Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ett spm. Noen som veit om noen fete joggebukser jeg kan kjøpe ? Og nei jeg vil ikke ha den gråe Nike joggebuksa som ca alle i norge har fra før :p

7254872[/snapback]

 

en standard svart/mørkeblå [sett inn merke]-joggebukse med strikk i livet.

 

btw: fete joggebusker fins ikke :tease:

Endret av TorbjørnK
Lenke til kommentar
Noen som hvet om en butikk som fører Canada Goose i stavanger?

Evnt. nettside?

7233079[/snapback]

Jeg prøver meg igjen, noen som hvet? Og wh1te, hvis du finner en butikk, si ifra :)

7242943[/snapback]

Det ligger en del på ebay;

Canada Goose søk på ebay

Om en finner en kjøper som markerer pakken som gave så slipper en tollutgiftene. Tollgrensen ligger på 200kr (29-30$). Av de tre selgerene jeg handlet med så var dette fast praksis hos alle, men dette var to par sko og en hettegenser.

Endret av kjaks
Lenke til kommentar
Noen som hvet om en butikk som fører Canada Goose i stavanger?

Evnt. nettside?

7233079[/snapback]

Jeg prøver meg igjen, noen som hvet? Og wh1te, hvis du finner en butikk, si ifra :)

7242943[/snapback]

Det ligger en del på ebay;

Canada Goose søk på ebay

Om en finner en kjøper som markerer pakken som gave så slipper en tollutgiftene. Tollgrensen ligger på 200kr (29-30$). Av de tre selgerene jeg handlet med så var dette fast praksis hos alle, men dette var to par sko og en hettegenser.

7257829[/snapback]

 

Grensen for gaver er 1000 kr. Over 1000 kr, så fortolles det med 25% mva.

 

Edit:

Siden Best0 bragte oss inn på emnet, hva mener folk om å gå offentlig i joggebukser?

 

Personlig gjør jeg det ikke.

Endret av eirik1989
Lenke til kommentar
Noen som hvet om en butikk som fører Canada Goose i stavanger?

Evnt. nettside?

7233079[/snapback]

Jeg prøver meg igjen, noen som hvet? Og wh1te, hvis du finner en butikk, si ifra :)

7242943[/snapback]

Det ligger en del på ebay;

Canada Goose søk på ebay

Om en finner en kjøper som markerer pakken som gave så slipper en tollutgiftene. Tollgrensen ligger på 200kr (29-30$). Av de tre selgerene jeg handlet med så var dette fast praksis hos alle, men dette var to par sko og en hettegenser.

7257829[/snapback]

 

Mye av disse jakkene er fake da... Just keep in mind!

 

Hvis du skal ha Goose nå ville jeg gått for en av de litt mer "ekstreme" jakkene deres, feks Snow Mantra.

Lenke til kommentar
Utrolig hvor mye dritt som selges som "ekte" og "originalt" på finn.no - helt utrolig. Vurderer å starte fake-motepolitiet.

7260446[/snapback]

 

Jeg joiner gjerne. Har øye for å se falske ting. Hater at det er så mange jenter som går rundt med fake Louis-Vuitton vesker, det skulle ikke vært lov. Skal du gå med det, kjøper du original, slik at du ikke bare får med kvaliteten, men også det du vil gå med, for kjøper man en fake, er det jo ekte man vil ha. Kjøp ekte vare, ellers er du ikke verdt å gå med det, synes nå jeg.

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
Hater at det er så mange jenter som går rundt med fake Louis-Vuitton vesker, det skulle ikke vært lov.

7260490[/snapback]

Jeg snakket med en selger hos Louis Vuitton på Champs Elysées i går og hun nevnte at over 99% av alle LV-brandede vesker i hele verden er kopier. Helt fuckings utrolig. Ser frem til at LV-butikken åpner i Oslo om et par dager, jeg håper man får litt mer fokus rundt piratkopier etc. da.

Lenke til kommentar
Hater at det er så mange jenter som går rundt med fake Louis-Vuitton vesker, det skulle ikke vært lov.

7260490[/snapback]

Jeg snakket med en selger hos Louis Vuitton på Champs Elysées i går og hun nevnte at over 99% av alle LV-brandede vesker i hele verden er kopier. Helt fuckings utrolig. Ser frem til at LV-butikken åpner i Oslo om et par dager, jeg håper man får litt mer fokus rundt piratkopier etc. da.

7260517[/snapback]

 

Robbiedeluxe og Alexanderhagen's Motepoliti!

 

EDIT: En annen ting jeg ergrer meg over, er at de som sier de "kan" mote, ikke vet hva Izod er...

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...