Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har like store problemer med å finne meg vintersko hvert år :(

7218442[/snapback]

Har jeg også, har brukt alt for mange timer før jeg fant noen som var gode på og som ikke kostet alt for mye.

 

Er virkelig slike sko på moten nå?

7219497[/snapback]

Om de er på moten eller ikke bryr jeg meg pent lite om. Jeg likte skoene, og jeg vil påstå at de passer stilen min godt.

Men rett skal være rett, jeg så veldig mange av denne typen sko mens jeg var i byen i dag. Så mulig de er på moten, så lenge ikke alle vennnene mine begynner å bruke de er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Var ikke ment som en negativ kommentar, jeg er mer overrasket over hva som er populært nå om dagen. Jeg forbinder overhodet ikke den type sko med personer som er på din alder.

 

Bare så det er sagt: Jeg bryr meg ikke om mote og folk må få gå med hva de vil! (Bare sånn før jeg blir flamet av noen, har jo vært endel turbulens her inne).

Lenke til kommentar
Om de er på moten eller ikke bryr jeg meg pent lite om. Jeg likte skoene, og jeg vil påstå at de passer stilen min godt.

Men rett skal være rett, jeg så veldig mange av denne typen sko mens jeg var i byen i dag. Så mulig de er på moten, så lenge ikke alle vennnene mine begynner å bruke de er jeg fornøyd.

7220046[/snapback]

Kule sko. :)

 

Har selv et par som ligner fra Prada - dette er for øvrig ganske "klassiske" sko som omtrent kommer hvert eneste år (Gucci og Dolce & Gabbana har i hvert fall pleid å komme med slike hver sesong).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Jeg går med sneakers sommer som vinter.

7218485[/snapback]

 

Det var også mitt mantra, til jeg en januardag knakk ankelen min på tre steder. Da fant jeg ut at vintersko kanskje ikke var så dumt likevel.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Nja.

 

Jeg er mer interessert i å diskutere mote enn å høre hva samtlige har på seg. Det bryr meg egentlig særdeles lite. Dette er jo da min mening. ^^

7221997[/snapback]

Jeg tenkte mer på inspirasjon. Man kan hente en del inspirasjon fra andre - dette er for så vidt enklere enn å spørre etter spesifikke ting. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...