkemord, men det kan godt hende at den samfunnsutviklingen vi ser i dag vil kunne utvikle seg til en virkelighet der vi får folkemord. Men dette blir igjen noe helt annet.

Du stoler kanskje ikke på politiet heller?

 

Lenke til kommentar

Ærlig talt, ingen tvinger deg til sengs med en negresse eller asiat. Etnisitetene vi har i dag vil garantert bli endret over tid, slik de har blitt frem til i dag, og dette gjelder langtfra bare hvite. Dette er på ingen måte ett folkemord, men det kan godt hende at den samfunnsutviklingen vi ser i dag vil kunne utvikle seg til en virkelighet der vi får folkemord. Men dette blir igjen noe helt annet.

 

Ja norske kvinner blir voldtatt!!!

Så kommer du her med den venstrevridde dritten din om at ingen blir tvingt til sengs!!

De voltar norske kvinner, våkn opp! Er du hjerteløs?

 

http://www.youtube.com/watch?v=-OGDSs_5_W4

 

Er det her man sier god dag man økseskaft?

 

Må visst presisere for å gjøre det enda enklere: Det systemet du hevder driver folkemord tvinger ingen til å ligge med hverken mørke eller brune eller gylne for den saks skyld. Ja, innvandringen fører med seg mye dritt, som voldtekt, som jeg mener totaltsett fører til at det koster mer enn det smaker. Men det er en enorm forskjell mellom ett system som tvinger deg til å ligge med folk for å "vanne ut rasen din" og ett system der voldtekter forekommer. Vi snakker altså ikke om noe folkemord, og om du synes det er viktig å holde på "renheten" din, er det bare å finne en søt blond frøken og føre dine rene gener videre. Det er det ingen som nekter deg, kanskje med unntak av frøkna.

Lenke til kommentar

Hvis de siste postene er representativ for hva denne multikulturalisten har å kjempe mot, blir jeg positivt overrasket - for da handler det bare om tilstrekkelig antall tvangstrøyer, og nok piller å tette igjen gapet på gaphalsene med.

 

Takk for oppturen!

 

:)

 

Et multikulturelt samfunn fungerer ikke og vil aldri fungere, det som skjer den dag idag er folkemord, utslettelse av den hvite rase og kultur.

Såe hvor lenge tror du du får lov til å gjengi breivik-retorikk før du ender opp under etterforskning av PST?? 2 døgn, 3 kanskje??

 

-frank

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis de siste postene er representativ for hva denne multikulturalisten har å kjempe mot, blir jeg positivt overrasket - for da handler det bare om tilstrekkelig antall tvangstrøyer, og nok piller å tette igjen gapet på gaphalsene med.

 

Takk for oppturen!

 

:)

 

Et multikulturelt samfunn fungerer ikke og vil aldri fungere, det som skjer den dag idag er folkemord, utslettelse av den hvite rase og kultur.

Såe hvor lenge tror du du får lov til å gjengi Breivik retorikk før du ender opp under etterforskning av PST?? 2 døgn, 3 kanskje??

 

 

 

-frank

 

Hvilken Breivik-retorikk om jeg trø spørre? Jeg gir dere bare ''FAKTA''!

Hvorfor tror du hvite flytter vekk fra innvandrer områder rundt om kring i landet??

Fungerer det da?

Fungerer dette samfunnet når kriminaliteten har steget godt over 50% etter 70-tallet da innvandringen startet???

 

Kan du din Anti-Hvite forklare meg hvorfor du skriver dette ''Breivik-retorikken''?

Kan du også forklare meg hvorfor multikulturelle samfunnet er bra for oss??

 

Du sprer bare rundt deg med venstrevridd propaganda!

Kan du gi meg noen som helst dokumentasjon på at multikulturelle samfunn er bra?

 

 

PST skal for øvrig bare etterforske så mye de vil, jeg vil aldri stoppe og oppgi fakta og kjempe mot at Norge blir muslimsk.

 

Dere venstrevridde kan ikke bare hele tiden prøve og få oss som faktisk tenker og har en hjerne til og holde kjeften på grunn av Breivik. Innvandrer problemene er akkurat like store uansett.

 

Det blir bare større og større problem med tiden og det blir barre verre og verre og rette opp i dette multikulturelle fiasko-et, vi må ta til oss sannheten og handle NÅ!

Endret av Petter321
Lenke til kommentar

Stor takk til trådstarter, you made my day. Da jeg startet å lese fikk jeg lyst til å diskutere, men klarer dessverre ikke å ta deg seriøst. Jeg er ikke rasist eller anti-hvit. Det beste er at du ikke kan gjøre så mye med det. Jeg er så takknemlig for at jeg ikke omgås med folk som deg, men heller normale folk. Da mener jeg alle typer folk. Har norsk familie, slekt fra Asia og Amerika. Venner fra Afrika og stort sett over hele verden. Er selv hvit, men elsker forskjellige etnisiteter like mye som jeg elsker å være norsk. Siden det virker som du har sterke meninger og virkelig vil gjøre en forskjell, bli politiker. Se hvor mange som støtter deg og din sak. Lykke til..

Endret av Zteiltez
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvilken Breivik-retorikk om jeg trø spørre? Jeg gir dere bare ''FAKTA''!

Hvorfor tror du hvite flytter vekk fra innvandrer områder rundt om kring i landet??

Fungerer det da?

Fungerer dette samfunnet når kriminaliteten har steget godt over 50% etter 70-tallet da innvandringen startet???

 

Kan du din Anti-Hvite forklare meg hvorfor du skriver dette ''Breivik-retorikken''?

Kan du også forklare meg hvorfor multikulturelle samfunnet er bra for oss??

 

Du sprer bare rundt deg med venstrevridd propaganda!

Kan du gi meg noen som helst dokumentasjon på at multikulturelle samfunn er bra?

 

 

PST skal for øvrig bare etterforske så mye de vil, jeg vil aldri stoppe og oppgi fakta og kjempe mot at Norge blir muslimsk.

 

Dere venstrevridde kan ikke bare hele tiden prøve og få oss som faktisk tenker og har en hjerne til og holde kjeften på grunn av Breivik. Innvandrer problemene er akkurat like store uansett.

 

Det blir bare større og større problem med tiden og det blir barre verre og verre og rette opp i dette multikulturelle fiasko-et, vi må ta til oss sannheten og handle NÅ!

 

facepalm.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hva som er så galt om det ikke finnes "hvite" mennesker lenger om noen hundre år. Det er da helt naturlig at evolusjonen går videre, blant annet gjennom at individer av samme art med ulike egenskaper får felles avkom?

 

FYYYY FAEN, blir kvalm!!!

 

Den hvite rase har rett til og leve og eksistere!!!

 

Fuck alle Anti-Hvite!

 

Selvsagt er den eksistensberettiged, men det følger vel ikke dermed at en evolusjon mot at den ikke eksisterer er noe galt?

 

Selvsagt er det galt!!

 

Den Hvite rase utsettes nå for utryddelse mot egen vilje, dette SKAL og Må stoppe!!

Se videoene jeg la ut på første siden!

 

Jaja, jeg tror vi får varsle pst så har vi i allefall gjort det! Jeg har ingen problem med nasjonalister, jeg er faktisk en selv i mine øyne, Norge for nordmenn:-), men om en med svart hud snakker norsk, tenker norsk, Er stolt av det norske osv, er han ikke da kvalifisert som nordmann? Du kjører en linje som ikke skiller mellom nyanser, og du fremstår som ustabil og potensielt farlig. Mest sannsynlig er du bare en sint ung mann, men det er også en sjans for at du er en liten abb spire, du gir i alle fall dette inntrykket! Tenk deg om mann og ro deg ned.

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hva som er så galt om det ikke finnes "hvite" mennesker lenger om noen hundre år. Det er da helt naturlig at evolusjonen går videre, blant annet gjennom at individer av samme art med ulike egenskaper får felles avkom?

 

FYYYY FAEN, blir kvalm!!!

 

Den hvite rase har rett til og leve og eksistere!!!

 

Fuck alle Anti-Hvite!

 

Selvsagt er den eksistensberettiged, men det følger vel ikke dermed at en evolusjon mot at den ikke eksisterer er noe galt?

 

Selvsagt er det galt!!

 

Den Hvite rase utsettes nå for utryddelse mot egen vilje, dette SKAL og Må stoppe!!

Se videoene jeg la ut på første siden!

 

Jeg greier ikke å se at disse videoene på noen måte dokumenterer noen utryddelse av noen som helst. En video av et menneske som slår et annet, en video hor noen åpenbart har misforstått et budskap og deretter grupperer stort sett alle mennesker som rasister, og en propagandavideo, dette skal altså dokumentere at hvite mennesker blir utryddet mot sin vilje?

 

Jeg vil påstå at evolusjon, uansett form, er av det gode. Forresten er det jo veldig hyggelig å hilse på alle disse menneskene fra andre kulturer som bidrar til evolusjonen her i Norge! Virkelig trivlige folk med flotte perspektiver på mange ting!

 

Spøker du? Hvor blir det av nasjonalfølelsen og stoltheten av fedrelandet?

 

Edit: Beklager dobbelpost, jeg mente i grunnen å redigere inn dette i den andre posten, men slik ble det vist ikke.

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kan en eller flere av dere som er nervøse for den helnorske kulturs overlevelse fortelle meg hva dere legger i nasjonalfølelse og stolthet over fedrelandet !?

 

:)

Lenke til kommentar

Kan en eller flere av dere som er nervøse for den helnorske kulturs overlevelse fortelle meg hva dere legger i nasjonalfølelse og stolthet over fedrelandet !?

 

:)

 

Vel, jeg er ikke bekymret for den "helnorske kulturs" overlevelse, men jeg er nasjonalist og stolt av å være norsk ja! Selvsagt vil Norge som vi kjente det på 2000 tallet( skrives vel slik når det er snakk om 1939 for.eks?) forsvinne, slik alle land har skiftet opp igjennom historien. Normandie er jo ganske "fin" ;-) Jeg har i allefall sansen for okupasjonsmetoden!

 

Det å være nasjonalist i dag har ikke nødvendigvis noe å gjøre med hudfarge osv, snarere hva Norge bør prioritere angående industri, produksjon osv. Jeg mener at Norge helt klart burde betale bøndene nok til at vi er selvforsynte med kjøtt for.eks. I en verden som har blitt globalisert mot manges viten og vilje, globalisering fører ikke bare gode ting med seg, noe verden fant ut av under Alexander den store.

 

Nei, dette ble bare surr, for tidelig på morgenen, men for å sette det på spissen! Jeg kjenner en "kineser"( foreldrene hans snakker meget dårlig norsk) som er hardbarket Norsk nasjonalist! Det er altså i mine øyne ett fett om hva slags hudfarge de har, bare de er nasjonalister;-) Nei til eu, nei til frie grenser, ja til arbeidsinnvandring og kontrolert handel

Endret av Ruarcs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nei til eu, nei til frie grenser, ja til arbeidsinnvandring og kontrolert handel

 

Kort sagt; mer av det samme som vi holder på med for tiden

 

Og som du sier, så kjenner du en asiatisk "nasjonalist" som også har tilegnet seg tilstrekkelig norskhet til at du kan godkjenne ham ... Hvorfor skulle ikke da alle nye "asiatere" bli som den mønsterasiaten? Han har vel sannsynligvis funnet ut at verdiene våre er verdt å kjempe for, så da ser jeg ikke helt problemet lengre.

Lenke til kommentar

Nei til eu, nei til frie grenser, ja til arbeidsinnvandring og kontrolert handel

 

Kort sagt; mer av det samme som vi holder på med for tiden

 

Og som du sier, så kjenner du en asiatisk "nasjonalist" som også har tilegnet seg tilstrekkelig norskhet til at du kan godkjenne ham ... Hvorfor skulle ikke da alle nye "asiatere" bli som den mønsterasiaten? Han har vel sannsynligvis funnet ut at verdiene våre er verdt å kjempe for, så da ser jeg ikke helt problemet lengre.

 

Vel, han mener at man ikke kan ta i mot for mange på for kort tid, som han sier, foreldrene hans er og vil alltid være kinesiske

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hva som er så galt om det ikke finnes "hvite" mennesker lenger om noen hundre år. Det er da helt naturlig at evolusjonen går videre, blant annet gjennom at individer av samme art med ulike egenskaper får felles avkom?

 

FYYYY FAEN, blir kvalm!!!

 

Den hvite rase har rett til og leve og eksistere!!!

 

Fuck alle Anti-Hvite!

 

Selvsagt er den eksistensberettiged, men det følger vel ikke dermed at en evolusjon mot at den ikke eksisterer er noe galt?

 

Selvsagt er det galt!!

 

Den Hvite rase utsettes nå for utryddelse mot egen vilje, dette SKAL og Må stoppe!!

Se videoene jeg la ut på første siden!

 

Jeg greier ikke å se at disse videoene på noen måte dokumenterer noen utryddelse av noen som helst. En video av et menneske som slår et annet, en video hor noen åpenbart har misforstått et budskap og deretter grupperer stort sett alle mennesker som rasister, og en propagandavideo, dette skal altså dokumentere at hvite mennesker blir utryddet mot sin vilje?

 

Jeg vil påstå at evolusjon, uansett form, er av det gode. Forresten er det jo veldig hyggelig å hilse på alle disse menneskene fra andre kulturer som bidrar til evolusjonen her i Norge! Virkelig trivlige folk med flotte perspektiver på mange ting!

 

Spøker du? Hvor blir det av nasjonalfølelsen og stoltheten av fedrelandet?

 

Edit: Beklager dobbelpost, jeg mente i grunnen å redigere inn dette i den andre posten, men slik ble det vist ikke.

 

Jeg vet ikke om jeg kan skryte på meg så mye nasjonalfølelse eller stolthet av fedrelandet. Misforstå meg rett, jeg mener vi har fått skaffet oss et flott styresett og samfunn, men jeg mener ikke dermed at vi har noen enerett på å bo her. Ei heller at isolasjon vil være av det gode for den videre utviklingen. Verden er i ferd med å bli globalisert, det medfører at ulike kulturer må lære å akseptere hverandre. Det kan selvsagt bli noe turbulent i en overgangsfase, men jeg tror det er et resultat av en sunn utvikling, ikke noe vi skal kjempe mot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...