Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg er med å starte fake-politi :)

 

La meg bli med :)

Ikke fordi jeg er ekstrem til å skille kopi fra original, men fordi jeg kan banke opp de som selger kopier =P

 

Jeg må si at kopier er noe av det som virkelig kan irritere meg. Når jeg ser gateselgere i Drammen stå og selge rosa Lindeberg-capser til 50,- får jeg litt lyst til å gripe inn =P

 

Men jeg lurer på: Er det mer akseptert med kopier av f.eks klokker og solbriller enn det er med kopier av kjente merkeklær?

Lenke til kommentar

Jeg er også med på Hardwares fake-politi! :)

 

Idag var jeg forresten på shopping, kjøpte en frakk, et par sko, og en genser.

 

Sko: Et par Puma 96 Hours-boots i skinn, modellen heter "Stecca". Fant ikke bilde noested, men det finnes masse bilder av de på 96 Hours hjemmeside.

 

Frakk: Tiger, modellen heter Tucker. Fant heller ikke bilde her. Sort, mye lommer her og der, halvlang.

 

Genser: Grå, ganske slitt RARE-genser. Løstsittende og avslappet med en påtrykt "R".

 

Jeg er fornøyd!

Endret av edds
Lenke til kommentar
Ofte ser en på folk hvem som har ekte merker også, da. Det er ikke ofte en fjorten år gammel jente har en ekte LV-veske.

7260680[/snapback]

 

For å si det sånn; hadde en dame jeg var kjent med brukt 3-4k+ på en veske hadde jeg, faktisk ikke forstått prioriteringen hennes. Forøvrig har nettopp kjøpt en av de ustyrtelig morsomme t-skjortene fra Håkki.

 

Kamferdrops - 100.000 pensionärer kan inte ta fel. :D

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
For å si det sånn; hadde en dame jeg var kjent med brukt 3-4k+ på en veske hadde jeg, faktisk ikke forstått prioriteringen hennes. 

7271664[/snapback]

De fleste jenter lvyer også ofte litt om prisen til gutter også, da - jeg lurer på hvor mange ganger jeg har dratt "den var på 30 %" fordi gutter ikke forstår prioriteringen.

Lenke til kommentar
For å si det sånn; hadde en dame jeg var kjent med brukt 3-4k+ på en veske hadde jeg, faktisk ikke forstått prioriteringen hennes. 

7271664[/snapback]

De fleste jenter lvyer også ofte litt om prisen til gutter også, da - jeg lurer på hvor mange ganger jeg har dratt "den var på 30 %" fordi gutter ikke forstår prioriteringen.

7271775[/snapback]

 

Ikke bare jenter som gjør det, gitt. :blush:

 

Har gjort det selv flere ganger.

Lenke til kommentar
For å si det sånn; hadde en dame jeg var kjent med brukt 3-4k+ på en veske hadde jeg, faktisk ikke forstått prioriteringen hennes. 

7271664[/snapback]

De fleste jenter lvyer også ofte litt om prisen til gutter også, da - jeg lurer på hvor mange ganger jeg har dratt "den var på 30 %" fordi gutter ikke forstår prioriteringen.

7271775[/snapback]

Selv gjør jeg noe lignende. Når jeg virkelig er på shopping-spree i utlandet tenker jeg som følger: "Jo mer jeg bruker - jo mer får jeg tilbake gjennom Tax Refund" dvs. at jeg tjener penger på shopping. :wee:

Lenke til kommentar
For å si det sånn; hadde en dame jeg var kjent med brukt 3-4k+ på en veske hadde jeg, faktisk ikke forstått prioriteringen hennes. 

7271664[/snapback]

De fleste jenter lvyer også ofte litt om prisen til gutter også, da - jeg lurer på hvor mange ganger jeg har dratt "den var på 30 %" fordi gutter ikke forstår prioriteringen.

7271775[/snapback]

Selv gjør jeg noe lignende. Når jeg virkelig er på shopping-spree i utlandet tenker jeg som følger: "Jo mer jeg bruker - jo mer får jeg tilbake gjennom Tax Refund" dvs. at jeg tjener penger på shopping. :wee:

7272050[/snapback]

 

kanskje litt bakvendt tankegang, for du ville spart på å ikke bruke pengene i det hele tatt, men ey, jeg bruker den selv og argumentasjonen er jo der :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...